Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
mölli949 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, köyhä, työtön, ujo, liian romanttinen, liian laiha, liian avoin jne. enkä ole ikinä löytänyt vastausta kysymykseen: "Miksi joku minut elämäänsä haluaisi?" Mies 39
Kenties juuri tuo ajatusmaailmasi ja huono itsetuntosi vaikuttaa aikalailla asiaan?
Voi olla joo mutta eipä se ajatusmaailma ja itsetunto itsestään huonoksi ole mennyt, kannattaa muistaa se.
Oon erityislapsen yh, eikä mulla ole käytännössä mitään omaa vapaa-aikaa. Enkä kyllä haluaisikaan ketään miestä tähän meille pyörimään. Pidän siitä kun kotona saa olla ihan just niinkun on. Eksä oli niin kova pomottanaan ja määräilemään, että semmoista en jaksaisi enää uudestaan.
Tällä hetkellä joku kevyempi viikonloppusuhde vois olla ok. Jos siis olis sitä omaa vapaa-aikaa.. : D
Näin se menee meillä joillakin. Tässä on kaikki kunnossa. Ei ole hätää.
VAPAUS VAPAUS VAPAUS!
OLEN VAPAA!
Diagnotisoimattomana ja vähäteltynä avoidant persoonallisuutena olen huomannut että kun edes psykologian ammattilaiset eivät ole empaattisia sinun kokemuksiesi ymmärtäjiä, niin kuinka sitä voisi kumppani maallikkona olla ymmärtämässä ja antamassa rakkautta sinulle?
Ei riitä ulkonäkö ja vehkeen koko naisille.
m48
Olen eronnut kahdesti. Molemmilla kerroilla exä hakkasi ja raiskasi ja uhkasi tappaa tulevan poikaystävän. Olen kirottu ja nyt elän selibaatissa enkä edes vilkaise miehiin.
Erosin 29 avioliittovuoden jälkeen ja nautin nyt aika kovin tästä sinkkuudesta. Iso kynnys alkaa parisuhteeseen enää, ja pitäisi tulla se täydellinen mies vastaan, jotta huolisin. Enkä tiedä haluaisinko siltikään koskaan enää asua saman katon alla - no ehkä jos tulisi se täydellinen, kaikki kriiterit täyttävä ihme vastaan.
En vahdi kehopositiivisen naisen lapsia saatikka kyselee lupia omille menoilleni.
Oma tila, en halua riidellä jatkuvasti. Voin tehä mitä haluan. Kavereiden kaa on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
VAPAUS VAPAUS VAPAUS!
OLEN VAPAA!
Ja tähän lisään VAPAUS VAPAUS JA VAPAUS!
Vapauttani en myy, sitä hintaa ei löydy.
N 34
Eron jälkeen 10v yksin. Kukaan ei edes kiinnostanut. Olin elämääni tyytyväinen, vaikka välillä tylsistynyt. Sitten erehdyin baariin ja ihastuin päättömästi. Huonostihan se päättyi. Haluaisin takaisin sen vuoden takaisen mielenrauhan.
Geeniperimästä johtuva oma halu. Olen jo ainakin kolmannessa polvessa poikamieserakko.
En ole pitkään aikaan kiinnostunut kenestäkään miehestä.
Isä -ja hylkäämis-trauma. Suhteet ei kestä.
Ainoa syy on se että haluan olla sinkku.
Mulla ei ole ensimmäistäkään tatuointia eikä mulla ollit ensimmäistäkään peiliselfietä.