En ymmärrä, miksi nykyään monet haluaa ison perseen
Makuja on monenlaisia, mutta onko iso oikeasti useimpien mielestä kaunis? Vai siksikö sitä monet tavoittelevat, koska muotia?
Itse tykkään pienestä ja pyöreästä pyllystä, en missään nimessä haluaisi itselleni isoa persettä 😅
Kommentit (178)
ei varmaan kukaan muukaan, mutta sattuu olemaan luonnostaan suuri se värkki, niin siitä on tehty joku tavoittelemisen arvoine....kohta varmaan pitää olla suuri maha, kunhan joku julkkis ensin sen kekkaa.
Olin nuori aikuinen 90-luvulla, silloin ei olleet isot peräsimet muotia. Vaan pienet ja pyöreät. Tämä nykyajan hehtoperse muoti on kamalaa ja jotenkin junttimaista.
Niin, 80- ja 90-luvuilla ei "iso perse" oikein haluttu asia ollut.
Vielä vähemmän ymmärrän niitä, jotka haluavat ison perseeseen.
Tuo muoti on jo ollut niin kauan, että pian päätyy muiden muotien hautuumaalle, tatuointien, töröhuulien yms kanssa.
Selkainen paksu, voimakas fitnessalavartalo yhdistettynä ohueen tai vähäsen löysäänkin ylävartaloon, en ymmärrä. Näitä näkee paljon.
Vierailija kirjoitti:
ei varmaan kukaan muukaan, mutta sattuu olemaan luonnostaan suuri se värkki, niin siitä on tehty joku tavoittelemisen arvoine....kohta varmaan pitää olla suuri maha, kunhan joku julkkis ensin sen kekkaa.
Perää tuossa kysyttiin eikä sitä värkkiä ;)
Iso perä on ruma, mutta jos on sellaiseksi syntynyt, voi pukeutumisella peittää aika hyvin.
Mikä tahansa juttu joka tulee muotiin.
Nykyään peput saa olla pieniä tai suuria. Eikö se ole hyvä? Miksi kenenkään pitäisi sitä peitellä?
No onhan se hehtaarilohja ihan kauhean ruma. Ennen ei päässyt edes naimisiin jos oli liian iso takapuoli, vaan joutui navettapiiaksi.
Miehillä on pieni peppu, naisilla ei.
Hieno ja upea on naisen perä.
Rasvaahan se heteromiestä houkuttava osuus on, kuten rinnoissakin.
Ehkä lisäyksellä halutaan täydellistä pyöreyttä, koska normaalitilassa perä muotoutuu lihaksen mukaan.
Iso on mun mielestä usein enemmän seksikäs ku kaunis. :D Mun mielestä perseen ei kuulu olla kaunis. xD Ja itse tykkään suht isoista takamuksista myöskin naisella.. :) Eli en tykkää pienistä :D ja oon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään peput saa olla pieniä tai suuria. Eikö se ole hyvä? Miksi kenenkään pitäisi sitä peitellä?
No ei saa peppu olla mitä se on. Pienen perän pitää olla kiinteä ja iso perse voi koostua myös rasvasta, mutta sekin on muodokas. En ole missään nähnyt kenenkään hehkuttavan sellaista kuutiopersettä kuin minulla on.
Mahtaako kaduttaa nyt kun pönkköperät on out, samoin kuin ankkahuulet ja ripsipidennykset?🤪
Miten sitä isoa takapuolta voi pienentää?
Ei se kuplaperse enää ookka muotia ensi kesänä. Hähä, niille jotka sellaisen ovat treenanneet. Ensi kesänä on muotia "supersankaritarperse" , eli treenatut reidet ja muodokas pienehkö perse.
Miksi naiset seuraa jotain vartalomuotia? Ei miehiä kiinnosta mikä on muotia ja kaikki peput saa miehen jos vain haluaa.
Joo, ällöttävimpiä nää fitness pönkköperät, hyi hlvtti..