Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalipainoisen laihduttaminen on aivan uskomattoman vaikeaa

Vierailija
28.01.2021 |

En tiedä enää mitä teen. En vaan kykene laihtumaan mitenkään. Olen kokeillut pätkäpaastoilua, en pysty nukkumaan nälän takia vaan uni supistuu molemmista päistä ja olo hirveän nuutunut. Enkä pysty keskittymään jos koko ajan nälkä. Olen kokeillut herkkujen poistamista, silloin syöminen menee pakkomielteiseksi ja sorrun jopa ahmimiseen mitä en muutoin tee ollenkaan. En pysty vähähiilihydraattiseen, silloin koko ajan todella uupunut ja nuutunut olo, en myöskään jaksa liikkua silloin ollenkaan ja liikunta on kuitenkin itselleni yksi ehdottomasti tärkeimmistä mielihyvän lähteistä.

Olen myös yrittänyt hyväksyä ulkonäköni, mutta se on erittäin vaikeaa kun rasva kerääntyy vääriin paikkoihin, varsinkin kasvoni ovat todella pyöreät ja en ole muutenkaan mikään kaunotar. Kasvojen vuoksi näytän suorastaan ylipainoiselta. Tänään aamupainon perusteella BMI järkyttävät 23.80. En pysty deittailemaan ulkonäköni vuoksi normaalisti, tämä häiritsee seksielämää jne. Ollessani painoindeksissä BMI 21 olen pystynyt olemaan vielä tyytyväinen ulkonäkööni ja kehosuhde oli rento. Ei ole myöskään varaa mihinkään rasvaimuun tai kauneuskirurgiaan, kasvojeni pyöreyttä varmaan pystyttäisiin vähentämään kirurgin veitsellä. Ulkonäköini aiheuttaa jopa itsetuhoisia ajatuksia, joten minun on pakko löytää keino joten voin laihtua.

Joten muut normaalipainossa laihduttaneet, kertokaa mikä teillä toimi ja mikä ei toiminut.

Kommentit (396)

Vierailija
261/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että on lihavalla vielä vaikeampaa, kun on tottunut täyteen mahaa ja siihen, että mitään syömistä ei tarvitse rajoittaa.

T. 4 vuotta yrittänyt laihduttaa ja ehkä 6-7 päivänä kalorit ollut alle 1800.

Aina menee 3000 tai 5000 per päivä vaikka alkupäivä menee hyvin

BMI 38

On varmasti näin. Syötkö kovin iltapainoitteisesti, kun kirjoitit, että "alkupäivä menee hyvin". Voiko olla niin, että yrität olla liian tiukalla dieetillä aamupäivällä ja tilanne ryöstäytyy siksi käsistä? Ja olisiko tuo 1800 kcal raja myös sinulle liian tiukka? Tuolla painolla peruskulutuksesi on suuri myös.

Laskureiden mukaan saan syödä 2200 kcal, enkä liho enkä laihdu.

Että tuo 1800 kcal on max jos haluaa laihtua.

Mutta tuo määrä on jo taynnä klo 15.00 iltapäivästä.

Tuntuu että mitään ei saa syödä, jos haluaa laihtua..

Se BMI 38

No voi... mitä jos yrittäisit ensin päästä tuohon 2200 kcal sitten? Ainakin se on parempi kuin 3000-5000. Sitten yrittäisit vaikka ateria kerrallaan muokata ravintoa paremmin nälkää pitäväksi? 2200 kcal on oikeasti jo ruhtinaallinen määrä, joten kyllä sillä pitäisi saada itsensä täyteen, kunhan ruoat ovat oikeanlaisia.

Olen yrittänyt, satoja kertoja.

Mut nyt vaan on tuomittu ikuiseen lihavuuteen.

Mutta ei sillä enää väliä näin keski-iässä 36v.

Aion jatkossa vaan elää, miettimättä ulkonäköä. Kokovartalopeili varastoon jne.

BMI 38

Ei sinua ole tuomittu.

Ne 3000-5000 kaloria tekee sinusta lihavan, ei mikään tuomio.

