Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
2141/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yletän ottamaan itseltäni suihin.

Kun kerroin tästä eräälle naiselle, hän luuli minua homoksi.

Vierailija
2142/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla moni mies tuntuu haluavan "samantasoisen" naisen, joka on outo ilmaisu.

Ei ole minulla mitään tasoja, on samanhenkisiä ihmisiä tai ei, ja kukaan ei tule luo jos on vihamielinen ja laskeskelee mielessään ihme kriteereitä.

Tunnen myös monia köyhiä, jotka pariutuneet onnellisesti, joten pieni varallisuuskaan ei ole este, jos haluaa puolison.

Voin kertoa miehenä mitä tämä tarkoittaa:

Nainen on kasvoiltaan vähintään 6/10

Nainen on kropaltaan hoikka eli hän omistaa itsekuria ja tietämystä ravinnosta

Nainen on lapseton

Nainen on maksimissaan omanikäinen eli ei vanhempi.

Kaikki nämä kriteerit täytän itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitäisi yleensä olla intiimisti enkä halua. 

Intiimiys vaatii vetovoimaa ja sitä on harvojen ja valittujen kanssa. Helppoahan silloin olisikin, jos jokainen vastaantuleva mies herättäisi intohimon.

Vierailija
2144/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hevosen naama.

Vierailija
2145/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistauduin harrastuksilleni enkä sen vuoksi moniin vuosiin nähnyt vaivaa tavatakseni ihmisiä. Kaverit alkoivat arvostelemaan, painostamaan, ja kyseenalaistamaan seksuaalisuuttani. Tämän seurauksena suuri halu näyttää, että en taivu painostukseen. Kaikenlainen seksuaalinen kanssakäyminen on minulta poisluettua, sillä se nähtäisiin periksiantamisena.

Miksi ihmeessä ajattelet noin tai kiellät itseltäsi seksuaalisuuden? Enkä tarkoita, että täytyisi harrastaa yhdenyön juttuja, jos ne eivät tunnu omalta valinnalta. Vaan oman suuntautumisen ja halujen mukaisesti.

Vierailija
2146/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistauduin harrastuksilleni enkä sen vuoksi moniin vuosiin nähnyt vaivaa tavatakseni ihmisiä. Kaverit alkoivat arvostelemaan, painostamaan, ja kyseenalaistamaan seksuaalisuuttani. Tämän seurauksena suuri halu näyttää, että en taivu painostukseen. Kaikenlainen seksuaalinen kanssakäyminen on minulta poisluettua, sillä se nähtäisiin periksiantamisena.

Miksi ihmeessä ajattelet noin tai kiellät itseltäsi seksuaalisuuden? Enkä tarkoita, että täytyisi harrastaa yhdenyön juttuja, jos ne eivät tunnu omalta valinnalta. Vaan oman suuntautumisen ja halujen mukaisesti.

Sama se mitä haluaa; yhteiskunnalla on joka tapauksessa todella sairas suhde seksuaalisuuteen, ja tätä tulisi vastustaa. Eihän kukaan muuten koskaan ota opiksi.

Vierailija
2147/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v sinkkumies.

-olen keskittynyt opiskeluun ja uraan

-yllättävän moni nainen on oikeasti melko ruma, anteeksi vain (tähän seuraa kommentti että miltäköhän itse näytän)

-yllättävän moni nainen on vain sellainen pöhöttynyt veltto mätisäkki, kasvoistakin näkee että liikuntaa ei ole harrastettu yhtään

-moni ikäiseni nainen näyttää ikäistään vanhemmalta (liikunnanpuute, huono ravinto, tupakointi)

-en käy missään missä tapaisi naisia

-seurustelu ei juurikaan kiinnosta

tässä nyt joitain syitä.

Vierailija
2148/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se mitä haluaa; yhteiskunnalla on joka tapauksessa todella sairas suhde seksuaalisuuteen, ja tätä tulisi vastustaa. Eihän kukaan muuten koskaan ota opiksi.

Kerrotko millä tavoin sairas suhtautuminen? Tällä hetkellä vapautta on enemmän, kuin koskaan aiemmin tämän yhteiskunnan ja valtion aikana.

Vierailija
2149/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous, huono itsetunto ja viihdyn kotona. Lieviä mt-ongelmia. Uskon, että jokainen vastaantulija inhoaa minua. Suojelen itseäni torjutuksi tulemiselta eli en edes yritä tutustua. Taustalla koulukiusaamista. Olen 36-vuotias kokematon, joten on jo liian myöhäistä. Häpeän kokemattomuuttani.

Älä häpeä ! Kaikkien elämä ja kokemukset eivät ole samanlaisia, rohkeasti vaan vaikka kokeilemaan spr:n ystäväpalvelua. Ole oma itsesi sinäkin saat ystäviä kun yrität. Yritä !

Vierailija
2150/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on toi 30 cm pala puntissa, eihän moista autuutta voi jättää vain yhden naisen nautinnoksi.

Vierailija
2151/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna, koska edellinen pitkä parisuhde oli tosi tylsä ja kurja. Mies maksatti minulla lähes kaiken, harrasti muita naisia ja oli joka päivä salibandyä pelaamassa. Uskoin, ettei nää parisuhteet vaan ole mulle hyväksi. Nyt 7 v sinkkuna ja tyytyväinen.

Vierailija
2152/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuna, koska edellinen pitkä parisuhde oli tosi tylsä ja kurja. Mies maksatti minulla lähes kaiken, harrasti muita naisia ja oli joka päivä salibandyä pelaamassa. Uskoin, ettei nää parisuhteet vaan ole mulle hyväksi. Nyt 7 v sinkkuna ja tyytyväinen.

Tidät siis täsmälleen miltä tuntuu miehenä seurustella nykyaikaisen naisen kanssa ainoa ero on vain siinä että miesten on vain pakko kestää tuo kun tuo käytön on todella yleistä naisilla

Vierailija
2153/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla moni mies tuntuu haluavan "samantasoisen" naisen, joka on outo ilmaisu.

Ei ole minulla mitään tasoja, on samanhenkisiä ihmisiä tai ei, ja kukaan ei tule luo jos on vihamielinen ja laskeskelee mielessään ihme kriteereitä.

Tunnen myös monia köyhiä, jotka pariutuneet onnellisesti, joten pieni varallisuuskaan ei ole este, jos haluaa puolison.

Voin kertoa miehenä mitä tämä tarkoittaa:

Nainen on kasvoiltaan vähintään 6/10

Nainen on kropaltaan hoikka eli hän omistaa itsekuria ja tietämystä ravinnosta

Nainen on lapseton

Nainen on maksimissaan omanikäinen eli ei vanhempi.

Kaikki nämä kriteerit täytän itsekin.

Hyi , näihin ehtomiehiin ei kannata repsahtaa :)

Vierailija
2154/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tidät siis täsmälleen miltä tuntuu miehenä seurustella nykyaikaisen naisen kanssa ainoa ero on vain siinä että miesten on vain pakko kestää tuo kun tuo käytön on todella yleistä naisilla

Käsitykseni nykyaikaisuudesta poikkeaa käsityksestäsi enkä ole kuullut tähän mennessä kenenkään tutun elävän miehensä rahoilla.

Vierailija
2155/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso leskeneläke

Vierailija
2156/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko millä tavoin sairas suhtautuminen? Tällä hetkellä vapautta on enemmän, kuin koskaan aiemmin tämän yhteiskunnan ja valtion aikana.

Teoriassa kyllä, mutta vapauden pitäisi ulottua myös omissa oloissa viihtyviin ihmisiin. Jos joku haluaa elää kuin Paavi tai jos joku ei ole kovin seksuaalinen, minun mielestä muiden ei pitäisi väheksyä hänen valintaansa tahi projektoida omia seksuaalisuuksiaan häneen. Minua on mm. syytetty konservatiivisuudesta, mikä on kaukana totuudesta, ja kehotettu menemään lääkäriin koska hormonitasoissanihan on oltava jotain pielessä.

Vierailija
2157/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet on niin kranttuja. Ihan tavalliset miehet haluaa mallin näköisen ja mittaisen tyttöystävän. Tavalliset naiset ei kelpaa.

Vierailija
2158/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet on niin kranttuja. Ihan tavalliset miehet haluaa mallin näköisen ja mittaisen tyttöystävän. Tavalliset naiset ei kelpaa.

Reilusti ylipainoinen ei ole tavallinen vaikka kuinka naiset omaa lihavuutta puolustaa ja sen oikeuttaa. Miehet eivät ole niin oinnallisia ja ulkonäkökeskisiä kuin naiset eikä semmoiseksi muutu vaikka kuinka naiset miehiä siittä syyttävät

Vierailija
2159/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso penis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä