Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
2121/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seurustella ja laiska luonne että viitsisi tehdä asian eteen jotain jos vaikka haluaisi. Muuten 8/10 mies, joka myös keskivertoa varakkaampi ja hyvä jutteleen. Saan toki aina silloin tällöin naisilta huomiota vaikka en tee mitään itse sen eteen.

Vierailija
2122/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla moni mies tuntuu haluavan "samantasoisen" naisen, joka on outo ilmaisu.

Ei ole minulla mitään tasoja, on samanhenkisiä ihmisiä tai ei, ja kukaan ei tule luo jos on vihamielinen ja laskeskelee mielessään ihme kriteereitä.

Tunnen myös monia köyhiä, jotka pariutuneet onnellisesti, joten pieni varallisuuskaan ei ole este, jos haluaa puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn paremmin yksikseni. On ollut muutama suhde takana, uutta ei jaksa.

Vierailija
2124/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot sosiaaliset taidot yhdistettynä ylisuuriin toiveisiin.

Vierailija
2125/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla moni mies tuntuu haluavan "samantasoisen" naisen, joka on outo ilmaisu.

Ei ole minulla mitään tasoja, on samanhenkisiä ihmisiä tai ei, ja kukaan ei tule luo jos on vihamielinen ja laskeskelee mielessään ihme kriteereitä.

Tunnen myös monia köyhiä, jotka pariutuneet onnellisesti, joten pieni varallisuuskaan ei ole este, jos haluaa puolison.

Käsitän tuon niin, että ollaan henkisellä puolella samalla tasolla. Toki on varmasti paljonkin ihmisiä, jotka arvottavat ihmiset ulkoisten ominaisuuksien perusteella. 

Vierailija
2126/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydytyksen voi hoitaa yksin, lapsen voin saada yksin. En halua nurkkiini häiriötekijöitä. Miten muka miehestä elämänlaatu paranisi. Vastaan, ei mitenkään. 😂

Sulla on mun luonne. 😄😄😄😄😄😄

Vierailija
2127/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realistit ymmärtävät tavoitella omaa kauneustasoa vastaavia ihmisiä.

Myös sosiaalisissa taidoissa on tasoja.

Yleensä sosiaalisesti taitavat ihmiset jotka ovat suosittuja myös ystävyyssuhteissa ovat myös suosittuja kumppaneiksi.

Vastaavasti ihmiset jotka eivät ole suosittuja ystävyyssuhteisiin, eivät ole yleensä kovin suosittua seuraa myos kumppaneina.

Vierailija
2128/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realistit ymmärtävät tavoitella omaa kauneustasoa vastaavia ihmisiä.

Myös sosiaalisissa taidoissa on tasoja.

Yleensä sosiaalisesti taitavat ihmiset jotka ovat suosittuja myös ystävyyssuhteissa ovat myös suosittuja kumppaneiksi.

Vastaavasti ihmiset jotka eivät ole suosittuja ystävyyssuhteisiin, eivät ole yleensä kovin suosittua seuraa myos kumppaneina.

Jep, harvemmin huumorintajuttomat elämän ankeuttajat ovat suosittuja missään ihmissuhteisssa.

Vierailija
2129/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy sinkkuuteen:

Tarpeeksi tasokkaiden naisten puute.

Vierailija
2130/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitäisi yleensä olla intiimisti enkä halua. 

Vierailija
2131/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan sillä samantasoisuudella tarkoitetaan. Samanhenkinen uran ja liikunnan suhteen ja miten paljon panostaa esim. ulkonäköönsä. Varallisuuden ja älynkin olisi hyvä olla samassa linjassa. Etenkin älyn.

Vierailija
2132/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yletän ottamaan itseltäni suihin.

Vierailija
2133/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on ihanaa olla!

Vierailija
2134/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surin ja ainoa syy siihen että pysyttelen sinkkuna on se, että en halua minkäänlaista vääntöä ja säätöä ja probleemia elämääni miehen muodossa.

Olen tarpeeksi älykäs pysytelläkseni kaukana vähänkään parisuhteelle haiskahtavasta.

Elämä on lyhyt, täällä eletään vain kerran. Yhtäkään hetkeä ei takaisin saa, ei mitään uusintaa. Tarkkaan harkittava ja mietittävä miten haluaa elää. Haluaako oman vapauden vai ongelmia ja probleemia ja kyttäilyä ja rajoittamista ja hyödyn tavoittelua. Itse tiedän mitä minä haluan.

Minä haluaisin kumppanin, vaikka olenkin vahvasti introvertti ja viihdyn paljon yksin. Esim. yksin matkustelusta en osaa nauttia ja kavereiden kanssakaan se ei ole kummoista. Kumppanin kanssa minä ne hetket haluan jakaa. Ja monet muutkin asiat. Läheisyyden.

M

Toivottavasti kohtaat kumppanisi. Tiedän ettei se ole helppoa.

Vierailija
2135/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseenkestäviä naisia joilla on mukava luonne ja jotka eivät ole sairaalloisen lihavia on yllättävän vähän pariutumismarkkinoilla. Useimmat ovat varattuja tai sitten elelevät yksinään jonkun trauman tai mt-ongelmien kanssa.

Vierailija
2136/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydytyksen voi hoitaa yksin, lapsen voin saada yksin. En halua nurkkiini häiriötekijöitä. Miten muka miehestä elämänlaatu paranisi. Vastaan, ei mitenkään. 😂

Tää on oikeasti mahtava suuntaus miten tavallisista miehistä ollaan tekemässä orjia yhteiskunnalle tai vaihtoehtoisesti naisten palvelijoita. Koska jos mies ei miellytä niin nainen voi laittaa sen mäkeen ja hankkia perheen yksin. Sinä tulet tekemään töitä, sinä tulet olemaan yksin, sinä tulet olemaan onnellinen. On saavutettu matriarkaatin huippu.

Vierailija
2137/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä treffisovelluksia, en käy baareissa, harrastukseni ovat aikaavieviä, mut sellaisia, et touhuan niitä paljon yksin. En oo erityisen kiinnostunut ihmisistä enkä haluaisi ikinä asua kenenkään kanssa, koska musta olisi kamalaa luopua omasta rauhastani omassa kodissani.

Lyhyesti siis, en koe tarvitsevani kumppania mihinkään. Mun elämäni on täysi, ja jos mulla olisi kumppani, mun pitäisi luopua jostain nykyisestä.

Vierailija
2138/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy sanoa samaa. Paitsi tietysti lapsen saamisessa tarvitsin hieman apua. En todellakaan halua enää ketään häiritsemään elämääni. En ole koskaan tarvinnut itselleni uutta äitiä tai huoltajaa. Ihan olen itse kasvattanut lapsen aikuiseksi. Kaikki naiset elämässäni ovat olleet aina vain häiriötekijöitä ja elämänlaatu ei todellakaan ole parantunut. Seksiä saa ammattilaisilta tarvittaessa.

Vierailija
2139/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuuden jälkeen ulkonäköni on virheellinen ja olen tulo pyramidin ala portaalla ja olen suhteellisen lyhyt (172cm) mies

Vierailija
2140/2581 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaista motivaatiota tehdä mitään sen eteen, että suhteeseen "pääsisin"

N30, ikisinkku eli en ole koskaan seurustellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi