Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi koronaa - miten parisuhteenne voi?

Vierailija
26.01.2021 |

Omani on kriisiytynyt. Mietin että onkohan erot lisääntyneet. Jatkuva yhdessä olo on paljastanut suhteestamme ettei meillä oikeastaan ole niin paljon yhteistä. Emme oikeastaan viihdy yhdessä kovin hyvin. Ongelmat ei johdu koronasta, on vain nyt jäänyt aikaa huomata ne.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin <3 etätöiden alkaessa oli kunnon alkuinnostus ku ei oltu vuosikausiin nähty päivisin, saatikka koko päivää. Ei olla kyllästytty. Aina viihdytty yhdessä erinomaisesti ja vietetty paljon aikaa yhdessä. Nyt olen itse äitiyslomalla ja mies edelleen etätöissä. Esikoinen päiväkodissa.

Vierailija
62/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri päinvastoin. Yhteistä aikaa ei ole. Olen sairaanhoitaja 3-vuorotyössä ja on tullut tehtyä tuplavuoroja ja vapaita on lähtenyt, kun sairauspoissaolot töissä on lisääntyneet eikä ole tarpeeksi sijaisia. Mieheni on myös tehnyt välillä 7 päiväisiä työviikkoja. Tekee osan etänä ja osan on työpaikalla. Jostain kumman syystä, kun hän on etänä, niin minä olen illassa tai yössä :D harvoin on sattunut yhteisiä vapaapäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti menee. Nautin yhdessäolosta tosi paljon. Seksiäkin nykyään joka päivä. Syödä pitää välillä koneen ääressä, kun lounastauoko menee muissa merkeissä.

Vierailija
64/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa. Nyt ollaan koko ajan kotona pienessä kaksiossa, tällaista meillä oli myös suhteen alkupuolella. Toisen jatkuva läsnäolo ja meteli inhottaa vähän, koko ajan on joko telkkari tai musa päällä. Kuulokkeita ei tietenkään voi käyttää. Seksin vähyys oli ongelma aiemminkin, mutta vähentynyt vain entisestään, vaikka aikaa olisi niin kiinnostusta ei. Eli kai tässä ihan ok kämppis-suhde on.

Vierailija
65/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli juuri. Kolme vuotta yhdessä, josta kaksi viimeistä on asuttu yhdessä ja ensi viikolla mies muuttaa omaan asuntoonsa. Ero tuli minun aloitteestani, koska tuntuu että kuolen tylsyyteen tässä suhteessa. Mies vaan möllöttää sohvalla telkkaria tuijottamassa, ei meillä ole mitään puhumista edes. Kyllä koronavuosikin on vaikuttanut, ennen käytiin paljon ulkona syömässä, oli harrastuksia yhdessä ja erikseen, konsertteja ym. tapahtumia elämässä. 

tuskin johtuu edes koronasta vaan tuohon suuntaan asiat muutoinkin yleensä menevät ja on parempi että totuus tulee esiin nyt hieman nopeammin ettei tarvitse pitkittää enemmin tai myöhemmin tulevaa varmaa eroa

Juu näin on, kyllä tässä suhteessa oli ongelmia jo aiemminkin, nyt vaan tuli mitta täyteen.

t. Tämä eronnut yllä

Vierailija
66/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niinku ennenki. Ei korona oo vaikuttanu mihinkään. Ei edes töihin.

Vierailija
67/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sovittiin erosta. Tässä on nyt jo vuosia vatvottu miehen alkoholin liikakäytöstä ja olen useasti ehdottanut eroa, ellei tilanteeseen saada muutosta. Ei saatu muutosta ja 8 vuotias taipaleemme päättyy. Tuntuu todella surulliselta ja epäonnistuneelta, vaikka itsekin olen eron kannalla.

Sama homma. Miehen alkoholismi paheni, jos mahdollista, viime vuoden aikana entisestään. Haluan itse elää todella koronavarovaista elämää, mutta kun mies juo, hän luuhaa baareissa ja epämääräisten ryyppykavereiden luona, ja olen ollut siitä aivan raivoissani. En kaivannut alkoholismistressin lisäksi vielä tuota miehen ajattelemattoman asenteen tuomaa lisämurhetta elämään.

Muutan ensi kuussa omaan asuntoon.

Vierailija
68/68 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muutosta pre-korona-aikaan. Meillä on aina ollut aika tasaisen rauhallinen suhde, jossa minä olen muutenkin paljon kotona ja mies harrastaa paljon autotallissa. Lapsia meillä ei ole ja yhdessä oltu kohta 7 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän