En ymmärrä, miksi nykyään monet haluaa ison perseen
Makuja on monenlaisia, mutta onko iso oikeasti useimpien mielestä kaunis? Vai siksikö sitä monet tavoittelevat, koska muotia?
Itse tykkään pienestä ja pyöreästä pyllystä, en missään nimessä haluaisi itselleni isoa persettä 😅
Kommentit (178)
Mulla on luonnostaan muhkea muodokas peppu. Ja treenattu on..hyvältä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kehovihaaja. Mikä hitto sua vaivaa? :D anna kaikkien perseiden kukkia.
Millä tavalla on kehovihaa puhua omista kauneusihanteista??
No sillä tavalla, että puhut ihanteistasi toisten vartaloja haukkuen.
Esimerkki 1: Tykkään pienistä pepuista =ei kehovihaa.
Esimerkki 2: Tykkään pienistä pepuista. En tajua, miten ihmiset kehtaavat elää isojen muhkuperseidensä kanssa. Oksennus tulee suuhun aina, kun joutuu niitä rumia perseitä näkemään = kehovihaa.
Kateellisten ulinaa. Siitä vaan salille itse trenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kehovihaaja. Mikä hitto sua vaivaa? :D anna kaikkien perseiden kukkia.
Millä tavalla on kehovihaa puhua omista kauneusihanteista??
No sillä tavalla, että puhut ihanteistasi toisten vartaloja haukkuen.
Esimerkki 1: Tykkään pienistä pepuista =ei kehovihaa.
Esimerkki 2: Tykkään pienistä pepuista. En tajua, miten ihmiset kehtaavat elää isojen muhkuperseidensä kanssa. Oksennus tulee suuhun aina, kun joutuu niitä rumia perseitä näkemään = kehovihaa.
Aa, oonko kirjoittanut noin, kuten tuossa Esimerkki 2:ssa lukee 🤔 Mielestäni en. Lueppa mitä aloituksessa on.
-ap
Kauheimman näköistä naisella on todella kapea lantio ja sellainen lättänä, pahimmassa tapauksessa roikkuva peppu.
-Tää on niin totta!! Ja sitten isoja muka dissataan, kai nyt koska ne herättää huomion vaatteet päällä, mutta mun mielestä just semmonen lättänä pikkunen ei oo minkään näkönen... :/ Se on huonoin vaihtoehto jos joku, iso on miljoona kertaa parempi. :D
Kyl mun mielestä lattari ja tummien kropat on todella hyviä verrattuna vaikka suomalaiseen. :)) Ja uskoisin että tätä mieltä on suurin osa miehistäkin, mutta suomimiehetki tottuneet suomalaisiin pikkupyllyihin ja muutenki arkoja. Isoa peppua saa dissata siks, koska se on naisellinen ominaisuus ja kaikkea naismaista "saa dissata". Mä mieluummin dissaan sitten miesmäistä naista ku naismaista naista. :D Kyllä ite otan mieluummin latinokropan kun perussuomalaisen.
ei kai sitä tarvi kun katsoa äitinsä persettä ja siitä voi päätellä että kyllä se kasvaa ihan itekin suuriin mittoihin
Ehkä eivät mieti tulevaisuutta ollessaan joskus mummoja
mies52v
"Työ on miehen kunnia ja naisella iso puo" vanha hämäläinen sananlasku.
Heh, ketju täynnä kateellisia.
PS. "Iso" ei ole hyvä, sehän voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Treenattu on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ketju täynnä kateellisia.
PS. "Iso" ei ole hyvä, sehän voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Treenattu on hyvä.
Kateellisia mille?
Mä haluisin isomman perceen koska mulla on sellanen lätty että häntäluu menee tohjoksi istumisesta.
Mut luulen että ämmät muuten pääasiassa haluaa ison perceen vaan sen takia että haluavat olla seksiobjekteja.
Luin, että perheen, ja sitten ihmettelin aloituskommenttia.
Voi naiset nyt chillatkaa! Älkää miettikö jotain muotia. Miehen maku on varsinkin monipuolinen. Naiset vaan hinkkaa vartaloitaan miehiä varten, vaikka miehelle riittäisi hyvä seksi ja tavallinen naisen vartalo.
Mä tajusin jo lapsena 90-luvulla, että mulla on tavallista isompi perse. Olen aina ollut muuten laiha, mutta perse on mitä on. Teininä vihasin ja häpesin sitä.
Oikeestaan vasta mieheni, joka jumaloi persettäni, herätti tajuamaan ison perän seksikkyyden. Toisaalta ne tuli myös samaan aikaan muotiin. Nykyään näen koko vartaloni kauniina.
En mä oleta, että kaikki miehet ja naiset pitää isoista pyllyistä. Oli muoti mitä vaan, kaiken kokoisille pyllyille löytyy kyllä omat ihailijansa. Säälittää, kun lähdetään muokkaamaan omaa vartalon mallia kirurgisesti.
Kokemuksesta voin sanoa, että omaa kroppamallia voi oppia rakastamaan! Silloin ei muidenkaan rungot häiritse.
Kyllähän isoa peppua on mukavampi lykkiä.
Ei siitä mihinkään pääse mutta muhkea perse on seksikäs. On kiva katsella kuinka se elää omaa villiä elämäänsä. Sellainen tuntuu hyvältä kun istahtaa päälle ja ratsastelee. Rakastan hieroa sellaisia isompia takamuksia. Tähän vielä lisäksi voimakkaat reidet niin uuhh. Sellainen 10-20kg ylimääräistä on aika optimi mielestäni. Ei se pieni ylipaino haittaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin isomman perceen koska mulla on sellanen lätty että häntäluu menee tohjoksi istumisesta.
Mut luulen että ämmät muuten pääasiassa haluaa ison perceen vaan sen takia että haluavat olla seksiobjekteja.
Älä istu häntäluun päällä, ääliö! Sitä varten ihmisellä on istuinluut.
Enemmän ihmetyttää että miksi jotkut haluavat ison kyr vän. Jokainen änäriä seuraava kuitenkin tietää että lyhyellä mailalla ne parhaat kikat tehdään.
Varsinkin kun pitää olla oikeasti ylipainoinen, jos sellaisen saa luomuna.
Voi sitä naurun määrää, kun lastenlapset aikanaan katselevat mummonsa nuoruuskuvia!