Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi nykyään monet haluaa ison perseen

Vierailija
27.01.2021 |

Makuja on monenlaisia, mutta onko iso oikeasti useimpien mielestä kaunis? Vai siksikö sitä monet tavoittelevat, koska muotia?
Itse tykkään pienestä ja pyöreästä pyllystä, en missään nimessä haluaisi itselleni isoa persettä 😅

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se naurettavan näköinen poseeraus, kun yritetään esitellä sitä takamusta. Seisotaan kuin joku hevonen. Toki jokainen tekee mitä tykkää, ei ole minulta pois. Itse tykkään omasta pepusta, on pyöreä ja muodokas, vaikka olen hyvin hoikka. Ei kuitenkaan mikään hehtaarilaari. Ja isot rinnat tasapainottaa kokonaiskuvaa.

Vierailija
142/178 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kapea vyötärö yhdistettynä isoon takapuoleen on todella kiihottava näky. Hyi jotkut pienet poikapyllyt naisilla.

Tämä kommentti: kehoviha näkyväksi

Ei sitä voi valita, miten suoraselkäinen/notkoselkäinen on luonnostaan ja mihin rasva kertyy. kaikilla ei edes treeni juurikaan kasvata takapuolta. Toisaalta en luonnottoman isoa persausta haluisikaan.l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työ on miehen kunnia ja naisella iso puo" vanha hämäläinen sananlasku.

Käytetäänkö Hämeessäkin puo- sanaa?

Luulin sitä Etelä-Pohjalaiseksi erikoisuudeksi.

Vierailija
144/178 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että terve ja luonnollinen kroppa on kaunis sekä naisella että miehellä. Sellainen, josta näkee että ihminen on aktiivinen ja liikkuu tasapainoisesti. Muita kriteerejä minulla ei ole.

Enkä tarkoita tällä, ettenkö voisi viehättyä ihmisestä, jonka keho ei ole täysin terve. Vetovoima on lähinnä muuta kuin berberiä.

Vierailija
145/178 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muoti-ilmiö. Miehenä olen aina ihaillut isopyllyisiä naisia.

Vierailija
146/178 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen, että terve ja luonnollinen kroppa on kaunis sekä naisella että miehellä. Sellainen, josta näkee että ihminen on aktiivinen ja liikkuu tasapainoisesti. Muita kriteerejä minulla ei ole.

Enkä tarkoita tällä, ettenkö voisi viehättyä ihmisestä, jonka keho ei ole täysin terve. Vetovoima on lähinnä muuta kuin berberiä.

Minä taas näen että naisella naisellisia piirteitä korostava vartalo on kaunein ja miehellä varmasti vastaavasti miehekkäät muodot. Miehellä tuo on samalla myös sporttinen, naisella ei niinkään. Siis sukupuolieroja korostavat, siitähän sukupuolisuudessa on kyse.

Vierailija
147/178 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan peppua isoksi, että saisin huomiota isoilta mustilta miehiltä.

Vierailija
148/178 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei kehitä sellaista irtoimplanttia, jonka voi jotenkin liimata siihen perseen päälle, ja sitten kun persemuoti menee ohi, niin sen lisukkeen voi heittää helkuttiin.

Samoin kuin rintatoppaukset ja hiusten pidennykset.

Vierailija
149/178 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olisi väliaikaista. Luonnonvalinta, uhkeaa, isoperseistä blondia isoille mustille kundeille.

Vierailija
150/178 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia. Itse olin teini 1980- luvulla. Silloin peban piti olla mahdollisimman pieni.

Vierailija
151/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkainen paksu, voimakas fitnessalavartalo yhdistettynä ohueen tai vähäsen löysäänkin ylävartaloon, en ymmärrä. Näitä näkee paljon.

No sitä ei kannata ihmetellä, kun katsoo miten naiset treenaavat salilla. 90% jalka/pakaraliikkeitä. 

Vierailija
152/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, 80- ja 90-luvuilla ei "iso perse" oikein haluttu asia ollut.

No, ei ehkämuotijuttu, mutta kyllä muodoilla ystävänsä oli.

Olen aina viehättynyt isopeppuisista naisista.

80-luvulta saakka.

Vierailija
153/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei kehitä sellaista irtoimplanttia, jonka voi jotenkin liimata siihen perseen päälle, ja sitten kun persemuoti menee ohi, niin sen lisukkeen voi heittää helkuttiin.

Samoin kuin rintatoppaukset ja hiusten pidennykset.

No mikset ole ottanut selvää, että tietenkin tuollaisia on jo. Nimenomaan samanlaisia kuin rinta-/olkatoppaukset; alushousuihin ommellut tai lisättävät paddingit, jotka lisäävät ulottuvuutta.

Vierailija
154/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu "lompakko" - helppo on lempeä myydä

Vierailija
155/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashian-tyyppiset täytetyt perseet ovat naurettavan näköisiä, mutta kyllä sellainen kohtuullisen treenattu perse on parempi kuin mikään roikkuva lättäperä. On sopivasti kiinteyttä, kimmoisuutta ja korostaa vyötärön kapeutta. Rasvaa pitää olla vain sen verran päällä, että antaa pakaroille riittävän pehmeyden ja pyöreät muodot.

Vierailija
156/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen paljon ihmiset edes miettii jotain perceitä nykypäivänä.

Vierailija
157/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkainen paksu, voimakas fitnessalavartalo yhdistettynä ohueen tai vähäsen löysäänkin ylävartaloon, en ymmärrä. Näitä näkee paljon.

No sitä ei kannata ihmetellä, kun katsoo miten naiset treenaavat salilla. 90% jalka/pakaraliikkeitä. 

Aloin ihan miettiä, että miten itse treenaan. Ja kyllä, treenaan pakaroita ylävartaloa enemmän. Tähän on useampia syitä. Yksi on se, että rehellisesti sanottuna treenatut pakarat ovat naisella sama asia kuin miehellä olkapäät ja rinta eli niistä näkee, miten paljon treeniä on takana. Toiseksi siksi, että usein pitkään treenanneilla naisilla ylävartalosta alkaa tulla niin lihaksikas, että menee jo hieman maskuliinisen puolelle. Itse pidän kuitenkin naisellisesta vartalosta, joten isot pakarat tasapainottavat ylävartaloa. Kolmas syy on se, että pakaroiden muokkaaminen vaatii huomattaasti enemmän kuin vaikka käsien treenaminen, jotta lopputuloksesta tulee hyvä. Pakarat ovat isoja lihaksia ja kasvaakseen ne tarvitsevat paljon väsytystä. Hauis on siihen verrattuna helppo saada esiin.

Mutta joo. Ihan sitä en itsekään ymmärrä, että tehdään pelkkää pakaraa. Olen useampia vuosia käynyt salilla, enkä kyllä oikeasti näe sellaisia treenaajia, jotka pelkästään pakaraa tekisivät. Toisaalta näen paljon toiminnnallista treeniä tekeviä naisia, joilla on käsivarsissa lihaksia, mutta pakarat ovat pienet niihin verrattuna. Ei sekään ole esteettisesti niin kaunista. 

Jokainen kuitenkin treenaa, miten haluaa. Treeni on aina itseä varten ja sitä jaksaa tehdä, kun siitä nauttii. Siksi kannattaa keskittyä eniten siihen, mitä tykkää tehdä. 

Vierailija
158/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin ihan miettiä, että miten itse treenaan. Ja kyllä, treenaan pakaroita ylävartaloa enemmän. Tähän on useampia syitä. Yksi on se, että rehellisesti sanottuna treenatut pakarat ovat naisella sama asia kuin miehellä olkapäät ja rinta eli niistä näkee, miten paljon treeniä on takana. Toiseksi siksi, että usein pitkään treenanneilla naisilla ylävartalosta alkaa tulla niin lihaksikas, että menee jo hieman maskuliinisen puolelle. 

Jokainen kuitenkin treenaa, miten haluaa. Treeni on aina itseä varten ja sitä jaksaa tehdä, kun siitä nauttii. Siksi kannattaa keskittyä eniten siihen, mitä tykkää tehdä. 

Treenaatko nyt siis itselle vai näyttääksesi muille, kuinka paljon treeniä on takana?

Vierailija
159/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useampia vuosia käynyt salilla, enkä kyllä oikeasti näe sellaisia treenaajia, jotka pelkästään pakaraa tekisivät. Toisaalta näen paljon toiminnnallista treeniä tekeviä naisia, joilla on käsivarsissa lihaksia, mutta pakarat ovat pienet niihin verrattuna. Ei sekään ole esteettisesti niin kaunista. 

Jokainen kuitenkin treenaa, miten haluaa.  

No jospa lopettaisit sen kyttäämisen ja arvostelun myös. Tuskin he sinulle estetiikkaa tahtovat olla tarjoamassakaan.

Vierailija
160/178 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erna Husko,Tinze,Cardi B, onhan noita "esikuvia" tönköistä ja tasapaksuista vartaloista ei kauheen suomalaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi