Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
201/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaisin parisuhteessa liikaa ulkonäöstäni. Sinkkuna voin pukeutua kuten haluan sekä olla myös ilman valittamista kotona ilman meikkiä, ja esimerkiksi viikonloppuna voin syödä pitsaa, jos tekee mieli. Parisuhteessa pitäisi aina olla laihtarilla, että ei tule jätetyksi ylipainon takia, ja pukeutumiseeni + ulkonäkööni ylipäätään yritettäisiin puuttua. Lisäksi, on niin vapauttavaa, kun kukaan ei valita, että sääriä tai kainaloita ei ole sheivattu pariin päivään! 

et vissiin tosiaan ikinä ole ollut parisuhteessa oikeasti. Tai sitten olet ollut ihan paskoissa suhteissa...ei saisi syödä pitsaa, kaikkea sitä kuulee...

Itse asiassa olen seukannut useastikin. Kolme parisuhdetta, yhteensä noin 7 vuotta. Ja jokaisessa niissä valitettiin vaatteistani, haukuttiin jos en ajanut sääriä ja kainaloita vähintään joka toinen päivä tai sanottiin, että syön esimerkiksi liikaa/liian epäterveellisesti. Ja missään vaiheessa en ollut edes ylipainoinen, vaan BMI:ni on aina ollut alle 23. Nämä kokemukset olivat minulle aivan tarpeeksi!

Tuo kenelle vastasit

Miehet pitää tuota nalkutusta ja puuttumista. Hyvä jos itse käyvät kerran viikossa suihkussa ja muniaan ei ole mahan alta nähneet pariinkymmeneen vuoteen.

Vierailija
202/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita syitä:

-Pitkissä suhteissa olleina tiedän, että seksi alkaa aina jossain vaiheessa tuntua pakkopullalta ja siitä alkaa suhteen alamäki.

-Itseasiassa seksi ei enää tai tällä hetkellä kiinnosta ollenkaan, olisi suhteessa nimenomaan yksi veemäinen pakollinen kotityö lisää.

-Odotukset, vaatimukset, arvostelu.. vaikka hienovaraisessakin muodossa, ei kiitos.

-Jatkuvat kompomissit, mitä tehdään, minne mennään, mitä leffa katsotaan...

-Edelliseen liittyen, ystävällisenä perusluonteena mukautuminen liikaa kumppanin tahtoon.. ja sitten alkaa  jossain vaiheessa vaatuttaa, jos toinen ei ymmärrä että joskus voisi mennä kumppaninkin juttuihin mukaan.

-Keskustelevaa, samoista asioista kinnostavaa kumppania on vaikea löytää. Vaikka suhteissa keskusteltaisiinkiin, olisi kiva puhua joskus nimenomaisista asioista ja aiheista, jotka itseä kiinnostavat. Pelkkä puhuminen, kunhan puhutaan jostain, ei riitä.

-Yhdessä asuminen ei kiinnosta. Oma koti, omat säännöt...

-Lisäksi kiinnostun miehistä todella harvoin parisuhdemielessä, en juuri koskaan..

Ainakin nämä..

Nainen 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS87 kirjoitti:

-Sanon asiat suoraan niinkuin ne oikeasti ovat. Sanon mielipiteeni asioista ja ihmisistä kaunistelematta totuutta ollenkaan.

-Olen ruma ja läski.

Siinä sitä riittämiin syitä :D

Ai niin, unohdin myös mainita, että tässä suorituskeskeisessä maailmassa mulla on myös ihan väärä ammatti, vaikka siitä saakin hyvin rahaa. Valitettavasti en kuitenkaan ole ananastukassa, ja pukeudu kauluspaitaan venytellen narsistisesti kaulaani työpäivän aikana. Se on monelle naiselle paha paikka hyväksyä, että mun väärästä ammatista saa enemmän kuin opettaja tai poliisi, mutta sitä ei kehtaa esitellä kavereilleen.

En myös viihdy salilla, enkä kannata ilmastohumppaa mitenkään. Aika suuri syy myöskin on omassa katsannassa. Vaikka itse olenkin paksu, niin valitettavasti muna ei seiso kehopositiivisten naisten kanssa. Jos sulla on leviämpi perse ku mulla, ni ehdottomasti ei jatkoon. Toki, jos sun mukana kulkee viimeisimmän eron jälkeen hankittu itsenäisen ja vahvan naisen merkki, eli koira, niin vastaus on myöskin EI.

Vierailija
204/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 40+ ja suurin syy sinkkuuteeni on kai se, etten harrasta mitään baareja tms missä voisin tavata suunnilleen ikäisiäni sinkkunaisia. Sitten kun menin jonnekin deittipalveluun, ja jos sieltä sattui löytymään joku mielenkiintoinen nainen, niin sen naisen kimpussa oli kai 100 miestä. 

Ei olisi haitannut vaikka naisella olisi ollut lapsia (mielellään isompia jo), kun itsellänikin on.

Muutamilla treffeillä kävin, mutta eipä niistä mitään syntynyt. En nyt halua ketään syyttää, mutta täytyy kyllä sanoa että aika erikoisia naisia tapasin... 

Vierailija
205/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko olla niin kaunis/ tai itsevarma, ettei miehet tee aloitetta, eiv ät uskalla. Sinun pitää näyttää vihreää valoa ja auttaa.

Vierailija
206/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu ettei tavallinen ja kunnollinen nainen riitä, kun pitäisi olla naama täynnä muovia ja iho tatuoituna sekä kokemus useammasta miehestä. Unohtamatta mediaseksikkyyttä ja täydellistä muovivartaloa. Elättelen toivetta, että vielä joskus joku mies rakastaisi minua tällaisena kuin olen.

Vierailija
207/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute. Suurten elatusmaksujen jälkeen ei varaa hommata ja ylläpitää naista . Kuka haluaa miehen jonka 2500e nettotuloista jää asumiskulujen jälkeen 600euroa eli 100euroa enemmän kuin toimeentulotukea ,loput menee elatukseen . Ei varaa treffailla. Stressiä jo muutenkin omasta toimeentulosta. Millä rahalla lasten lahjat, ruat ja muut menot kun ei tahdo rahat muutenkaan riittää.

Enää 7 vuotta sitten helpottaa, ellei kuolo vapauta ennen.

Vierailija
208/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään eläimistä enemmän kuin ihmisistä.

Hrrrr, puistattaa!

Miksi? Siksi että lauseessa sinkkuperustelussani oli virhe? Anteeksi. Tykkään muista eläimistä enemmän kuin ihmisistä. Nyt se on oikein.

Vierailija
209/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn omissa oloissani. Ne naiset joita rakastin eivät vastanneet tunteisiini.

Vierailija
210/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu ettei tavallinen ja kunnollinen nainen riitä, kun pitäisi olla naama täynnä muovia ja iho tatuoituna sekä kokemus useammasta miehestä. Unohtamatta mediaseksikkyyttä ja täydellistä muovivartaloa. Elättelen toivetta, että vielä joskus joku mies rakastaisi minua tällaisena kuin olen.

Tämä mies ei halua tatuoitua silikoninaista, kokemattomuus ei ongelma.

Vierailija
211/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen sinkkuuden syy on se, että itselle ei kelpaa ne, jotka ovat sinusta kiinnostuneet ja itse ei kelpaa niille, joista olisi kiinnostunut.

Vierailija
212/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan suhteelta myös seksiä ja suuri osa naisista ei tunnu kaipaavan fyysistä läheisyyttä. Enemmistö naisista haluaa mieheltä taloudellista turvaa ja maksajaa steriilin valkoiselle talon sisustajalle.

Vierailija
213/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikentynyt kunto. Treenasin ennen työllistymistä itseni vaivoin hyvään kuntoon ja sitten, kun vihdoin työllistyin, alkoi univaikeudet, kesti pitkään, näiihn päiviin asti, kun alkoi uudestaan ja kunto romahti. Siis myös työllistyminen taas toiveissa ja yhteiskunnallisesti myös syy.

Vierailija
214/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja. Itse naisena olen törmännyt siihen, että mies sanoo tykkäävänsä seksistä, mutta sitten lopahtaa kertaan viikossa pimeässä peiton alla. Ja kun itse haluaisi enemmän ja menee hankalaksi ja suhde päättyy sekin takia niin parempi olla yksin ja hoitaa homma omin käsin.

Vierailija
215/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsous ja iän myötä rankasti alentunut markkina-arvo.

Vierailija
216/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuus. Kristittyjä naisia tuntuu olevan kirkot tulvillaan, miehiä tosi vähän. Itse olen työssäkäyvä, urheileva, melko hyvännäköinenkin nainen (kommenteista päätellen), tuntuu etteivät uskovat miehet osaa ottaa sellaista miehistä menoa vaan kaikki on aina kaveruutta :( Vaikea on toisaalta löytää ei-kristityistä piireistä miestä joka haluaisi odottaa seksiä avioliittoon asti :D Tai edes kristityistä piireistä. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen. Eli kaikinpuolin turn off olen, onneksi nyt 32-vuotiaana aika ok sinkkuuteni kanssa jo :)

Vierailija
217/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin 222 lisää, olen kristitty mutta äo kuitenkin yli 140 :D Eli siinä varmaan viimeinen naula arkkuun, oikeasti etsin itsekin varmaan sitä unelmien yksisarvista ja melkomoiset deal breakerit tässä on itsekin tullut saatua geenilotossa.

Vierailija
218/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en näe mitä lisäarvoa mies toisi elämääni eli yksinkertaistettuna en keksi syytä miksi ottaisin miehen. Rahan vuoksi? Pärjään omillani. Seksin vuoksi? Miehistä tulee tylsiä suhteen aikana sillä saralla.

Vierailija
219/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen nainen (pitkä ja romuluinen). Lisäksi olen luonteeltani töihin ja opiskeluun uppoutuva, sarkastinen ja mustalla huumorilla ryyditetty. En jaksa nettideittailla ja ulkona en myöskään oikein käy. Keskustelutaidot on hyvät, mutta se ei seksuaaliseen vetovoimaan yksinään riitä.

Vierailija
220/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta vuotta (siis jotain 10) sinkku. Olin aivan sairaalloisen epävarma ja traumojeni takia kyvytön olemaan läheisissä ihmissuhteissa. Sain vähän lukkoja avattua ja löysin puolison. Tunneyhteydessä tosin edelleen on parantamisen varaa... Mutta niin, oma ahdistuneisuuteni ihmisten kanssa. Ja vaikka siis osasin/osaan käyttäytyä ihan normaalisti, niin kyllä sen vaan huomaa jos toinen koko ajan jännittää, tarkkailee, ei pysty rentoutumaan ja luottamaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi