Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Viihdyn aivan liian hyvin yksin.
Itse kasvattamaani poikaa lukuun ottamatta kaikki miehet ovat pässejä.
Vapaaehtoinen sinkkuus, omasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
No pakkohan niiden olla urospuolisina pässejä. Naaraat on sitten vastaavasti lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Syynä se, etten ole kiinnostunut huomattavasti vanhemmista miehistä vaan itseni-ikäisistä. Kuitenkin seuraani tuppaavat lähellä eläkeikää tai eläkkeellä olevat.
Mistähän se voisi johtua että oman ikäisesi miehet eivät sinusta kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä se, etten ole kiinnostunut huomattavasti vanhemmista miehistä vaan itseni-ikäisistä. Kuitenkin seuraani tuppaavat lähellä eläkeikää tai eläkkeellä olevat.
Siihen varmaankin täytyy kysyä mielipidettä heiltä? Vaatimuksina on ainakin esitetty hyvin perinteistä näkemystä naiseudesta, mutta toisaalta ei saisi myöskään meikata tai olla tippaakaan kiinnostunut työstä tai harrastuksista. Matkustamishalutkin ovat olleet negatiivista ja kotona pitäisi viettää kaikki aikansa. Pukeutumiseenkaan ei saisi kiinnittää huomiota. Itseasiassa hyvin konservatiivisia ja vanhakantaisia näkemyksiä. Tai sitten olen kohdannut hyvin vanhanaikaisia ja konservatiivisia miehiä.
Mitkä sitten ovat syitä siihen etteivät omanikäiset kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
165cm pituus miehenä
Älkää, hyvä mies, antako tuollaisen masentaa! Ryhdistäytykää ja ottakaa tila haltuun!
Itse keisari Napoleon oli 168 cm pitkä enkä usko, että se oli hänelle suurempi ongelma hänen saattaessaan koko Euroopan vuosiksi sekasortoon!
Se, että olen täysin kokematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakkohan niiden olla urospuolisina pässejä. Naaraat on sitten vastaavasti lampaita.
Sekä pässit että naaraslampaat ovat LAMPAITA!
Suomeksi uroslammas on JÄÄRÄ ( ruåtsiksi BÄSSEN ) ja naaraslammas on UUHI!
Tämä näin yleisesti tiedoksi saatettakoon...
Ihmiset umpi mulkkuja joka puolella minne menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165cm pituus miehenä
Älkää, hyvä mies, antako tuollaisen masentaa! Ryhdistäytykää ja ottakaa tila haltuun!
Itse keisari Napoleon oli 168 cm pitkä enkä usko, että se oli hänelle suurempi ongelma hänen saattaessaan koko Euroopan vuosiksi sekasortoon!
Ranskassa 1700/1800 luvun taitteessa keskipituus miehillä oli 167 cm. Napoleon oli siis hieman keskimääräistä pitempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen varmaankin täytyy kysyä mielipidettä heiltä? Vaatimuksina on ainakin esitetty hyvin perinteistä näkemystä naiseudesta, mutta toisaalta ei saisi myöskään meikata tai olla tippaakaan kiinnostunut työstä tai harrastuksista. Matkustamishalutkin ovat olleet negatiivista ja kotona pitäisi viettää kaikki aikansa. Pukeutumiseenkaan ei saisi kiinnittää huomiota. Itseasiassa hyvin konservatiivisia ja vanhakantaisia näkemyksiä. Tai sitten olen kohdannut hyvin vanhanaikaisia ja konservatiivisia miehiä.
Eli ne omanikäisesi miehet ovat edellyttäneet naiselta että hän ei meikkaa, matkustele, pukeudu silmiin pistävästi tai ole mitenkään kiinnostunut työnteosta?
Mistä tuollaisia miehiä edes löytää? 1800 luvulta? Jostain pohjois-suomen lahkoista?
Valinta.
Ei tarvi kattoa kiukuttelua, kiristämista, mustasukkaistamista, muuttamisyrityksiä, asioiden levittelyä jne
Kun on itekseen, yhtäkään noista ei tapahdu, eikä tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole itse aktiivinen ja lähesty ikäisiäsi miehiä?
Olen 180 cm pitkä nainen. Monelle miehelle se on liikaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä pässit että naaraslampaat ovat LAMPAITA!
Suomeksi uroslammas on JÄÄRÄ ( ruåtsiksi BÄSSEN ) ja naaraslammas on UUHI!
Tämä näin yleisesti tiedoksi saatettakoon...
-ja salvottu jäärä on oinas.
Keskityn lapsiini. Voisin ottaa täysin pelkän seksisuhteen, mutta en halua kuunnella kenenkään ongelmia, traumoja jne. Yleensä siihen rooliin aina joutuu miesten kanssa. Mitään arkipäivän elämäänkään liittyvää en haluaisi jakaa. Haluan päättää aivan täysin omasta elämästäni enkä kaipaa kenekään pätemistä ja neuvoja, joita en edes kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ne omanikäisesi miehet ovat edellyttäneet naiselta että hän ei meikkaa, matkustele, pukeudu silmiin pistävästi tai ole mitenkään kiinnostunut työnteosta?
Mistä tuollaisia miehiä edes löytää? 1800 luvulta? Jostain pohjois-suomen lahkoista?
Ihan täältä Etelä- Suomesta 😂 Eivätkä he ole tietääkseni myöskään kuuluneet lahkoon. Paras kuulemani kommentti annettiin paritanssikurssilla: Tämä osaaminen riittäkin häävalssiin.
Kyllä luonnollisuutta ja meikkaamattomuutta on odotettu ja suorastaan vaadittu. Samoin kritisoitu työhön keskittymistä ja harrastuksia, koska kodinhoidon täytyy riittää.