Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1501/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullukkanainen.

Vierailija
1502/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden väkivalta (henkinen, fyysinen, seksuaalinen) ja sen aiheuttama erittäin huono itsetunto enkä uskalla tutustua ihmisiin tai usko heidän kohteliaisuuksia minusta. Toisaalta myös joskus olen ollut erittäin ihastunut, mutta sitten sänkyhommissa saan paniikkikohtauksen ja katkaisen kaikki välit siihen ihmiseen, joten eipä se siitä mihinkään etene.

Lopulta hankin lapset yksin hedelmöityshoidoilla, kun lapsista ja äidiksi tulemisesta olin kuitenkin aina haaveillut. Voisihan se elämä olla helpompaa kun olisi mies rinnalla, mutta minkäs teet kun ei vain pysty.

Henkinen ja fyysinen väkivalta on tuon haasteen aiheuttanut. Sellasta väkivaltaa ei olekaan kuin seksuaalinen. Väkivalta voi kohdistua seksuaalisuuteen, mutta seksuaalista se ei ole. Väkivalta tarkoittaa toiselle aiheutettavaa pahaa oloa. Seksuaalisuus puolestaan päinvastoin aiheuttaa hyvää oloa ja lisääntymistä.

Kristikulttuurimme demonisoi seksuaalisuuden myöhaisantiikissa ("pyhä" Augustinus 354-430 jaa. etunenässä).

TEHTÄVÄSI on etääntyä lapsuutesi henkisestä ja ruumiillisesta väkivallasta - ja lisäksi huomata tärkein, että seksuaalisuus on 100,00% luonnollinen asia (eikä kuten Augustinus härskisti omaa etuaan tavoitellen harhauskoisesti meille valehteli).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomatonta kuin se monien mielestä onkin, ainakin yksi suurimpia syitä "sinkkuudelle" on raha ja rahan puute.

Itse olen jo iäkkäämpi, mutta muistan varsin hyvin viimeisen 30 vuoden ajalta kuinka rahatilanne on vaikuttanut moniin eri asioihin, ja itselläni työllisyys ja raha-asiat ovat olleet melkoista vuoristorataa, joskaan varsinaisia isoja ongelmia ei ole koskaan ollut koska osaan hoitaa menoni ja tuloni aina tasapainoon - jolla on kuitenkin isoja negatiivisiakin vaikutuksia.

Tyypillisesti rahan puuttuminen tappaa sosiaalisen elämän kokonaan asteittain, yhtäältä joudut itse toteamaan että sinulla ei ole sitä 30 tai 80 euroa mitä johonkin sosiaaliseen tapahtumaan osallistuminen vaatisi, ja puolestaan toiset alkavat suhtautumaan varsin nuivasti jos joutuu vähän väliä sanomaan että ei ole rahaa osallistua asiaan. Lopulta tilanne johtaa vieroksuntaan, ja itse näen asian niin että jos minuun suhtaudutaan nuivasti rahan takia, se käytännössä tarkoittaa sitä että ko. henkilö ei tule enää tuttavapiireihini kuulumaan.

Näin olen monesti todennut jo niistä ajoista lähtien kun kauan sitten totesin että itselläni ei ole rahaa millä ostaa autoon bensaa jotta olisi voinut silloista tyttöystävää kuljetella asuinpaikkojen välillä. En viitsi alkaa kerjäämään, joten antaa olla sitten koko asia.

Vierailija
1504/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahassa on sellainen jännä piirre, että jos jokin sosiaalinen tapahtuma jossain onkin, olen huomannut useammankin kerran että niissä aletaan vääntämään köyhimpiä joukosta ulos yksinkertaisesti siten että varakkaampi väki alkaa ehdottelemaan tapahtumiin osallistumista - jotka tietenkin maksaa - ja siinä vaiheessa köyhiltä vedetään matto alta kun naispuolisille löytyy liput sitten vaikka lahjaksi :-)

Näitä tapauksia on useampiakin, aikoinaan ärsytti, nykyisin vain naurattaa kuinka typeriä ihmiset on ja miten härskisti yritetään vääntää muut ihmiset pois kilpailemasta :-)   Varsinkin se huvittaa, miten raha vie ihmisiä täysin eri suuntiin.

Vierailija
1505/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku, koska viihdyn hyvin yksin enkä koe mitään pakottavaa tarvetta löytää ketään. Olen kyllä valmis suhteeseen mikäli sopiva henkilö osuisi kohdalle. Pidän ehkä vaatimustason korkealla juuri siitä syystä, ettei minulla ole pakkoa löytää ketään.

Vierailija
1506/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa miettinyt asiaa

Vierailija
1507/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä.

Vierailija
1508/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykopaatti.

Vierailija
1509/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku, koska viihdyn hyvin yksin enkä koe mitään pakottavaa tarvetta löytää ketään. Olen kyllä valmis suhteeseen mikäli sopiva henkilö osuisi kohdalle. Pidän ehkä vaatimustason korkealla juuri siitä syystä, ettei minulla ole pakkoa löytää ketään.

Tämä sama. Olen aikuisikäni enimmäkseen yksin ollut omasta tahdostani. Auttaa sekin että aseksuaalina se ajoittainen partnerinkaipuu ei ole seksuaalisväritteistä.

Vierailija
1510/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kai vastauksen jo aiemmin tähän tai toiseen ketjuun.

Syyt: Eli etsin uskovaista miestä ja pääkaupunkiseudulla vähemmän miehiä, persoonallisuus horoskoopilta INFP-T, muutellut paljon ja ollut ulkomailla, traumat kasvatuksesta ja kesti aikaa niiden käsittely, nyt vasta jotenkin tiedän millaisen miehen haluan ja tarvitsen ja seurustelin väärien tyyppien kanssa. Tavoitteellinen ja etsin miestä jolla myös suuria tavoitteita

Vierailija
1511/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässäkin ketjussa monta viestiä on kirjoitettu saman minuutin sisään?

No mietihän, äläkä vaivu foliohattupsykoosiin. Palstaa lukee ja tänne kirjoittelee satoja ellei tuhansia ihmisiä, on ainoastaan todennäköistä että toisinaan jopa saman minuutin sisään osuu viestejä.

Vierailija
1512/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla yksin

Vierailija
1513/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin parisuhteessa? En ole vielä tähän ikään ymmärtänyt sitä miksi jotkut ihmiset menee parisuhteeseen.

M31

Vierailija
1514/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mulla on lapsia.

Yh nainen saa kyllä mistä kun ei pihtaa ja ottaa slerbaa suuhun.

Vierailija
1515/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole komea. Ulkonäköni muistuttaa Sean Connerya jamesbondeissa kuin Justin Bieberiä.

Vastaan siis että suurin syy sinnkuuteni on luultavasti se etten näytä hyvälle.

M32

Veikkaan, että kyseessä on huono itsetuntosi. Itse olen seinästä revityn näköinen, mutta kun pääsin purkamaan sisintäni eri yhteyksissä, minusta tuli itsevarmempi, iloisempi ja ennen kaikkea rennompi 😊

Ihmettelin vaan, kun yhtäkkiä naiset rupesivat olemaan "tiellä" liikenteessä ollessani yhä useammin, että nehän flirttailevat minulle/tekevät itseään tykö. En olisi ikinä uskonut tätä 20-vuotiaana. Nyt olen 41 v.

Viestini on, että yrittäkää tehdä itsellenne tärkeitä asioita, joista tulee teille itsellenne hyvä mieli. Se on todella tärkeää teidän kaikkien oman mielenterveytenne vuoksi 🙏 En minäkään rakkautta ole löytänyt, mutta olen tänäänkin vähän enemmän sinut asian kanssa.

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää joka iikalle 🌼🌺🌞🤸‍♂️

Vierailija
1516/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen mies-79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole komea. Ulkonäköni muistuttaa Sean Connerya jamesbondeissa kuin Justin Bieberiä.

Vastaan siis että suurin syy sinnkuuteni on luultavasti se etten näytä hyvälle.

M32

Veikkaan, että kyseessä on huono itsetuntosi. Itse olen seinästä revityn näköinen, mutta kun pääsin purkamaan sisintäni eri yhteyksissä, minusta tuli itsevarmempi, iloisempi ja ennen kaikkea rennompi 😊

Ihmettelin vaan, kun yhtäkkiä naiset rupesivat olemaan "tiellä" liikenteessä ollessani yhä useammin, että nehän flirttailevat minulle/tekevät itseään tykö. En olisi ikinä uskonut tätä 20-vuotiaana. Nyt olen 41 v.

Viestini on, että yrittäkää tehdä itsellenne tärkeitä asioita, joista tulee teille itsellenne hyvä mieli. Se on todella tärkeää teidän kaikkien oman mielenterveytenne vuoksi 🙏 En minäkään rakkautta ole löytänyt, mutta olen tänäänkin vähän enemmän sinut asian kanssa.

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää joka iikalle 🌼🌺🌞🤸‍♂️

Jatkan vielä, että käyttäkää kaikki vaan rohkeasti emoijeja viesteissänne 🐈☕😋🍰😕🍪😛

Ne piristävät viestiä kummasti perus leipätekstin sijaan 😛😜😝🤩🥰😗😙😚☺️

Vierailija
1517/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan nainen haluaa työtöntä miestä niin en viitsi edes yrittää hankkia naisystävää vaan olen yksin omissa oloissani ja jätän naiset rauhaan. Ehkä sitten kun saan töitä katson tilannetta uudestaan, mutta yleensäkin olen hyvon varovainen tekemään tuttavuutta koska pelkään että se vaivaannuttaisi naisen.

Vierailija
1518/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen ollut yksin kohta 16 vuotta. Toivon toki, että löytäisin jonkun, mutta en ole niin epätoivoinen ja yksinäinen, että ihan OK tai Mikäs Tässä-mies kävisi. Jos kolahtaa, hyvä! Jos ei, sitten olen yksin. Kiinnostuneita miehiä on ollut, mutta en itse ole ollut kiinnostunut heistä.

En halua mitään tapailusuhteita tai parisuhteita, jotka kestävät joitakin vuosia ja taas vaihdetaan uuteen. Se ei sovi minulle, tuntuu, että olen liian herkkä moiseen. Se on kaikki tai ei mitään minulle.

N39

Vierailija
1519/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suurin syy sinkkuuteeni on se, että en välitä petipuuhista. Tunnen fyysistä vetoa todella harvaan ihmiseen. Vaikka tuntisin romanttisia tunteita ja rakkauttakin toista kohtaan, en välttämättä tunne fyysistä vetoa. Menee liian hankalaksi. Ja toista kohtaan todella epäreilua, kun halut ei kohtaa. Jokaisessa parisuhteessa seksi, tai lähinnä sen puute on muodostunut ongelmaksi. Siksi helpompaa olla sinkkuna, vaikka oikeasti haluaisin olla parisuhteessa.

Vierailija
1520/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus. Ollut jo kolme vuotta syynä. Naiset ei pidä lihavista miehistä ja exäni sanoikin mulle suoraan, että hän ei tykkää ylipainosta ja että kyl mä viel löydän naisen, jos laihdutan (paino nyt siis 114kg).   Katselen Prismassa ja Citymarketeissa pariskuntia, niin järjestään jokaisella sairaanloisesti lihavalla naisella on hoikka tai normaalipainoinen mies. Yksi sadasta alle 40v pariskunnasta on sellaisia, että mies olisi lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän