Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Naisten syytä naimattomuuteni, sillä naiset sekä tytöt eivöt ole ikinä kiinnostuneita minusta ja näin ei ole mahdollisuuksiakaan paljon ollut. Siinä on huono alkaa ketään naimaan, jos ei herätä mitään mielenkiintoa vastakkaisessa sukupuolessa ja pidän tätä osin naisten syynä, sillä itse arvioin itseni fiksuksi ja hyväksi kumppaniksi, joka on luotettava, turvallinen ja välittävä.
Oma syysi, kun sussa ei ole mitään kiinnostavaa.
En ole etsinyt enkä ainakaan toistaiseksi etsi parisuhdetta.
Sitten kun aika on kypsä niin hyppään taas markkinoille.
Aseksuaalisuus. Kun ei vaan kukaan ole koskaan kiinnostanut siinä mielessä. Ja vaikka voisi ihan kiva olla joku jolta saa muunlaista läheisyyttä, niin kyllä se vaan niin on että ei onnistu seksuaalisen ihmisen kanssa tällainen. Minä puolestani en ala seksiä harrastamaan jostain "velvollisuudesta" joten parempi olla yksin. Itseäni ei tämä vaivaa pätkääkään, mutta tiedä sitten alkaako vanhemmiten. Täytyy silloin varmaan alkaa hakea seuraa jostain aseksuaaliyhteisöstä, sillä tiedän heitä olevan jotka haluavat läheisyyttä, mutteivät sänkyhommia.
Naisilla ei ole minulle mitään annettavaa, paitsi läheisyys ja seksi. Olen huomannut että nekin vähenee vuodessa alle sietorajan, joten olkoon. Olen yhden naisen mies ilman naista, tosin pitkä liitto ja kaksi aikuista lasta jo takana, että ei tarvetta enää siihenkään.
Odotan että mies toimii eikä kättäydy kuin pikkupentu. Siis kun kyseessä on oikeat asiat.
Aseksuaalisuus täälläkin, lisäksi olen pääsääntöisesti kiinnostunut samasta sukupuolesta. Vähemmistön vähemmistöä siis...
En halua todennäköisesti lapsia, joten alle nelikymppisenä lapsettomat naiset ovat pääosin sillä ajatuksella liikkeellä ja orastavat tapailut ovat kariutuneet siihen. Hetken aikaa seurustelin naisen kanssa, jonka kanssa tulevaisuuden suunnitelmat olivat eriävät ja koko kysymys kummitteli taustalla. Suhde päättyi vakavaan yhteenottoon, joten opin ettei suhdetta voi rakentaa tällaisen ristiriidan päälle.
Olen jäänyt leskeksi ja olen hyvin onnellinen näin .
Paha puhevika, jonka takia puheestani on vaikeaa saada selvää, lisäksi tästä syystä johtunut koulukiusaaminen ja yleinen kiusaantuneisuus keskustelutilanteissa on saanut mut vetäytymään kuoreeni ja välttelemään ihmiskontakteja.
Ja, vaikka välillä sosiaalisiin tilanteisiin ajaudunkin ja, vaikka hyvä meininki olisi, niin ei tämä mongertamiseni ainakaan ketään viehätä. Mutta onhan se ihan ymmärrettävää, harvemmin parisuhdeikää ja epäselvää jokellusta yhdistetään toisiinsa; Moni taitaa alitajuisesti nähdä minussa lapsen, joka vasta opettelee puhumaam
Ero väkivaltaisesta miehestä. Siellä se jallittaa naisia hyvillä puheillaan ja ok ulkonäöllään. Tumputtaa nettiseksille. Vaan turpaan saa jokainen nainen joka uskaltautuu tähän leikkiin. Ei ikinä mulle enää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy sinkkuuteeni on se etten ole tossukka mieheksi, jonka tehtävä on vain viihdyttää ja mielistellä kumppaniaan ja perustaa koko elämäänsä siten että kaikki pyörii vain naisen ja hänen mielihalujensa ympärillä. Naiset eivät pidemmän päälle vain kerta kaikkiaan kestä itsenäistä miestä, se ottaa heillä liikaa itsetunnon päälle. Vaikka olenkin 100% lojaali ja uskollinen parisuhteissani.
Usein kuulen naisten valittavan tohveleista miehistään mutta silti omien seurustelukokemusteni perusteella naiset sisimmässään kuitenkin haluavat seurustelukumppaniksi nimenomaan sellaisen nyhverön jota on helppo kontrolloida ja käskyttää. Seksihommat on sitten erikseen, niihin kyllä halutaan "vaarallista" ja miehekästä miestä.
Kuulostat ihan eksältäni. Hänenkin mielestään hän olisi ollut tossukka, jos olisi joskus vaivautunut ajattelemaan minuakin päätöksissään tai olisi edes pitänyt sovituista asioista kiinni. Jos kehtasin vaatia peruskunnioitusta, sain vastaukseksi "miksi kaiken pitäisi mennä minun mieleni mukaisesti". Vaikka kaikki meni koko ajan hänen ehdoillaan! Sellainen oli minun kokemukseni "itsenäisestä" miehestä ja jatkossa olen kyllä hyvin varovainen kun kuulen miehen tällaiseksi itseään luonnehtivan. "Itsenäisen" eli itsekkään ja "nyhverön" välissä on kuitenkin myös välimuoto: sekä itseään että naistaan kunnioittava mies.
Traumat ja aseksuaalisuus sekä totaalinen rakkauden puute. Ei siihen muuta tarvita.
Tulen yleensä hyvin toimeen ihmisten kanssa, sekä naisten että miesten. Minua pidetään luotettavana ja järkevänä, hauskanakin. Mitään romanttista suhdetta en kuitenkaan hanskaa. Kuitenkin esim. seksi sujuu hienosti ja miehet tykkää. En kuitenkaan päästä miehiä henkisesti lähelle. Lisäksi vedän puoleeni narsisteja tms. Olenkin ajatellut elää elämäni ilman parisuhdetta, koska sellainen mitä todennäköisemmin toisi vain murhetta.
Päästäänkö me ampumaan vasemmistolaisia kommunisteja
Vierailija kirjoitti:
AvPD 😞
hdvyz pamaus
Sanoisin että ikä (40v)
Suunnilleen saman ikäiset miehet jotka vetävät puoleensa (kaikki hyvät persoonallisuuden piirteet, elämä kunnossa, komea, huumorintajuinen..) yleensä etsivät vähintään 10v nuorempaa. Joko etsivät tuleville lapsilleen äitiä tai sitten heillä on jo lapsia ja toivovat lapselleen "bonus-äitiä". Tai ovat pelureita.
Muutamaa nyt tullut tapailtua sillä asenteella että em piirteet on paperilla "ihan ok", ehkä se innostus syttyy sieltä.. mutta ei syty. Pitää olla heti kipinä, tämä nyt todettu.
Jäin traagisesti leskeksi. Yritin aikani mutta totesin ettei kukaan sytytä tunteita, vähän luovutinkin ettei tässä iässä (45) ole hyviä vapaina ja varattuja en halua. Tulee vastaan jos tulee joku päivä mutten kuluta aikaani yrittämiseen, tuli pelkkiä huonoja kokemuksia siitä. Hankin koiran, harrastan ja teen uraa.