Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
2161/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saamattomuus ja torjutuksi tulemisen pelko.

Vierailija
2162/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet on niin kranttuja. Ihan tavalliset miehet haluaa mallin näköisen ja mittaisen tyttöystävän. Tavalliset naiset ei kelpaa.

Eivät ole, he ovat pikemminkin itsetietoisia, eikä heidän siten tarvitse kiiliä naaraiden perässä ja tapella naaraiden suosiosta kuin petoeläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalu.

Vierailija
2164/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuuteeni on kolme syytä.

Suurin syy on CP-vamma, mutta sille nyt ei vain voi mitään.

Toinen syy on se, että olen tavallaan isätön poika. Minulla oli niin surkea isä, että häneen en ainakaan samastu. Nykyinen isäpuoleni on todella hyvä mies, mutta hän on geneettisesti niin erilainen, että häneenkin on vaikea samastua.

Kolmas syy on surkea sukupuolivalistus. Kun olin kuusivuotias, kysyin silloiselta isäpuoleltani: "Tuleeko vauva pepusta vai suusta?" Hän vastasi: "Pepusta." Kun kysyin: "Mitä tapahtuu, jos ei ole kivespusseja?", hän vastasi: "Sitten sinulle tulee karvoja." Kun menin kouluun,  isommat pojat antoivat totuuudenmukaista mutta perverssiä valistusta. 

Kukaan ei selittänyt minulle, että äitini ja isäni olivat rakastaneet toisiaan monta vuotta,  ennen kuin he alkoivat tehdä lapsia. Minun on vieläkin vaikea tajuta, että äitini on ollut rakastunut sellaiseen mieheen.

Naiset, katsokaa, minkälaisen miehen kanssa rupeatte tekemään lapsia. Kysykää aviomiesehdokkaalta, minkälaista esimerkkiä hänen isänsä ja isäpuolensa ovat näyttäneet hänelle. Esimerkiksi äitini olisi voinut välttyä huonolta avioliitolta kysymällä tällaisia kysymyksiä.

Vierailija
2165/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi ja liuta mt-ongelmia.

Vierailija
2166/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen "sinkku"? Olen parisuhteessa (suhde ei toimi - olen kuin sinkku ilman sinkun vapauksia. Lapset ja muut syyt, ei voi erota).. Jaamme kodin askareet 50/50 ja kannan taloudellisen vastuun. Toisen tukeminen, kunnioitus, kaveruus, rakkaus, intohimo, aloitteellisuus, yhteiset harrastukset loistaa poissaolollaan. Parisuhdeneuvonnan (toimiiko se oikeasti?) sijaan toivoisin kaltaisteni "varattujen sinkkujen" keskustelusessioita kuinka hoitaa suhde kuntoon tai milloin on hetki lopettaa vitkuttelu ja erota – tarvitsen tukea kun en osaa asiasta keskustella. Vika ei ole puolisossani - olemme vain kadottaneet sen jonkun.. Vinkkini lienee avioidu vain jos oikeasti rakastat ja vaali rakkautta ettei se katoa... eroaminen on liian vaikeaa.

Jos joku tuntee samoin - aloita uusi keskustelu, mie en jaksa.

Vierailija
2167/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset parisuhteista, joten en pysty enää luottamaan kehenkään. Enkä edes haluakaan, joten tein päätöksen pysyä sinkkuna.

Vierailija
2168/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat, tarve yksinäisyyteen, yleinen saamattomuus, uupuminen kaikkeen ja vaikka mihin milloinkin ja jokaiseen asiaan siltä väliltä.

Vierailija
2169/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuori ja ruma liian laiha finninaamainen opiskelija 21v.

tuntuu että kaikki ikäiseni vaan pyörivät paremmissa piireissä

keski-ikäisten metsämiesten parissa jossain maatiloilla ja itse

vaan nyhjään kerrostalossa ja katselen ikkunasta masentavaa

kaupunkikorttelia.

miksi edes opiskelen=

Vierailija
2170/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole saada tapailusuhteita, mutta pysyvään suhteeseen naiset eivät kanssani pysty. Työskentelen kulttuurin parissa, joka varmasti aluksi kuulostaa jännittävältä ja mielenkiintoiselta. Luova työ on minulle kuitenkin arkista kuin exel-taulukko. Työhön kuuluu outoja ideoita, epäonnistumista ja taloudellista epävarmuutta, jotka ilmeisesti hämmentävät. 

Olen varmasti ajoittain energiasyöppö ja elämäni näyttää ajoittain lorvailulta, mutta työlläni maksan lainaa ja laskut. En ole työtön juoppo, jolla on suuren suunnitelmat ja luulot itsestään. Rikastumaan en näillä näkymin kuitenkaan pääse.

Muutamasta parisuhteen loppuvaiheesta on ikäviä kokemuksia. Nainen vähätellyt tai jopa pilkannut työtäni. 

Hiljalleen olen totuttautunut ajatukseen, että joudun tyytymään lyhyisiin suhteisiin, vaikka aina lopulta satuttavatkin syvästi. Kaipaan ja tarvitsen läheisyyttä ja toista ihmistä, niin kuin kuka tahansa, mutta pysyvästä vuosia kestävästä suhteesta en uskalla enää haaveilla.

Vierailija
2171/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet on niin kranttuja. Ihan tavalliset miehet haluaa mallin näköisen ja mittaisen tyttöystävän. Tavalliset naiset ei kelpaa.

Reilusti ylipainoinen ei ole tavallinen vaikka kuinka naiset omaa lihavuutta puolustaa ja sen oikeuttaa. Miehet eivät ole niin oinnallisia ja ulkonäkökeskisiä kuin naiset eikä semmoiseksi muutu vaikka kuinka naiset miehiä siittä syyttävät

Samaa mieltä. Suurin osa miehistä haluaisi samantasoisen naisen eli hoikan. Kuinka vaikeaa on olla syömättä liikaa?

Vierailija
2172/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että päällimmäiset syyt varmaankin lyhyys (171cm) ja mieheksi aika korkea puheääni.

Pitkään ajattelin että syyt olisivat jossain muualla, mutta koska muuten on setit kunnossa (mm. oon sosiaalinen kaikkien kaveri, hyvässä fyysisessä kunnossa ja tienaan tällä hetkellä ihan mukavasti) niin en oikeen enää muuta syytä keksi sille :D

Vierailija
2173/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilusti ylipainoinen ei ole tavallinen vaikka kuinka naiset omaa lihavuutta puolustaa ja sen oikeuttaa. Miehet eivät ole niin oinnallisia ja ulkonäkökeskisiä kuin naiset eikä semmoiseksi muutu vaikka kuinka naiset miehiä siittä syyttävät

Samaa mieltä. Suurin osa miehistä haluaisi samantasoisen naisen eli hoikan. Kuinka vaikeaa on olla syömättä liikaa?

Suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia itsekin.

Vierailija
2174/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala luonne. Töissä olen pidetty (jaksan teeskennellä), vapaa-ajalla en...Ja toinen ehkä se että minusta kiinnostuu sellaiset, jotka ei kiinnosta minua ja sitten päinvastoin...(ulkonäkö, luonne jne...)

Vierailija
2175/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavan, fiksun ja sitoutumaan kykenevän miehen löytäminen on vaikeaa. Mulla on kyllä seuraa tarjolla vaikka kuinka paljon mutta tuntuu että kaikki hinkuvat vain seksiä ja mitään pysyvää on turha luulla saavansa

Vierailija
2176/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanpuute. Ei ole aikaa keskittyä niin sitovaan kuin parisuhteen rakennus. Toimen on sijainti, kaikki on liian kaukana

Vierailija
2177/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia itsekin.

Mutta silti voi olla sinkkuja, jotka eivät ole. Ymmärrätkö? Ei sillä, että muut miehet ovat ylipainoisia, ole mitään väliä sille hoikalle sinkkumiehelle, . Se haluaisi löytää vain sen yhden normaalipainoisen naisen suhteeseen, mutta ei löydä. 

Vierailija
2178/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoksi kehuttu tai laitettu. Ei löydy toista aitoa.

Vierailija
2179/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys.En kehtaa,kun puuttuu puolet hampaista,ei rahaa korjata.Ei ole siistejä vaatteita ja läskiäkin on kertynyt.Lisäksi olen yh.Kukaan ei jaksaisi katsella mun vammaista lasta,on niin erikoinen.Lisäksi mulla on itsellä vain tietyn tyyppinen suhde mielessä.Näitä on aika vaikee löytää..

Vierailija
2180/2581 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut ja syynä siihen on se että en tavoittele parisuhdetta, en minä myöskään koskaan koita iskeä naisia.

Viihdyn sinkkuna hyvin ja nautin kun saan olla vapaa ja nautin myös omasta rauhasta töiden jälkeen. Olen ehkä myös jollakin tapaa aseksuaali koska seksiä en koe tarvitsevani mutta sitten taas masturboin päivittäin. Tähän ehkä olisi hyvä kysyä että miksi pitäisi seurustella ja miksi jotkut ihmiset seurustelee?

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi