Kamalin tilanne jonka olet nähnyt?
Kommentit (23)
Kosketin kerran pienenä tyttönä Kekkosen kaljua. Oli aika rasvainen nuppi.
Jouduin lapsena salaman iskemäksi.
On muuten virtaa riittänyt sen jälkeen.
Tulin kaupasta kotiin niin mieheni makasi elottomana eteisessä juuri itsemurhaa yrittäneenä.
Näin lapsena kun henkilö jäi junan yliajamaksi.
Ulkomaalaisen ra**kaama nainen äänesti demareita.
Telkkarissa jos mitä. Siksi en p as ka luukkua enää omistakaan.
90-luvulla nuoret miehet (teinit) hakkasivat yhtä nuorta miestä pesäpallomailalla ja raudoilla. Näin sen. Pahaa teki. Poliisit oli soitettu, kesti. Yököttää oikein kun luut saattoivat murtua siltä. Lähti pienestä liikkeelle koko homma ja päihdetyyppejä ne nuoret. Mietin teinkö jotain itse väärin, koska olin siinä huoneessa aiemmin.
Olin n. viisivuotias, kun heräsin yöllä ja menin olohuoneeseen. Äiti makasi lattialla sairaskohtauksen saaneena eikä vastannut mitään. Muistan vieläkin sen paniikin ja hädän tunteen. Vieläkin mysteeri miten olin onnistunut hoitamaan tilanteen ilman aikuisten apua.
Linnunpoikaset tippui pesästään ja kuolivat.
Olin lapsi vielä silloin niin itkusilmässä olin silloin.
Nähnyt kuolleen ihmisen tien vieressä kolaripaikalla.
Netissä kuva venäläisestä työmiehestä jonka pää oli puristinkoneen väliin liiskaantunut.
Tai sitten se video missä se tyttö hirtti itsensä livenä facessa ja sen vanhemmat sitä huhuili mut ei pimeässä enää nähnyt sen roikkuvan pihapuus. Tosi surullinen
Mä oon tippunut jäihin ja pelkäsin kuolevani. Onneksi kaveri oli läsnä.
Liikenneonnettomuudessa palasiksi silpoutunut motoristi.
Elvytystilanne, henkilö ei selvinnyt.
Oman rakkaan isän näkeminen kuolleena.
Kun ISIS oli vielä uusi juttu ja uutisissa oli siitä ensimmäisiä mainintoja, googletin, että mikä se oikein on. Ensimmäisten hakujen joukossa oli kuva noin viisivuotiaasta tytöstä vaaleanpunaisessa röyhelöhameessa. Tytön pää oli leikattu irti ja mekko oli veressä. Siinä sanottiin, että hänet teloitettiin vanhempien silmien edessä.
Olen sen jälkeen oppinut varomaan, mitä netissä klikkailen. Kaikkea ei tarvitse nähdä, vaikka siihen olisi mahdollisuus.
Olen ollut sivullisena ampumavälikohtauksessa. Mies vieressäni kuoli.
Auto syttyi tuleen.