Olen sinua 2 vuotta vanhempi enkä millään ilveellä suostuisi ajattelemaan ettei tässä iässä painolla ja ulkonäöllä ole väliä. Ymmärrän ettei kaikkia ulkonäkö kiinnosta mutta entäpä oma terveys?

Mutta kun minua kiinnostaa vain se ulkonäkö. Sitä voivottelen 4x viikko peilin edessä, mutta kuitenkin illalla kalorit taas 3000, ku mitä väliä, kun on muutenkin vanha? Ei ole tarvetta olla himoittu miesten silmissä.

Ja diabeteslääkkeet on keksitty, samoin verenpaine.

"Diabeteslääkkeet on keksitty"

On joo, mutta tässä vähän realiteettia diabetespotilaan elämästä: kaikilla ei sokereita saada tasapainoon. Useat (erityisesti tuollaisella ylipainolla) joutuvat piikittämään itseään joka päivä. Diabetes voi aiheuttaa useita oheissairauksia. Esim. silmät ovat diabetespotilaalla vaarassa ja pahimmillaan voi lopputuloksena olla sokeutuminen. Diabetes vaikuttaa kehossa todella monessa paikassa ja myös joka tapauksessa lyhentää eliniänennustetta.

Sinua voisi erityisesti kiinnostaa myös se, että hoidon onnistuminen edellyttää erittäin suurta ruokavaliomuutosta. Käytännössä joutuu siirtymään vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle, sillä sokeri ja muuta nopeat hiilihydraatit ampuvat verensokerin pilviin lääkityksestä huolimatta. Eli kaiken muun lisäksi joudut joka tapauksessa tekemään ruokavaliomuutoksen. Eikö kannattaisi tehdä se ENNEN kuin diabetes iskee? Mikäli sinulla ei ole diabetestä, voit edelleen syödä herkkuja kohtuudella. Diabeteksen kehittymisen jälkeen tulee herkuttelulle sitten käytännössä loppu.

Ja diabetes toki on vain yksi ylipainon tuomista sairauksista. Tuollaisella ylipainolla se on käsittääkseni jotakuinkin varma kohtalo eli tuo on sinun tulevaisuuttasi, jos et nyt tee jotakin. Ikäsikin huomioiden ruokavalioremontti kannattaa aloittaa nyt. Yritä ensin normalisoida syöminen ja mieti varsinaista laihdutusta vasta sen jälkeen. Askel kerrallaan.

Ensin siis tarkoita, että 36-v. on vanha (satun itse olemaan täsmälleen samanikäinen). Mutta jos ylipainoa on paljon ja sitä on pitkään yrittänyt pois, tulee remontti kestämään todennäköisesti aika kauan, koska muutoksia on pakko tehdä hitaasti. Ja seuraavalla ikävuosikymmenellä laihtuminen saattaa olla hiukkasen vaikeampaa, joten kannattaisi aloittaa nyt. Ja ihan jo niiden sairauksien kehittymisenkin kannalta parempi tänään kuin huomenna.

Luuletko tosiaan etten ole yrittänyt kaikkea? Ihan sama tehdä kaupassa terveellisiä valintoja, kun himo iskee niin sitä ei mikään estä, syön pari jätti lautasta kaurapuuroa, jossa pari desiä sokeria ja voisilmä. Jos ei ole sokeria, niin sitten sinne kauppaan mennään vaikka kaatosateessa että saa syödä.

Mulla ei ole itsekuria, joten näillä mennään, ikuisesti 100kg.

Olen painanut kaikkea 58-100kg aikuisiällä, ja tuohon BMI23 tarvittiin 3 päivän vesipaastoja, joka viikko, siihen en pysty enää iäkkäänä.

BMI 38

Olet kokeillut kaikkea? Myös terapiaa? Koska terapian tarpeessahan sinä olet. Kai sen itsekin ymmärrät?

Vierailija
262/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja muiden vastaavassa tilanteessa olevien kannattaa lopettaa "sitten kun" -elämä. Itsekin olen ollut ikuinen laihduttaja ja sitten kun -eläjä suurimman osan elämästäni, mutta vasta sitten, kun annoin itselleni luvan nauttia elämästä ja pääsin irti syyllisyyden kierteestä, tulin onnelliseksi. Ja lisäksi laihduin. Aktiivinen ja iloinen elämä vaikuttaa painoon. Ei ehkä muutamassa kuukaudessa, mutta vuoden-parin aikajänteellä. Joskus jopa ajattelin, että lihavana minulla ei ole oikeutta vaikkapa viikonloppulomaan, tai nautin siitä enemmän, jos saan ensin laihdutettua. Mutta kun viettää päiviä kaupungilla museoita ja puistoja kierrellen ja kesäisin nauttii rantaelämästä, tulee huomaamatta kulutettua paljon energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että on lihavalla vielä vaikeampaa, kun on tottunut täyteen mahaa ja siihen, että mitään syömistä ei tarvitse rajoittaa.

T. 4 vuotta yrittänyt laihduttaa ja ehkä 6-7 päivänä kalorit ollut alle 1800.

Aina menee 3000 tai 5000 per päivä vaikka alkupäivä menee hyvin

BMI 38

On varmasti näin. Syötkö kovin iltapainoitteisesti, kun kirjoitit, että "alkupäivä menee hyvin". Voiko olla niin, että yrität olla liian tiukalla dieetillä aamupäivällä ja tilanne ryöstäytyy siksi käsistä? Ja olisiko tuo 1800 kcal raja myös sinulle liian tiukka? Tuolla painolla peruskulutuksesi on suuri myös.

Laskureiden mukaan saan syödä 2200 kcal, enkä liho enkä laihdu.

Että tuo 1800 kcal on max jos haluaa laihtua.

Mutta tuo määrä on jo taynnä klo 15.00 iltapäivästä.

Tuntuu että mitään ei saa syödä, jos haluaa laihtua..

Se BMI 38

No voi... mitä jos yrittäisit ensin päästä tuohon 2200 kcal sitten? Ainakin se on parempi kuin 3000-5000. Sitten yrittäisit vaikka ateria kerrallaan muokata ravintoa paremmin nälkää pitäväksi? 2200 kcal on oikeasti jo ruhtinaallinen määrä, joten kyllä sillä pitäisi saada itsensä täyteen, kunhan ruoat ovat oikeanlaisia.

Olen yrittänyt, satoja kertoja.

Mut nyt vaan on tuomittu ikuiseen lihavuuteen.

Mutta ei sillä enää väliä näin keski-iässä 36v.

Aion jatkossa vaan elää, miettimättä ulkonäköä. Kokovartalopeili varastoon jne.

BMI 38

Ei sinua ole tuomittu.

Ne 3000-5000 kaloria tekee sinusta lihavan, ei mikään tuomio.

Olen sinua 2 vuotta vanhempi enkä millään ilveellä suostuisi ajattelemaan ettei tässä iässä painolla ja ulkonäöllä ole väliä. Ymmärrän ettei kaikkia ulkonäkö kiinnosta mutta entäpä oma terveys?

Mutta kun minua kiinnostaa vain se ulkonäkö. Sitä voivottelen 4x viikko peilin edessä, mutta kuitenkin illalla kalorit taas 3000, ku mitä väliä, kun on muutenkin vanha? Ei ole tarvetta olla himoittu miesten silmissä.

Ja diabeteslääkkeet on keksitty, samoin verenpaine.

"Diabeteslääkkeet on keksitty"

On joo, mutta tässä vähän realiteettia diabetespotilaan elämästä: kaikilla ei sokereita saada tasapainoon. Useat (erityisesti tuollaisella ylipainolla) joutuvat piikittämään itseään joka päivä. Diabetes voi aiheuttaa useita oheissairauksia. Esim. silmät ovat diabetespotilaalla vaarassa ja pahimmillaan voi lopputuloksena olla sokeutuminen. Diabetes vaikuttaa kehossa todella monessa paikassa ja myös joka tapauksessa lyhentää eliniänennustetta.

Sinua voisi erityisesti kiinnostaa myös se, että hoidon onnistuminen edellyttää erittäin suurta ruokavaliomuutosta. Käytännössä joutuu siirtymään vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle, sillä sokeri ja muuta nopeat hiilihydraatit ampuvat verensokerin pilviin lääkityksestä huolimatta. Eli kaiken muun lisäksi joudut joka tapauksessa tekemään ruokavaliomuutoksen. Eikö kannattaisi tehdä se ENNEN kuin diabetes iskee? Mikäli sinulla ei ole diabetestä, voit edelleen syödä herkkuja kohtuudella. Diabeteksen kehittymisen jälkeen tulee herkuttelulle sitten käytännössä loppu.

