Koiraihmiset, jotka postaa kokoajan niitä ah ihmeellisiä ja niin ihania videoita ja kuvia koirastaan someen
Huh. Nyt jeppe teki sitä ja tätä, nyt jeppe irvistää, nyt Jeppe juoksee lelun perässä, yrittää pyydystää häntäänsä nyt ollaan metsälenkillä jepen kanssa....jne jne...jne.
Eikö näillä koiraihmisillä oo muuta elämää kuin ne ah niin ihanat koiramussukat?
Kommentit (23)
Onko niitä pakko katsoa?
(Ja kissoista vasta videopätkiä onkin ladattu nettiin, ärsyttävätkö nekin vai ainoastaan koirat?)
Eihän niitä tarvitse katsoa. Tai muutenkaan pakko roikkua koko ajan somessa.
Luuleeko mää koira ym ihmiset että meitä muita kiinnostaa heidän mussukkansa kommellukset ja katsoa se sadas video siitä samasta metsälenkistä tällä kertaa vaan eri metsässä? 🙄
Aikuiset ihmiset somessa. En pysty ymmärtämään.
Mun koiralla on oma Instagram-tili. Sitä seuraa ne, joita kiinnostaa.
Mutta ihan samaa voi miettiä mistä vaan harrastuksesta. Yksi tuttu postaa koko ajan jotain treenijuttuja. Tuskin nekään kaikkia kiinnostaa. Ei edes minua, vaikka treenaan itsekin paljon.
Parempi että välittävät lemmikeistään. Itse katselin tylsyyttäni Beverly hillsin täydellisiä naisia ja siinä oli pätkä Lisa Vanderpumpin dokumentista miten Kiinassa on joka vuosi festivaalit missä ensin kidutetaan koiria ja sitten syödään heidät. Oli niin järkyttäävää että parempi kun en olisi nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä pakko katsoa?
(Ja kissoista vasta videopätkiä onkin ladattu nettiin, ärsyttävätkö nekin vai ainoastaan koirat?)
No mutta kissat onkin hienoja. On vähän eri asia, jahtaako kissa vai koira häntäänsä.
Kannattaa muistaa, että Internet kehitettiin kissavideoita varten.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko mää koira ym ihmiset että meitä muita kiinnostaa heidän mussukkansa kommellukset ja katsoa se sadas video siitä samasta metsälenkistä tällä kertaa vaan eri metsässä? 🙄
Mutta katsot kuitenkin kun pitää tulla tänne valittamaan.
Eihän sitä somea muiden elämästä tehdä vaan kerrotaan omasta elämästä. Siksi siellä näkyy ne omat lapset, lemmikit ja harrastukset.
Ei siellä somessa tarvi seurata sitä mikä ei kiinnosta, sieltä voi valita ketä seuraa kuka jakaa sinua kiinnostavaa sisältöä
Mieluummin sitä suloisia kissa- ja koiravideoita katselee kuin bimboja töröhuulityrkkyjä esittelemässä ulottuvuuksiaan.
Mun koiralla on oma tili ja sillä on yli 10 T seuraajaa. Itsellä joku 150. Että kai se jotain kiinnostaa.
Mutta yhden asian ihmisiä löytyy joka piireistä, eihän niitä ole pakko seurata jos ärsyttää.
Voi lakata seuraamasta jos ärsyttää, näin olen minä tehnyt enkä koe siitä omatunnontuskia. En jaa lemmikeistäni enkä lapsista mitään someen.
Jotkut tekee samaa lapsistaan....
Kaikkia yhdistää se etteivät itse kummosen näköisiä ja kaikki kuvat aina koirasta tai lapsesta.
Eniten ärsyttää nykyään ne, jotka jaksaa tuohtua muiden somepostauksista. Eikä nekään oikeastaan ärsytä. Rauhaa vaan kaikille ja postatkaa ja ärsyyntykää ihan mistä haluatte.
On tämäkin nyt taas napinan aihe jollekin 😂 ...
Ei ole mikään pakko katsoa sosiaalisessa mediassa yhtään mitään, mikä ei itseä kiinnosta.
Voi scrollata ohi, tai olla seuraamatta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko katsoa sosiaalisessa mediassa yhtään mitään, mikä ei itseä kiinnosta.
Mutta jos äiti pakottaa katsomaan naapurin Vivecan mopsin toilailuja niin sit mä niinqu ymmärrän et ahdistaa ja oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos äiti pakottaa katsomaan naapurin Vivecan mopsin toilailuja niin sit mä niinqu ymmärrän et ahdistaa ja oksettaa.
Edes äiti ei voi pakottaa katsomaan 😁
Menee siitä äitiliinin kyljestä kyhnäämästä muualle, niin äitiliini saa rauhassa ihailla sitä naapurin Vivecan mopsia ja sen toilailuja 🙂
Älä ressaa, kyllä varmasti on muutakin elämää.