Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Ylipaino, ylipainoisena miehenä ei saa eikä kannata edes yritää lähestyä naisia (enkä sitä ole nettideittailun ulkopuolella koskaan tehnytkään).
En omista autoa, asun vuokralla ja nettopalkka on vain reilut 1900 euroa (eikä sen kummempia uramahdollisuuksia ole). Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet ovat väärät ikäiselleni miehelle. Kumppanikseni kelpuutan vain lapsettomia naisia joka tässä iässä on hyvinkin rajoittava tekijä. Vakavaan pitkäaikaiseen suhteeseen vaadin myös hyvinkin toimivaa kemiaa ja yhteensopivuutta enkä tälläistä usko kovin helpolla/lainkaan löytyäväni (perusteena naisten nettideittiprofiilit, niiden sisältö ja toiveet siitä mitä he mieheltä haluavat).
m39
Vaan huonoja naisia tarjolla. Lyhyitä/lihavia.
Itsekin alle 180cm.
Siinähän ne.
Moni sanoo esteeksi parisuhteelle ylipainon, mutta luulisi, että ylipainoinen löytäisi itselleen helposti ylipainoisen kumppanin?
Olen järkevä ja vältän ikäviä asioita.
Olen ddlg- tyyppinen nainen.Lihava ja yh ja vielä keski-ikäinenkin.Lisäksi olen köyhä ja kuluneen näköinen.Tyhmä en ole ja haluan älykkään ja siistin miehen joka toteuttaa seksuaaliset haluni.
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys.En kehtaa,kun puuttuu puolet hampaista,ei rahaa korjata.Ei ole siistejä vaatteita ja läskiäkin on kertynyt.Lisäksi olen yh.Kukaan ei jaksaisi katsella mun vammaista lasta,on niin erikoinen.Lisäksi mulla on itsellä vain tietyn tyyppinen suhde mielessä.Näitä on aika vaikee löytää..
Hampailla on valtava merkitys ulkonäköön. Kannattaa pyytää tarjous hammasremontista ja selvittää, voiko maksaa erissä.
Hampaiden kunto vaikuttaa kokonaisvaltaisesti terveyteen ja itsetuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ddlg- tyyppinen nainen.Lihava ja yh ja vielä keski-ikäinenkin.Lisäksi olen köyhä ja kuluneen näköinen.Tyhmä en ole ja haluan älykkään ja siistin miehen joka toteuttaa seksuaaliset haluni.
Keski-ikäisyys ei estä parisuhdetta.
tiinatar kirjoitti:
olen nuori ja ruma liian laiha finninaamainen opiskelija 21v.
tuntuu että kaikki ikäiseni vaan pyörivät paremmissa piireissä
keski-ikäisten metsämiesten parissa jossain maatiloilla ja itse
vaan nyhjään kerrostalossa ja katselen ikkunasta masentavaa
kaupunkikorttelia.
miksi edes opiskelen=
Tule käymään niin syötän sulle vähän hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni sanoo esteeksi parisuhteelle ylipainon, mutta luulisi, että ylipainoinen löytäisi itselleen helposti ylipainoisen kumppanin?
Mutta ongelma on se että naiset kieltää tasoteorian olemassa olon. Ylipainoiset ovat huonotasoisia eli he pariutuu keskenään.
Yritän tutustua vain toisiin sinkkuihin. En siis lähde loisimaan tai yrittämään varattuja. Tämä on periaatteeni. Kuitenkin tuntuu olevan niin, että sinkuilla on usein syy siihen miksi ovat sinkkuja. Ja aika monet myös haluavat pysyä valitsemallaan tiellä. Itsekin viihdyn erinomaisesti omassa seurassani ja omassa rauhassani. En silti pistäisi pahakseni vaikka löytyisi joku kumppaniksi tälle matkalle.
Ei nyku yhteiskunnasta löydy enää mun arvoista naista. Olen jo luopunut toivosta.
Riittäisi kun rakastaisi, arvostaisi ja kunnioittaisi mua. Mutta ei, nykyään kaikki on niin minä minä minä henkisiä ja täynnä ongelmia..
On helpompi olla yksin niin ei tarvitse pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lihavistakin tietenkin valitsisi mieluummin timmin ja normaalipainoisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lihavistakin tietenkin valitsisi mieluummin timmin ja normaalipainoisen kumppanin.
Tämä on totuus.
Ylipainoinen nainen löytäisi helposti ylipainoisen miehen, mutta ylipainoisista naisista yli 80% haluaa normaalipainoisen miehen. Tämä on pahin esimerkki hypergamiasta, että ei hyväksytä toisella ominaisuutta joka itseltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Luotettavan, fiksun ja sitoutumaan kykenevän miehen löytäminen on vaikeaa. Mulla on kyllä seuraa tarjolla vaikka kuinka paljon mutta tuntuu että kaikki hinkuvat vain seksiä ja mitään pysyvää on turha luulla saavansa
Kyseisille miehille kelpaa vain seksi koska tavoittelet itseäsi parempitasoisempia miehiä. Muuten moni heistä haluaisi parisuhteen.
Mulla on jokunen kilo ylipainoa, jota tosin olen karistamassa. Mutta ei se seuran löytymistä ole estänyt, ukkoa pyörii nurkissa ihan riittämiin. Tällä hetkellä treffailen upeakroppaista miestä.
Ulkonäkö ja ikä. Nuorena oli edes kohtuullisen näköinen, silloin oli parisuhteita. Vaihdevuosien saavuttua miehet eivät ole enää vilkaisseetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritän tutustua vain toisiin sinkkuihin. En siis lähde loisimaan tai yrittämään varattuja. Tämä on periaatteeni. Kuitenkin tuntuu olevan niin, että sinkuilla on usein syy siihen miksi ovat sinkkuja. Ja aika monet myös haluavat pysyä valitsemallaan tiellä. Itsekin viihdyn erinomaisesti omassa seurassani ja omassa rauhassani. En silti pistäisi pahakseni vaikka löytyisi joku kumppaniksi tälle matkalle.
Tää sinkkuuteen on syy pitää kyllä usein paikkaansa.
Mun naispuoliset sinkku ystävät 30-37v.. Tosi vääristynyt kuva itsestään. Ajattelevat kelpaaavansa parisuhteeseen 25-30v miesten kanssa. Sillä perusteella et tän ikäluokan miehet käyttää heitä seksiin.
Kauniisti sanottuna monilla on vielä erittäin isoja puutteita persoonassa. Ollaan jo lähellä keski-ikäå mut käyttäydytään kuin teinit (varsinkin lapsettomat naiset)..
Eikä noilla mies kavereillakaan paljon paremmin mene. Vähänkin menestyneempi, urheilullisempi tai sosiaalisempi tapaus on suoraan sanottuna nussinut itsensä pilalle. Ei pysty yksi avioisuuteen. Tai tarjontaa on niin paljon ettei kukaan tule ikinä riittämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavan, fiksun ja sitoutumaan kykenevän miehen löytäminen on vaikeaa. Mulla on kyllä seuraa tarjolla vaikka kuinka paljon mutta tuntuu että kaikki hinkuvat vain seksiä ja mitään pysyvää on turha luulla saavansa
Kyseisille miehille kelpaa vain seksi koska tavoittelet itseäsi parempitasoisempia miehiä. Muuten moni heistä haluaisi parisuhteen.
Tämän kun naiset tajuaisivat, treffailu mailma olisi parempi paikka.
Miehet panee naisia jotka ylittävät rajat. Mutta tuosta pano rajasta voi olla mielettömän pitkä matka siihen että se mies haluaa elää sun kanssa.
Mulla oli "25 v "suhde" naisen kanssa kenestä en oikeastaan pitänyt ihmisenä. Tää nainen vaan oli älyttömän hyvä sängyssä.
Ikinä en olisi häntä esitellyt kavereille tai vanhemmille.
Ihmiset ärsyttävät minua enkä kaipaa niitä elämääni.
En koe pienintäkään tarvetta olla minkäänlaisessa parisuhteessa.