En ymmärrä, miksi nykyään monet haluaa ison perseen
Makuja on monenlaisia, mutta onko iso oikeasti useimpien mielestä kaunis? Vai siksikö sitä monet tavoittelevat, koska muotia?
Itse tykkään pienestä ja pyöreästä pyllystä, en missään nimessä haluaisi itselleni isoa persettä 😅
Kommentit (178)
Olisiko joku evoluution juttu, mutta jos miettisin naista perheen perustamista varten niin valitsisi sellaisen vähän tukevamman naisen isolla takapuolella varustettuna. Jostain syystä ajattelen että sellainen naineen olisi hedelmällisempi kuin langan laiha ja lapset olisi terveitä. Kylläpä tässä alkoikin mieli tehdä juuri nyt sellaista oikein ihanan pehmeää naista!
Instapyllymuoti ja viuhkakäsi-itsarikuvat syövät kyllä miestä. Olisi se naispylly kaunis luonnostaankin jo tavallisen kokoisena, esittelemättä. Eivät myöskään iske muhkuhuulet tai muhkurinnat
Hyvähän se on, että on vielä sellaisiakin jotka tahtovat ison perheen. Lapsissa on tulevaisuus.
Tässä minun lähikahvilassa on töissä sellainen vallan ihana ja muodokas nainen. Kesäisin pitää joskus lyhyttä hametta ja talvisin tiukkoja sinisiä farkkuja. En vain saa katsettani irti hänen reisistään ja takapuolestaan kesällä kun käyttää hametta. Onhan hänellä hieman ylipainoa, ja vähän reidetkin hinkkaa toisiaan, mutta voi taivas miten jumalainen vartalo hänellä onkaan.
Mistä löytyisi aito Suominainen?
Eikä näitä tekemällä tehtyjä ja sukkapökyissä itseään esitteleviä möhköperäsimiä.
Ehkä toivoa on, kun muoti on menossa luonnollisempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauheimman näköistä naisella on todella kapea lantio ja sellainen lättänä, pahimmassa tapauksessa roikkuva peppu.
-Tää on niin totta!! Ja sitten isoja muka dissataan, kai nyt koska ne herättää huomion vaatteet päällä, mutta mun mielestä just semmonen lättänä pikkunen ei oo minkään näkönen... :/ Se on huonoin vaihtoehto jos joku, iso on miljoona kertaa parempi. :D
Kehovihaajat helvettiin. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Tässä minun lähikahvilassa on töissä sellainen vallan ihana ja muodokas nainen. Kesäisin pitää joskus lyhyttä hametta ja talvisin tiukkoja sinisiä farkkuja. En vain saa katsettani irti hänen reisistään ja takapuolestaan kesällä kun käyttää hametta. Onhan hänellä hieman ylipainoa, ja vähän reidetkin hinkkaa toisiaan, mutta voi taivas miten jumalainen vartalo hänellä onkaan.
Pervo kyttääjä. Tässä yksi syy, miksi en uskalla käyttää hameita.
Vihaan kehovihaa. Vihaan suvaitsemattomuutta yli kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Voi naiset nyt chillatkaa! Älkää miettikö jotain muotia. Miehen maku on varsinkin monipuolinen. Naiset vaan hinkkaa vartaloitaan miehiä varten, vaikka miehelle riittäisi hyvä seksi ja tavallinen naisen vartalo.
Mä tajusin jo lapsena 90-luvulla, että mulla on tavallista isompi perse. Olen aina ollut muuten laiha, mutta perse on mitä on. Teininä vihasin ja häpesin sitä.
Oikeestaan vasta mieheni, joka jumaloi persettäni, herätti tajuamaan ison perän seksikkyyden. Toisaalta ne tuli myös samaan aikaan muotiin. Nykyään näen koko vartaloni kauniina.
En mä oleta, että kaikki miehet ja naiset pitää isoista pyllyistä. Oli muoti mitä vaan, kaiken kokoisille pyllyille löytyy kyllä omat ihailijansa. Säälittää, kun lähdetään muokkaamaan omaa vartalon mallia kirurgisesti.
Kokemuksesta voin sanoa, että omaa kroppamallia voi oppia rakastamaan! Silloin ei muidenkaan rungot häiritse.
Ehkä kaikkia ei kiinnosta miehen maku, vaan ihan omaksi ilokseen haluavat näyttää hyvältä 😊
Kyllä jätti pershe on kauhia.
Sei sokin tappaja.
Sellainen persikan puolikkaat on paras.
Timmi treenattu peppu on päivän pelastus.
Harvemmin näkee nykyään.
Ja nykyään juurikaan koskaan kamelivarpaalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori aikuinen 90-luvulla, silloin ei olleet isot peräsimet muotia. Vaan pienet ja pyöreät. Tämä nykyajan hehtoperse muoti on kamalaa ja jotenkin junttimaista.
Ei pyöreät vaan litteät. Pienet joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mun mielestä lattari ja tummien kropat on todella hyviä verrattuna vaikka suomalaiseen. :)) Ja uskoisin että tätä mieltä on suurin osa miehistäkin, mutta suomimiehetki tottuneet suomalaisiin pikkupyllyihin ja muutenki arkoja. Isoa peppua saa dissata siks, koska se on naisellinen ominaisuus ja kaikkea naismaista "saa dissata". Mä mieluummin dissaan sitten miesmäistä naista ku naismaista naista. :D Kyllä ite otan mieluummin latinokropan kun perussuomalaisen.
Silloin kun pienet pehvat olivat muotia yli 30 v sitten, juntit naistenvihaajat valittivat, että suomalaisilla naisilla on isot /C:t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi naiset nyt chillatkaa! Älkää miettikö jotain muotia. Miehen maku on varsinkin monipuolinen. Naiset vaan hinkkaa vartaloitaan miehiä varten, vaikka miehelle riittäisi hyvä seksi ja tavallinen naisen vartalo.
Mä tajusin jo lapsena 90-luvulla, että mulla on tavallista isompi perse. Olen aina ollut muuten laiha, mutta perse on mitä on. Teininä vihasin ja häpesin sitä.
Oikeestaan vasta mieheni, joka jumaloi persettäni, herätti tajuamaan ison perän seksikkyyden. Toisaalta ne tuli myös samaan aikaan muotiin. Nykyään näen koko vartaloni kauniina.
En mä oleta, että kaikki miehet ja naiset pitää isoista pyllyistä. Oli muoti mitä vaan, kaiken kokoisille pyllyille löytyy kyllä omat ihailijansa. Säälittää, kun lähdetään muokkaamaan omaa vartalon mallia kirurgisesti.
Kokemuksesta voin sanoa, että omaa kroppamallia voi oppia rakastamaan! Silloin ei muidenkaan rungot häiritse.
Ehkä kaikkia ei kiinnosta miehen maku, vaan ihan omaksi ilokseen haluavat näyttää hyvältä 😊
Näin varmasti onkin, ja se on tosi hyvä. Liian monia kuitenkin kiinnostaa aivan liikaa, mitä miehet ja muut naiset ajattelevat heidän ulkomuodostaan. Liian moni määrittää oman arvonsa ulkonäkönsä kautta, häpeää itseään aivan suotta, sairastaa syömishäiriötä, on koukussa kauneusleikkauksiin jne.
Liikuntaakin voi harrastaa liikunnan ilosta, eikä kehoaan kontrolloidusti muokaten ja esim. liian isoja lihaksia peläten. Joillekin sellainen tietysti sopii, mutta monella se myös ruokkii pakkomielteistä suhtautumista omaan kehoon.
Suhteettoman suuri ulkoneva perä ja verhoiltuna tiukkoihin housuihin. Pakaravaon tulee näkyä ja ommellaan housuihin kuminauhaa niin, että varmasti näkyy. Takapuoli voi olla mitä nyt sattuu olemaan, mutta tuo muuhun kroppaan ylisuuren ahterin tavoittelu on outoa ja rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, 80- ja 90-luvuilla ei "iso perse" oikein haluttu asia ollut.
No eiköhän aina ole ollut niitä, jotka tykkää vähän muhkummasta.
Iso, pyöreä peppu on ollut aina minun mieleeni.
Aika hurjia tarakoita näkee ihan alle parikymppisillä tytöillä. Muuta ei sitten treenatakaan. Rispektit kuitenkin siitä kovasta työstä mitä sen eteen joutuu tekemään. En itse ymmärrä pelkän perän treenausta mutta jokainen treenatkoon miten haluaa. Tärkeintä on, että pitää siitä.
Miettikää stringnaruparkaa (ja katoaa sinne varmasti monin paikoin enemmänkin kangasta) pyörimässä siellä kanjonissa........ oi voi............