En ymmärrä, miksi nykyään monet haluaa ison perseen
Makuja on monenlaisia, mutta onko iso oikeasti useimpien mielestä kaunis? Vai siksikö sitä monet tavoittelevat, koska muotia?
Itse tykkään pienestä ja pyöreästä pyllystä, en missään nimessä haluaisi itselleni isoa persettä 😅
Kommentit (178)
Ylipaino ei ole koskaan viehättävää.
Iso perse on taannut miesten suosion koko ihmiskunnan historian ajan. Miksipä ei siis jatkossakin muodin lyhytaikaisista oikuista huolimatta.
Itse olen huomannut usein että naiset tekevät paljon asioita josta miehet ei tykkää
Kai se idea myös siinä on saaminen juuri se ensimmäinen askel siihen mies ja nainen väliseen yhteyteen eikä se toinen askel? Esim isommalla perseellä helpompi saada se keskustelu alkuun vaikka se ei sitten olekkaan niin miellyttävä itse siinä seksissä miehen mielestä
Vierailija kirjoitti:
Tuo muoti on jo ollut niin kauan, että pian päätyy muiden muotien hautuumaalle, tatuointien, töröhuulien yms kanssa.
Se pieniperseisyyden ihannointi on kyllä ollut historiassa paljon lyhyemmän aikaa. Jo paljon ennen 80- ja 90- lukujen pieniperseisyyden ihannointia naisihanne oli muhkeaperäinen.
Olen päärynävartaloinen hoikahko nainen, jolla on hehtaaripeppu. Ysärillä häpesin vartaloani, koska lähes kaikki muut oli pikkupyllyisiä. Jos jotain hyvää nykyisyydessä, niin tunnen itseni hyvännäköiseksi muiden isojen peppujen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää kurveista. Onko jollekin yllätys vielä 2021, että miehet eivät tykkää lättäperseestä?
Mieluummin otan lättäperseen kuin jonkin ison möhkön. Ei ne näytä hyvältä kellään. Saavat jalatkin näyttämään lyhyiltä. Vanhoilla mummeleilla on sellaiset isot takamukset.
No ehkä et heteronaisena pidä sitä hyvännäköisenä, mutta heteromiehet pitää. Lättäperse on liian poikamainen.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on tervettä kirjoitti:
Kauheeta jos tulisikin tikkupylly muoti ja ohuet huulet muotiin . 😅
Muodokas perse ja isot huulet kertovat naisellisuudesta ja hedelmällisyydestä. Ne ovat aina olleet miesten suosiossa, lähiaikoina tullut naistenkin suosioon. Samasta syystä kuin isot tissitkin ovat paremmat.
Hedelmällisyydestä joopa joo. Hukkaan menee, eihän enää edes haluta lapsia.
Että se niistä isoista perseistä.
Vierailija kirjoitti:
Instassa ne näyttävät sileiltä ja terhakoilta. Todellisuus isojen takamusten suhteen on toista. Ovat yhtä selluliittimuhkuraa.
Minua mietityttää niissä tuo hygienia. Siinä on poimua ja kokoa. Saako vessakäynnillä puhtaaksi? Hikoileeko kesällä?
Mitä helvettiä?! 😂😂
Ap taitaa olla katkera kun miehet ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää kurveista. Onko jollekin yllätys vielä 2021, että miehet eivät tykkää lättäperseestä?
Mieluummin otan lättäperseen kuin jonkin ison möhkön. Ei ne näytä hyvältä kellään. Saavat jalatkin näyttämään lyhyiltä. Vanhoilla mummeleilla on sellaiset isot takamukset.
No ehkä et heteronaisena pidä sitä hyvännäköisenä, mutta heteromiehet pitää. Lättäperse on liian poikamainen.
Kehovihaa, miksi??
Vierailija kirjoitti:
Rasvaprosentti ratkaisee, ei sentit.
En ymmärrä sitä muotia kanssa lainkaan. Näyttävät taaperoilta vaipoissa. Onneksi muoti muuttuu taas kohta, aina se muuttuu.
Mistä tämä teidän kehoviha kumpuaa? Huonosta itsetunnosta?
Mua kuumottaa mielikuva teistä kyyläämässä muiden perseitä. Katsotteko oikeasti muiden peppuja tuohon sävyyn...? Ööh tota.. moikka
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla katkera kun miehet ei tykkää.
Eivät tykkää hoikasta, sirosta naisesta, jolla on pieni peppu? Ok 🤣
Iso takamus saa jalat näyttämään koomisen lyhyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on tervettä kirjoitti:
Kauheeta jos tulisikin tikkupylly muoti ja ohuet huulet muotiin . 😅
Muodokas perse ja isot huulet kertovat naisellisuudesta ja hedelmällisyydestä. Ne ovat aina olleet miesten suosiossa, lähiaikoina tullut naistenkin suosioon. Samasta syystä kuin isot tissitkin ovat paremmat.
Hedelmällisyydestä joopa joo. Hukkaan menee, eihän enää edes haluta lapsia.
Että se niistä isoista perseistä.
Mutta se silti sen takia kiihottaa miehiä. Alitajuisesti miehet kuitenkin haluavat sitä hedelmällisyyttä.
Tämäkin avaus kuulostaa taas jonkun neuroosilta.
Normaalilla ihmisellä kaikki oikeasti "iso" on käytännössä läskiä, ja hieman epäilen tarinaa jossa joukoittain miehiä on kertonut AP:lle haluavansa läskisen perseen.
Instassa ne näyttävät sileiltä ja terhakoilta. Todellisuus isojen takamusten suhteen on toista. Ovat yhtä selluliittimuhkuraa.
Minua mietityttää niissä tuo hygienia. Siinä on poimua ja kokoa. Saako vessakäynnillä puhtaaksi? Hikoileeko kesällä?