Mikälainen anoppi sinulla on?
Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?
Kommentit (1243)
Hyvin tullaan toimeen, paremmin hänen kanssaan kuin oman äitini. Miestäni hän tuntuu useammin ärsyttävän, mutta sellaista se on. Kun ei ole varsinaista sukua, ei ole samalla tavalla menneitä taakkoja.
Itseasiassa jokaisen anoppini kanssa olen tullut hyvin toimeen, toki tuuristahan se on pitkälle kiinni.
Hyvä. Äitini on alkoholisti ja vaikeasti mt-ongelmainen, ei ole jaksanut olla äiti. Tuntuu kuin olisin nyt saanut uuden äitisuhteen.
Muuten ok mutta ärsyttää sen tapa puhua suomea. Siis syntyjään umpisuomalainen mutta aikoinaan mentyä ns. hienompiin piireihin avioliiton kautta alkanut puhua suomea ikään kuin äidinkieli olisi svenska.
Nyt jo edesmennyt anoppini oli mitä mukavin ihminen! Ja vaikka asuivat muutaman vuoden noin 200 metrin päässä, ei IKINÄ tullut ilmoittamatta, vaan yleensä vain kutsuttuna vieraana.
Hän pääsi aikaisemmin eläkkeelle ja jaksoi hyvin olla lastenlasten kanssa, tästäkin suurkiitos hänelle (kyllä, osasin kiittää häntä jo eläessään!), että auttoi meidän perhettämme jaksamisessa.
Hän kutoi sukkia, villapaitoja yms. ja laittoi mitä herkullisimpia ruokia ja leivonnaisia. Hän oli antelias ja kiltti.
Suuri suru oli myös minulla, kun hän nukkui pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljainen on, ollut kuolleena kohta 20 vuotta.
No,eipä ole sitten anopista mitään ongelmaa.
Minusta kaikkein tärkein rooli on puolisolla näissä hirviöanoppijutuissa. Jos puoliso ei asetu oman vaimonsa/miehensä puolelle ristiriitatilanteissa, niin silloin anoppi on onnistunut rikkomaan pariskunnan parisuhteen ja katkeruus ottaa vallan ja ero häämöttää. Puolisoiden tulee aina pitää yhtä!
Ei päde aina. Nimittäin kun se miniäkin voi olla hirviö. Kokemusta on. Ei hoitanut lapsiaan, puoliso toi ne äidilleen hoitoon eli sen hirviön anopille. Ei siinä auttanut hirviölle sanoa, että anoppi ei jaksa hoitaa, sai raivokohtauksia, jos ei mennyt hirviö-miniän mukaan asiat. Onneksi tuli ero, helpottui väsyneen anopin elämä. Tosin uusi miniä on niin laiska, että mielellään kutsuu anopin kylään siivoaa ja pyykkiä pesee, mutta vain silloin, kun mies on poissa. Mies kun ei halua, että äiti heillä siivoaa. Nykynaiset jaksavat naamaansa pakkeloida, kynsiänsä lakata ja jumpata päivät pitkät, mutta se muu tekeminen kotona ei juuri toimi.
Oletko kuullut tasa-arvosta? Nykyään kun on sellainen idea, että miehet tekisi 50% kotitöistä.
Anoppi on edesmennyt ja se on ihan parasta. Anoppini oli hirviö.
Mukava ihminen,osaa kokata,on iloinen,humorintajuinen,kivan näköinen ja hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljainen on, ollut kuolleena kohta 20 vuotta.
No,eipä ole sitten anopista mitään ongelmaa.
Minusta kaikkein tärkein rooli on puolisolla näissä hirviöanoppijutuissa. Jos puoliso ei asetu oman vaimonsa/miehensä puolelle ristiriitatilanteissa, niin silloin anoppi on onnistunut rikkomaan pariskunnan parisuhteen ja katkeruus ottaa vallan ja ero häämöttää. Puolisoiden tulee aina pitää yhtä!
Ei päde aina. Nimittäin kun se miniäkin voi olla hirviö. Kokemusta on. Ei hoitanut lapsiaan, puoliso toi ne äidilleen hoitoon eli sen hirviön anopille. Ei siinä auttanut hirviölle sanoa, että anoppi ei jaksa hoitaa, sai raivokohtauksia, jos ei mennyt hirviö-miniän mukaan asiat. Onneksi tuli ero, helpottui väsyneen anopin elämä. Tosin uusi miniä on niin laiska, että mielellään kutsuu anopin kylään siivoaa ja pyykkiä pesee, mutta vain silloin, kun mies on poissa. Mies kun ei halua, että äiti heillä siivoaa. Nykynaiset jaksavat naamaansa pakkeloida, kynsiänsä lakata ja jumpata päivät pitkät, mutta se muu tekeminen kotona ei juuri toimi.
Oletko kuullut tasa-arvosta? Nykyään kun on sellainen idea, että miehet tekisi 50% kotitöistä.
Ja naiset tekevät 50% miesten töistä.
Tasa-arvo olisi hieno asia jos toteutuisi edes ajatuksen tasolla .
Käytännössä vaan on niin,että naiset eivät ikinä tule pärjäämään ilman miehiä.
Maailma kun on miesten rakentama.
Jokainen tie,talo,ajoneuvo,silta,kahvinkeitin,pöytä,pesukone,sähköverkko,puhelin,tietokone...
Ihan kaikki ympärilläsi on miesten tekemää.
Ei 50% ei 30% vaan käytännössä kaikki.
Tähän verraten tuskin on kohtuutonta jos se nainen nyt edes sen ruuan voisi laittaa ja pyyhkiä pölyt lattialta edes kerran viikossa.
Ihana. Sekä jo kuollut appeni, että anoppini ottivat minut heti perheenjäseneksi. Oma äitini ei edelleenkään laske kälyäni perheenjäseneksi jos häneltä kysytään perheestä, vaikka veljeni on ollut naimisissa 25 vuotta.
Perus. Ei olla yhtään samalla aallonpituudella. Hän on hyvin varautunut seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen, kaikkia vihaava ja syyllistävä yksilö. Olen tavannut tasan kaksi kertaa tämän neljä vuotta kestäneen parisuhteeni aikana, eikä kiinnosta nähdä yhtään enempää. Inhoaa minua, tyttärensä puolisoa, mieheni ex-vaimoa, lapsenlastensa puolisoita, sisarustensa puolisoita, maailmaa. Mies käy luonaan yksin, minä en jaksa.
Kylläpä on kamala anoppi tämä.
Mikä niistä, Eronnu pari kertaa.
Pahantahtoinen, määräilemään pyrkivä, itsekäs ja lisäksi puhuu rumasti ystävistään.
Vierailija kirjoitti:
Pahantahtoinen, määräilemään pyrkivä, itsekäs ja lisäksi puhuu rumasti ystävistään.
Eipä ole mukava anoppi sinulla.
Ihan mukava, mutta meillä ei ole ikinä ollut kemiaa välillämme. Joidenkin kanssa pystyy puhumaan kaikesta ja oleminen on luontevaa, mutta anopin kanssa sellaista ei ole ollut ikinä. Keskustelu kääntyy aina sairauksiin ja anopin tuttavien sairauksiin eikä niitä jaksaisi kuunnella. Myös jatkuva ruuan ja kahvin tuputtaminen ei ole mukavaa, kaiken lisäksi anoppi vahtii syömisiä ja alkaa syyllistää, kun en ota joka sorttia. Mummona anoppi on ollut ihan huippu, toivoisin jokaiselle lapselle samanlaisia mummia.
No joo, oli ihan ok, mutta olin se viimeksi suosittu miniöistä 5/5
Paska. Tunkee nokkansa kaikkien asioihin, yrittää määräillä ja käskyttää. Lisäksi marttyyri, miten kukaan ei kiitä häntä vaikka hän kertoi miten asiat oikeasti tulee hoitaa. Hänhän vain auttoi! Odottaa vastapalveluksia. Ei usko, kun sanotaan ei. Toivottavasti kuolo korjaa pian.
Kiukkuinen, kaikkia vihaava ja syyllistävä yksilö. Olen tavannut tasan kaksi kertaa tämän neljä vuotta kestäneen parisuhteeni aikana, eikä kiinnosta nähdä yhtään enempää. Inhoaa minua, tyttärensä puolisoa, mieheni ex-vaimoa, lapsenlastensa puolisoita, sisarustensa puolisoita, maailmaa. Mies käy luonaan yksin, minä en jaksa.