Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1481/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin vakavasti ja siinä toipumishässäkässä ei vain jaksanut miettiä parisuhdeasioita tai tulevaisuutta kun elämän jatkuminenkin oli epävarmaa. Muutama vuosi tuli taisteluja, vielä selvinnyt ja tulevaisuus nyt parempi.

Mutta paskalta tuntuu kun kysytään miksi olen sinkku vielä yli kolmekymppisenä, että onko sussa jotain vikaa. Että tiedäthän naisten hedelmällisyyden alkavan laskea jo rajusti, kohta on liian myöhäistä. Mitä tähän edes viittisi vastata 🤔

Kai se on tuon sairastaminen todellinen syy sinkkuuteen, yleensä ihmiset menee vaikeaksi kun rehellisesti ja vähän ympäripyöreästi herkästä asiasta vastaa kysymyksiin mikä elämäntilanne on nyt ja on ollut viime vuosina.

Vierailija
1482/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aikanaan enkä mä halua sotkeutua kenenkään elämään kaipaan sitä jotain ja haluan vaan nähdä ja kokea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Edellinen suhde jätti arvet. Pelkään, että seuraavakin mies haluaa päättää kaikesta ja kaikki on minun vikani ja olen pääni sisällä vain ymmärtänyt hänen sanomiset väärin.

En jaksa olla varpaillani koko ajan ja miettiä, että milloin on sopiva hetki pyytää laittamaan astiat suoraan koneeseen. Minullehan siitä voi jäkättää vaikka keskellä yötä.

Sinkkuus on kivaa.

Saan päättää mitä syön. Milloin nousen ja voin alkaa mölisemään heti klo 8 sunnuntaina ilman, että joku kiukkuaa.

Ei tarvitse olla toisen ihmisen hännystelijänä koko ajan. Saa tehdä omia juttuja ja just niitä mitä haluan.

Vierailija
1484/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livlävlöv kirjoitti:

Moni sanoo että on liian ruma, lihava tai jotain muuta itsekriittistä. Sanotaan että pitää rakastaa itseään, ennen kuin kannattaa rakastaa ja olla jonkun muun kanssa. Minun mielestä se ois sinkkuna, parisuhteessa ja muutenkin elämässä tärkeintä olla sinut itsensä kanssa, koska se on semmoinen asia joka vaikuttaa joka osa-alueeseen elämässä. Eikä parisuhteeseen kannata ruveta sen takia että haluaa olla parisuhteessa/ei halua olla yksin, vaan kannattaa vain yrittää olla paras versio itsestään ja nauttia elämästä miettimättä muiden mielipiteitä ja sitten jos sen oikean löytää niin kyllä sen huomaa. Moni sanoo ettei enää luota miehiin/naisiin, maailmassa on paljon myös hyviä ihmisiä ja se mitä huonoista suhteista voi saada positiivista aikaan, on se että voi ainakin paremmin tunnistaa niitä huonoja merkkejä ihmisessä ja välttää ettei enää joudu samanlaiseen suhteeseen jatkossa. Moni myös joutuu siihen kierteeseen että aina rakastuu saman tyyppiseen ihmiseen ja miettii että miksi kaikki naiset/miehet on niin huonoja, mutta kyllä täältä kaikille varmasti löytyy joku semmoinen kenen kanssa on hyvä olla kunhan jaksaa pitää vähän järkeä mukana. Ikinä ei tiedä mitä elämä tuo eteen kun jaksaa odottaa.

Oi jessus mitä liirumlaarumia. Ja mietin jo alkuun, miksi vaivaudun kirjoittamaan, kun se on nähty ettei näihin vastata kumminkaan. Mutta eipä mulla ole muutakaan tekemistä just nyt ni antaa mennä.

Mistä johtuu, että kun sä olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi, sut palautetaan maanpinnalle vaikka nää fraaseilijat aina väittää että "sit muutkin huomaa kuinka mahtava tyyppi oot". Ei kaikki ole mahtavia, Ted Bundy ei ollu mahtava, minäkään en ole vaikka en oo murhaaja. On olemassa ihan paskoja ihmisiä, vaikka olisivat kuin itseään rakastavia. Ja eikö voi olla sinut itsensä kanssa jos näkee puutteensa? Onko vain silloin sinut itsensä kanssa jos näkee vaan kaikkea ihanaa?

Sitten kun sen oikean löytää ja sen huomaa, niin "parisuhteeseen ei kannata ryhtyä koska haluaa olla parisuhteessa". Niin milloin siihen suhteeseen saa ryhtyä? Itse en ole ryhtynyt suhteeseen minkään yksinäisyydenpelon takia (tosin, jos vaikka haluaisinkin siitä syystä, niin ei sitä suhdetta yksinään muodosteta - kyllä sillä toisella osapuolella on sanansa sanottavana asiaan ja minun kohdallani yksikään ei ole ollut kiinnostunut minusta millään lailla. Tästä tullaankin sitten siihen, ettei se itsensärakastaminen auta jos kukaan muu ei rakasta sinua.), joten siitä ei voi kritisoida.

Sanoit myös, että kaikille löytyy varmasti se "joku semmoinen jonka kanssa on hyvä olla", niin tuon pilkon tässä nyt osiin. Ensinnäkin, et voi mennä sanomaan tuollaista koska kaikille ei löydy. Ja sitten, se ei riitä että löytyy - minäkin olen löytänyt tälläisen, mutta se ei riitä. Tämä toinen osapuoli ei ole kiinnostunut minusta, vaikka minulle hän on kuin kuu taivaalta. Parisuhteeseen tarvitaan KAKSI. Se ei riitä, että löytää sen oikean, jos itse on väärä. Ei se ole niin vaikeaa ymmärtää perusasioita. Tai ehkä se on, jos ei itse ole ikinä joutunut kohtaamaan näitä haasteita, niin se on helppo huudella latteuksia että kyllä kaikille riittää kumppaniehdokkaita, jos itselle käy niin ettei tartte kuin ulko-ovi avata niin kysyntää riittää, näin kärjistäen. Milläs sitä asettuisi toisen asemaan kun muunlaiset elämänkohtalot on ihan toisesta maailmasta.

Vierailija
1485/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jykeväleukainen, menestyvä, hyvin palkattu ja väh. 185cm pitk Chad-tason alfauros.

Tässä piilee totuuden siemen. Syys siis on se, että sinulla on huono itsetunto ja luot vääristyneitä kuvitelmia parisuhteissa olevista ihmisistä. Totuus on meinaan se, että ihan tavis pulliaisia Hjallis Harkimon näköisiä miehiä on parisuhteissa. Itse olen töissä duunarina, ja siellä on kyllä niin hämärää hiihtäjää työkavereina ja moni heistä on ihan naimisissa. Eivät ole hyvännäköisiä, ovat laiskoja ja omituisia, niin vaan ovat naimisissa. Ryhdistäydy!

Vierailija
1486/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marmati marmati kirjoitti:

En ymmärrä näiden lyhyeksi itsensä mieltävien miesten vinkumista tällä palstalla.

Veljeni on 162-senttinen, jokainen tyttöystävä on ollut vähintään puoli päätä pitempi, nyt naimisissa päätä pitemmän komean naisen kanssa ja lapsia neljä. Nauttii liikunnasta, raitis, terve itsetunto.

Eli siitä mallia teillekin elämään.

Kyllä se pituus on ihan aidosti ja jopa tutkitusti iso tekijä naisille. Omankin kokemukseni mukaan vain todella avoimin mielin liikkeellä olevat naiset lähtevät edes harkitsemaan lyhyemmän miehen kanssa treffeilua. Tämän takia naiset mm. mainitsevat usein oman pituutensa deittiprofiileissa ja käyttävät ilmauksia kuten "tykkään käyttää korkkareita". Surullista, kuinka monta hyvää ovea naiset sulkevat tuolla, mutta minkä teet. Onneksi itsellä kävi parempi tuuri oman tyttöystävän kanssa. Hän on lähes täsmälleen pituisen ja sanoi, ettei nuorempana olisi kiinnostunut minusta juuri pituuteni takia. Ikä toi avarakatseisuutta.

Minä en sitten varmaan ole nainen, mutta minulle pituus on yhdentekevä seikka. Viimeksi haksahdin päätä pahkaa mieheksi lyhyeen tyyppiin, suurempi epäröintitekijä mielestäni oli se että hän oli minua nuorempi (olin aina pitänyt itseäni vanhemmista) mutta silläkin seikalla viskasin vesilintua. Kyllä se persoona ja koko muu olemus sai pääni pyörälle - en ole itseasiassa KOSKAAN ollut enemmän myyty kenenkään miehen kohdalla.

Ja sydämeni hajosi, kun hän ei halua kaveruutta enempää. Itse en halua ketään muuta kuin hänet. (Eikä hän ole rikas, menestynyt tai mitään muutakaan millä katkerat leimaa muita miehiä. Hän oli työtön kun tapasimme.)

1487/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään eläimistä enemmän kuin ihmisistä.

Hrrrr, puistattaa!

Eläimet eivät petä ja valehtele. Rakastavat  omistajaansa, kun niitä kohtelee hyvin. Toisin kuin  monet ihmiset 

Vierailija
1488/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

änkytysvika,naiset nauraa päin naamaa jos niille yrittää jotakin jutella,

Todella törkeätä!! 😡 Mulla oli yksi kaveri, joka änkytti jossain tilanteissa ja ei tullut kyllä mieleenkään pilkata tai huomautella siitä. Kyllä hän sen itse tietää, että minun ei tartte sitä hänelle kertoa. Jos joudun odottamaan sekunnin kauemmin että hän saa kerrotuksi asiansa, se ei ole mitään. Toivottavasti löydät empaattisempia ihmisiä ympärillesi - tuollaisilla kiusaajilla et tee mitään!

Vierailija
1489/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, puistattaa!

Eläimet eivät petä ja valehtele. Rakastavat  omistajaansa, kun niitä kohtelee hyvin. Toisin kuin  monet ihmiset 

Eli eläimen kanssa ollaan ihmisen sijaan ikäänkuin parisuhteessa. Mitähän muita parisuhteen iloja sen eläimen kanssa sitten harrastetaan.

1490/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun pieneen uskonnolliseen yhteisöön, jossa arvot ja elintavat poikkeavat niin paljon kantaväestöstä, että en voisi kuvitella avioituvani yhteisön ulkopuolelle. Ja tässä yhteisössä on tällä hetkellä enemmän naisia kuin miehiä (joskus on ollut toisinkin päin), joten toimivan parisuhteen löytäminen on haastavaa. En siis ole valmis lainkaan tinkimään uskonnollisista arvoistani. Enkä pitäisi oikeana uskovaisena sellaista miestä, joka ”tulisi uskoon” minun vuokseni.

Usko  = aivopesty

Vierailija
1491/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen todella nopeasti

Vierailija
1492/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin syytä

Vierailija
1493/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, puistattaa!

Eli eläimen kanssa ollaan ihmisen sijaan ikäänkuin parisuhteessa. Mitähän muita parisuhteen iloja sen eläimen kanssa sitten harrastetaan.

No on kyllä outo ajattelutapa sulla. Taitaa sulla olla sen parisuhteen tärkein asia seksi. Ei eläimen kanssa tietenkään olla niin kuin ihmisen kanssa ollaan parisuhteessa mutta eläimeltä saa todella pyyteetöntä rakkautta ja täydellistä läsnäoloa. Kuinka moni koira on esim. kohdellut sinua huonosti, pettänyt tai sanonut ilkeitä asioita sinusta?

Vierailija
1494/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtaväestöstä poikkeava, olen transsukupuolinen. Minua pidetään ihan mukavana ihmisenä mutta parisuhdemielessä minua ei ole kukaan koskaan lähestynyt.

Vierailija
1495/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole komea. Ulkonäköni muistuttaa Sean Connerya jamesbondeissa kuin Justin Bieberiä.

Vastaan siis että suurin syy sinnkuuteni on luultavasti se etten näytä hyvälle.

M32

Vierailija
1496/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, puistattaa!

No on kyllä outo ajattelutapa sulla. Taitaa sulla olla sen parisuhteen tärkein asia seksi. Ei eläimen kanssa tietenkään olla niin kuin ihmisen kanssa ollaan parisuhteessa mutta eläimeltä saa todella pyyteetöntä rakkautta ja täydellistä läsnäoloa. Kuinka moni koira on esim. kohdellut sinua huonosti, pettänyt tai sanonut ilkeitä asioita sinusta?

Koirat räksyttää ja haluaa raadella ne joita pelottaa. Onko tuo nyt kiva piirre, että pelokkaat pitää saada pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
1497/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkin ketjussa monta viestiä on kirjoitettu saman minuutin sisään?

Vierailija
1498/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässäkin ketjussa monta viestiä on kirjoitettu saman minuutin sisään?

Se on se ketjuaskartelija

Vierailija
1499/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/02/14/totuus-lintujen-deittiprofiile…

Vierailija
1500/2581 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta halusta ilman seurustelua / parisuhdetta, 5 vuotta edellisen päättymisen jälkeen. Olihan se viimeinen vuosi yhtä helvettiä huomata toisen vastahakoisuus, naama, käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme