Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt ei nuo kirurgiset tai kankaiset maskit kohta enää kelpaakaan

Vierailija
25.01.2021 |

Vaan (ehkä) jatkossa pitää pitäisi pitää FFP2 maskeja. En aio enää sitten käyttää maskia ollenkaan. https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761709.html

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisen valvonta tapahtuisi? Tuleeko joku riuhtomaan ns. kansalaismaskin pois ja tarkastaa sen ja huutaa että tämä ei ole mikään kirurginmaski, soo soo. Kangasmaskin nyt totta kai erottaa jo kaukaa,mutta ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää että kuka tuota valvoo ja miten?

Mahdotonta valvoa, eikä tule pakkoa kun ei ole ollut tähänkään saakka muuta kuin suositus. Kaikki eivät tule käyttämään mitään koskaan.

Vierailija
62/65 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas monta sivua samaa jankkausta. Voitaisiinko lopettaa tämä hullutus. Vuosi jo mennyt ja ihmisillä ei mitään muuta puheenaihetta kuin corona. Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki noissa kangasmaskeissa oli, pelkkää silmänlumetta ja bisnestä.

Nyt tuomitaan kangasmaskit vaikka niissä löytyy kirjoa.

Itse olen tehnyt maskeja, joissa on kahdesta kolmeen kerrosta ja välissä vielä tasku, johon laitan kuitukangassuikaleen. Kankaat, joita olen käyttänyt ovat tiiviitä, eivätkä mitään lakana tms.

Mutta jos valtiovallalta alkaa tulla vaatimuksia tiettyyn maskiin, niin valtio saa kustantaa kulut, kuten Saksassa tehdään.

Komppaan. Teen samoin ja kangasmaskini ovat hyvin istuvia ja suojaavat joka suunnalta. Katsokaa vaikka tavallisia maskeja niin niissä on aukkoja sivuilla joten suoja on huono. Tietysti noi FFPP2 maskit suojaavat paremmin koska asettuvat tiivimmiin suun ja nenän suojaksi. Mun kangasmaskit asettuvat myös tiiviisti.

Vierailija
64/65 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksen tuotokseen ei taida auttaa kuin taikasauva. Jokohan niitä myydään S-marketissa?

Vierailija
65/65 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä kangasmaskin hankkineet, ketkä nyt kiljuvat, että jos eivät kelpaa saa valtio maksaa uudet maskit.

Muistan miten kangasmaskityypit ylemmyydentuntoisina saarnasivat maskien hinnasta valittaville pienituloisille, että eihän siitä kuluja tule, paitsi jos on niin uusavuton ettei osaa kangasmaskia itselleen ommella jostain vanhasta tyynyliinasta. Ja lisäsivät vielä, että valtion ei TODELLAKAAN tule hankkia näille uusavuttomille ilmaisia kertiksiä.