Ja diabetes toki on vain yksi ylipainon tuomista sairauksista. Tuollaisella ylipainolla se on käsittääkseni jotakuinkin varma kohtalo eli tuo on sinun tulevaisuuttasi, jos et nyt tee jotakin. Ikäsikin huomioiden ruokavalioremontti kannattaa aloittaa nyt. Yritä ensin normalisoida syöminen ja mieti varsinaista laihdutusta vasta sen jälkeen. Askel kerrallaan.

Ensin siis tarkoita, että 36-v. on vanha (satun itse olemaan täsmälleen samanikäinen). Mutta jos ylipainoa on paljon ja sitä on pitkään yrittänyt pois, tulee remontti kestämään todennäköisesti aika kauan, koska muutoksia on pakko tehdä hitaasti. Ja seuraavalla ikävuosikymmenellä laihtuminen saattaa olla hiukkasen vaikeampaa, joten kannattaisi aloittaa nyt. Ja ihan jo niiden sairauksien kehittymisenkin kannalta parempi tänään kuin huomenna.

Luuletko tosiaan etten ole yrittänyt kaikkea? Ihan sama tehdä kaupassa terveellisiä valintoja, kun himo iskee niin sitä ei mikään estä, syön pari jätti lautasta kaurapuuroa, jossa pari desiä sokeria ja voisilmä. Jos ei ole sokeria, niin sitten sinne kauppaan mennään vaikka kaatosateessa että saa syödä.

Mulla ei ole itsekuria, joten näillä mennään, ikuisesti 100kg.

Olen painanut kaikkea 58-100kg aikuisiällä, ja tuohon BMI23 tarvittiin 3 päivän vesipaastoja, joka viikko, siihen en pysty enää iäkkäänä.

BMI 38

Olet kokeillut kaikkea? Myös terapiaa? Koska terapian tarpeessahan sinä olet. Kai sen itsekin ymmärrät?

En tarvitse terapiaa, vaan jonkun vahtimaan mun syömistä 24/7.

Vierailija
264/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No  huhhuh.... BMI 23 ja halutaan laihduttaa. Sinulle tekisi ennemmin hyvää korjata pukeutumistyylisi sellaiseksi että se tuo esiin parhaita puoliasi ja häivyttää niitä piirteitä jotka eivät itseäsi niin viehätä.

Siitä kasvojen pyöreydestä, jos olet vielä nuori, iän karttuminen korjaa sen. Yleensä kasvot kapenevat iän myötä. Uudenlaisella hiustyylillä voi myös muuttaa kasvojensa muotoa aika hurjasti. 

Unohda se laihduttaminen, ota ihan muut keinot käyttöön ulkonäön kohentamiseksi.

Ai että pukeudun koko loppuelämän säkkiin että vartalon saa peitettyä ja hiukset verhoina roikkumaan naaman eteen ettei kukaan vahingossakaan huomaa että minulla on pyöreä naama? Minulla ainakin naama pyöristynyt tosi paljon siitä mitä oli 20-vuotiaana. 

Vierailija
265/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä tykkään paljon enemmän hieman pyöreähköistä naisista (kasvot ja vatsa) kuin langanlaihoista ja luisevista.

Olet miesten vähemmistöä. Teitä on oikeasti hyvin vähän. Laiha/hoikka nainen on myös miehelle statussymboli vähän niinkuin raha, uusimmat vempeleet tai nopea auto millä tehdä muut miehet kateelliseksi. 

No kuka nainen haluaa olla esineellistetty statussymboli? Ehkä joku pissis, mutta ei normaalilla itsetunnolla varustettu nainen.

Vierailija
266/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SilverJanet kirjoitti:

Ei se oikeasti ole edes kovin vaikeaa, mutta vaatii tietoisia valintoja ja kärsivällisyyttä.

Jätä pois vehnä, pasta, peruna, riisi. Laita tilalle kasviksia, hedelmiä, juustoa, täysjyvää.

Jätä pois tuotteet, joissa lisättyä sokeria esim. Valmiit jogurtit. Osta mielummin kreikkalaista jugua, lisää marjoja ja/tai hedelmiä. Ole myös tarkka leivän kanssa, ettei sisällä sokeria ainakaan huikeita määriä.

Kaikki juotava sokeritonta. Mehut,limut, energiajuomat, kaikki saa sokerittomana kaupasta.

Tarkkaile annoskokoa.

Näillä ohjeilla laihduin 30kg. Ja kun noudatana tätä ruokavaliota, pysyn about 58kg/170cm.

Ja syön suklaapatukan päivässä ja sipsiäkin joka toinen päivä. Ei heilauta pätkääkään kun huolehdin muuten mitä suuhuni laitan ja kuinka paljon.

Kaikki riippuu kokonaisuudesta.

Kuulostaa siltä että aiempi ruokavaliosi oli tosi epäterveellinen ja oletat kaikkien muidenkin syövän epäterveellisesti. En ymmärrä miksi mun pitäisi jättää satunnaisesti syöty peruna pois ja ottaa tilalle keinomakeutettuja limuja tai sipsejä, kun kummatkaan ei kuulu ylipäänsä ruokavaliooni ollenkaan. Ja sitä leipää ja pastaakin saa täysjyvänä. Esimerkiksi syön yleensä 100% ruisleipää. 

Vierailija
267/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeinta on laihduttaa nimenomaan lihavana! Nuorena parikymppisenä naisena mun BMI oli vuosia 35-36 ja jumankauta muistan edelleen vuosienkin jälkeen miten hankalaa oli laihtua.

Nyt kolmikymppisenä olenkin alipainoinen, en pahasti, mutta BMI on nyt 16. Laihdutin 27-vuotiaana 37 kiloa ja nyt viimeiset pari vuotta laihduttanut enemmän ja enemmän, pyrin vielä alempaan painoindeksiin kuin nyt. Nälkä tuo mahtavan fiiliksen. Vihaan syömistä ja haluan nähdä itseni mahdollisimman luisena. Kuten muutkin täällä sanoneet niin pitää paikkansa, että miehet viehättyvät eniten alipainoisista.

Täällä myös toinen, joka laihdutti läskistä laihaksi 🙋🏼‍♀️ Ei ollut pitkä prosessi edes, mutta haastavaa oli. Hauskinta oli se kun on tottunut vuosia olemaan se läski ja ruma ystävä ja muutaman vuoden päästä onkin ystävistä se laihin ja timmein, oh how the tables have turned!🥲

Hienoa että onnistuit! Kauanko olet saanut pidettyä tuloksen ja onko nykyisen painon ylläpito ollut haastavaa?

Vierailija
268/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ja muiden vastaavassa tilanteessa olevien kannattaa lopettaa "sitten kun" -elämä. Itsekin olen ollut ikuinen laihduttaja ja sitten kun -eläjä suurimman osan elämästäni, mutta vasta sitten, kun annoin itselleni luvan nauttia elämästä ja pääsin irti syyllisyyden kierteestä, tulin onnelliseksi. Ja lisäksi laihduin. Aktiivinen ja iloinen elämä vaikuttaa painoon. Ei ehkä muutamassa kuukaudessa, mutta vuoden-parin aikajänteellä. Joskus jopa ajattelin, että lihavana minulla ei ole oikeutta vaikkapa viikonloppulomaan, tai nautin siitä enemmän, jos saan ensin laihdutettua. Mutta kun viettää päiviä kaupungilla museoita ja puistoja kierrellen ja kesäisin nauttii rantaelämästä, tulee huomaamatta kulutettua paljon energiaa.

Minulla oli aktiivinen elämä ennen koronaa. Lähinnä tämä ylimääräinen paino haittaa parisuhteen saamista, sitä että voisin pukeutua kuten haluan, tuntea itseni itsevarmaksi, harrastaa estotonta seksiä. Ja varsinkaan sinne uimarannalle en mene. Mutta täällä onkin uimahalli missä on erikseen naisille ja miehille uimapäivät, joten uimassakin voin käydä ilman miehen arvioivaa katsetta (kunhan korona on ohi). 

Vierailija
269/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä tykkään paljon enemmän hieman pyöreähköistä naisista (kasvot ja vatsa) kuin langanlaihoista ja luisevista.

Olet miesten vähemmistöä. Teitä on oikeasti hyvin vähän. Laiha/hoikka nainen on myös miehelle statussymboli vähän niinkuin raha, uusimmat vempeleet tai nopea auto millä tehdä muut miehet kateelliseksi. 

No kuka nainen haluaa olla esineellistetty statussymboli? Ehkä joku pissis, mutta ei normaalilla itsetunnolla varustettu nainen.

Aika moni haluaa olla kumppaninsa silmissä viehättävä, ja myös sellainen jonka kehtaa kavereille esitellä. 

Vierailija
270/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni haluaa olla kumppaninsa silmissä viehättävä, ja myös sellainen jonka kehtaa kavereille esitellä. 

Niinpä. Ellei sitten halua vain platonisia suhteita.

Vierailija
271/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muka OIKEASTI onnistunut noilla nutrileteillä laihtumaan pitkäaikaisesti, ilman mitään jojoilua? Tuntuu epäuskottavalta.

Vierailija
272/396 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
273/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se väärin, jos haluaa olla tulevan kumppaninsa silmissä hyvännäköinen? Todella harvat miehet oikeasti haluavat pyöreää naista, kyllä he ovat pieni vähemmistö. Jopa me normaalipainoiset naiset saamme läskisheimaamista. 

Vierailija
274/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia normaalipainoisen pitää laihduttaa?

T. 124 kg

Miksi normaalipainoiset naiset usein haluavat laihduttaa, ja samaan aikaan suurin osa himo läskeistä naisista on tyytyväisiä himo läskeihinsä? Mielestäni osat menee väärinpäin.

M/40

Vierailija
275/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 124 kg

Miksi normaalipainoiset naiset usein haluavat laihduttaa, ja samaan aikaan suurin osa himo läskeistä naisista on tyytyväisiä himo läskeihinsä? Mielestäni osat menee väärinpäin.

M/40

Minä en ole tyytyväinen ulkonäkööni, mutta ei riitä itsekuri laihduttaa. Sama ongelma muilla tosi lihavilla. Joten ei jää muuta vaihtoehtoa kuin kehopositiivisuus.

BMI 38

Vierailija
276/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 124 kg

M/40

Jospa niillä ylipainoisilla naisilla on jo kumppani jolle kelpaa kiloinensa? Itse en kelpaa 55kg painavana yhtään kenellekään täyspäiselle miehelle, joten laihdutus on ainut vaihtoehto. 

Vierailija
277/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 124 kg

M/40

Jos ei löydä kumppania muuten? Suurin osa miehistä haluaa tosi laihan naisen vaikka itsellä olisi minkämoinen elintasokumpu. 

Vierailija
278/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla myös tulehduksessa tai anemiassa. Lääkäristä apua?

Vierailija
279/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 124 kg

M/40

Jos ei löydä kumppania muuten? Suurin osa miehistä haluaa tosi laihan naisen vaikka itsellä olisi minkämoinen elintasokumpu. 

Mielestäni jokaiselle miehelle kuuluu hoikka nainen.

M/40

Vierailija
280/396 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluatte normaalipainoisena laihduttaa itsenne, että kelpaatte jollekin uppo-oudolle miehelle joka ihailee ja kelpuuttaa vain laihoja naisia. Mies voi olla tyhmä, kamala tai outo. Tai olla joku täydellisyydentavoittelija muissakin asioissa.

Mikä meriitti miehelle on, että laihat tai jopa alipainoiset naiset vain kelpaa, no ei yhtään mikään. Päinvastoin, kiertäisin nämä kaukaa. Jos nainen nähdään vain lihakimpaleena ja määrätyn kokoisena ja painoisena eikä ihmisenä.

Kun ihminen on normaalipainoinen tai kuitenkin on normaalin rajoissa ei ole mitään tarvetta väkisin laihduttaa jonkun miehen mieliksi tai miehen saamisen takia.

Eikö kuvio ole jotenkin hassu?