Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.
Aivan sama mulla naisten suhteen. Kun vasta herkkänä poikana 18-vuotiaana pääsin paneskelemaan ekan kerran niin sen jälkeen naisia on kaatunut, ja olen saanut häntäheikin maineen. Ei auta kun on mentävä eteenpäin ja taas on uusi nainen kiikarissa. Koska hyvänen aika nämä naiset loppuu. 35M
Mikä oli pointti? Tykkäätkö elämästäsi noin, oletko onnellinen? Jos vastaat kyllä, niin jatka samaan malliin. Jos et, voit vain itse muuttaa jotain.
Kun pääsin juonesta kiinni niin miksi en tekisi samoin kuin moni nainen tekee. Onko jotenkin vaikea sulattaa sitä, että mieskin voi harrastaa seksiä niin paljon ja niin monen kanssa kuin haluaa. Eihän tästä mitään hyvää seuraa, tiedän sen itsekin.
Miksei siitä mitään hyvää seuraa?
eri
Tarkoittaa sitä, että en varmaan enää kykene kunnon parisuhteetseen enää ja päädyn peuhaamaan kaikenmailman ilolintujen kanssa loppuelämäkseni.
Mikset kykenisi? Todella outoja ajatuksia.
Jos sitoutuisit, haluaisitko tietää naisen koko parisuhdehistorian ja/tai haluaisitko kertoa hänelle koko oman historiasi?
Vaatisitko naiselta siveetöntä elämää vai saisiko hänellä olla historiaa?
Ja sitten se kaikista isoin kysymys;
Miten hitossa aiemmar seksikokemukset olisivat pysyvän parisuhteen tiellä?Tottakai, kun oikeasti rakastuu ja alkaa parisuhteeseen toisen ihmisyksilön kanssa, tälle kertoo kaiken menneisyydestään. Kutsutaan avautumiseksi. Siinähän se vaara piileekin, että uskaltaa olla oma itsensä toisen edessä ja toisen katseen alla täysin alastomana, omana itsenään. Joko sitä on ihmisyksilönä epäkelpo tai sitten ei- se toinen päättää sen. Pääasia on rehellisyys. Mutta turhahan tätä on tämän palstan kävijöille kertoa, kaikki omasta mielestään silkkaa priimaa, vaikka ketju kertoo päinvastaista.
En ole koskaan törmännyt mieheen, joka ajattelisi tuolla tavalla. Ei ajatellut eksäni 20+ vuotiaana, kun aloimme olla yhdessä, eikä nyksäni 50++ vuotiaana, kun aloimme olla yhdessä, eikä yksikään niistä miehistä, joihin heidän välissään tutustuin (tapailin tai seurustelin). Jokaiselle on ollut itsestäänselvää, että elettyä elämää on ollut ja parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen; kaikkea ei tarvitse lähteä jostain 15-vuotiaasta alkaen muistelemaan.
Itse en olisi tälle toiselle kierrokselle huolinut miestä, jolla olisi ollut takanaan enemmän kuin yksi avio-/avoliitto tai lapsia useammalle kuin yhdelle naiselle. Sen sijaan on totaalisen yhdentekevää, mitä hän on tehnyt niiden 40 vuoden aikana, kun emme edes tienneet toistemme olemassaolosta.
Ennen kuin joku ymmärtää väärin: totaalisen yhdentekevää viittasi siis lyhyisiin suhteisiin, yhden yön juttuihin ja vastaaviin.
Kuka haluaisi jonkun totaalisen yhdentekevän tyypin kumppanikseen? Se, miten sinä näet sen yhden yön jutun ja vastaavat pätee täysin molempiin osapuoliin: yhdentekeviä.
...häh?
Ihminen, joka näkee toisen täysin yhdentekevänä, mutta jonka kanssa kuitenkin päätyy intiimiin suhteeseen, on itsekin täysin yhdentekevä. Ihmisiä esineinä kohteleva ei itsekään voi olla sen parempi. It takes two to tango.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.
Aivan sama mulla naisten suhteen. Kun vasta herkkänä poikana 18-vuotiaana pääsin paneskelemaan ekan kerran niin sen jälkeen naisia on kaatunut, ja olen saanut häntäheikin maineen. Ei auta kun on mentävä eteenpäin ja taas on uusi nainen kiikarissa. Koska hyvänen aika nämä naiset loppuu. 35M
Mikä oli pointti? Tykkäätkö elämästäsi noin, oletko onnellinen? Jos vastaat kyllä, niin jatka samaan malliin. Jos et, voit vain itse muuttaa jotain.
Kun pääsin juonesta kiinni niin miksi en tekisi samoin kuin moni nainen tekee. Onko jotenkin vaikea sulattaa sitä, että mieskin voi harrastaa seksiä niin paljon ja niin monen kanssa kuin haluaa. Eihän tästä mitään hyvää seuraa, tiedän sen itsekin.
eri
Tarkoittaa sitä, että en varmaan enää kykene kunnon parisuhteetseen enää ja päädyn peuhaamaan kaikenmailman ilolintujen kanssa loppuelämäkseni.
Jos sitoutuisit, haluaisitko tietää naisen koko parisuhdehistorian ja/tai haluaisitko kertoa hänelle koko oman historiasi?
Miten hitossa aiemmar seksikokemukset olisivat pysyvän parisuhteen tiellä?Tottakai, kun oikeasti rakastuu ja alkaa parisuhteeseen toisen ihmisyksilön kanssa, tälle kertoo kaiken menneisyydestään. Kutsutaan avautumiseksi. Siinähän se vaara piileekin, että uskaltaa olla oma itsensä toisen edessä ja toisen katseen alla täysin alastomana, omana itsenään. Joko sitä on ihmisyksilönä epäkelpo tai sitten ei- se toinen päättää sen. Pääasia on rehellisyys. Mutta turhahan tätä on tämän palstan kävijöille kertoa, kaikki omasta mielestään silkkaa priimaa, vaikka ketju kertoo päinvastaista.
En ole koskaan törmännyt mieheen, joka ajattelisi tuolla tavalla. Ei ajatellut eksäni 20+ vuotiaana, kun aloimme olla yhdessä, eikä nyksäni 50++ vuotiaana, kun aloimme olla yhdessä, eikä yksikään niistä miehistä, joihin heidän välissään tutustuin (tapailin tai seurustelin). Jokaiselle on ollut itsestäänselvää, että elettyä elämää on ollut ja parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen; kaikkea ei tarvitse lähteä jostain 15-vuotiaasta alkaen muistelemaan.
Itse en olisi tälle toiselle kierrokselle huolinut miestä, jolla olisi ollut takanaan enemmän kuin yksi avio-/avoliitto tai lapsia useammalle kuin yhdelle naiselle. Sen sijaan on totaalisen yhdentekevää, mitä hän on tehnyt niiden 40 vuoden aikana, kun emme edes tienneet toistemme olemassaolosta.
Ennen kuin joku ymmärtää väärin: totaalisen yhdentekevää viittasi siis lyhyisiin suhteisiin, yhden yön juttuihin ja vastaaviin.
Kuka haluaisi jonkun totaalisen yhdentekevän tyypin kumppanikseen? Se, miten sinä näet sen yhden yön jutun ja vastaavat pätee täysin molempiin osapuoliin: yhdentekeviä.
...häh?
Ihminen, joka näkee toisen täysin yhdentekevänä, mutta jonka kanssa kuitenkin päätyy intiimiin suhteeseen, on itsekin täysin yhdentekevä. Ihmisiä esineinä kohteleva ei itsekään voi olla sen parempi. It takes two to tango.
Selitä minulle vähän tuota logiikkaasi. Kerroin että minulle on totaalisen yhdentekevää, kenen kanssa puolisollani on ollut yhden yön juttuja yms niiden 40 vuoden aikana, kun emme edes tienneet toistemme olemassaolosta. Nyt minä olen päätynyt jonkun kanssa intiimiin suhteeseen ja pidän häntä yhdentekevänä? What?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
...häh?
Ihmissuhdehistorian kannalta vaikkapa yhden yön suhde voi olla täysin yhdentekevä. Ei ole tarkoituskaan tutustua toiseen sen syvemmin, vaan asia on juuri se seksi eikä muuta. Se on se hetki ja sitten elämä jatkuu. Oikean kumppanin kanssa asia on aivan eri.
Kaksi edellistä kommentoijaa on liian tyhmiä ymmärtämään mitään, niin en edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi edellistä kommentoijaa on liian tyhmiä ymmärtämään mitään, niin en edes yritä.
Päiväkodissako tässä nyt ollaan.
Perustele pointtisi ymmärrettävästi, älä sorru nimittelemään.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)
Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.
Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.
Tottakai sä saat laittaa sen kriteeriksi. Sun vaan pitää kohteliaasti ilmoittaa se toiselle, että nämä on sun kriteerit ja etsit naista, joka on yhtä kokematon kuin sinä itse. Ei se toinen niitä voi etukäteen tietää. Mutta turhaan sä alat muita syyllistämään siitä, että ovat elämänsä eläneet miten ovat halunneet ja korostamaan omaa hyvyyttäsi kun et ole vielä koskaan pannut. Itselleni tuo olisi painajainen, sillä olen harrastanut kaikenlaista ihanaa pervoilua erinäisissä kokoonpanoissa ja omat kumppanit ovat säännöstään olleet samanhenkisiä, hedonistisesti lihan iloista nauttivia ihmisiä. En ikinä alkaisi seurustelemaan siveyttä arvostavan neitsyen kanssa, sillä meistä kummallakaan ei olisi tarjottavana sitä mitä toinen haluaa. Mä halusisin miehen, jonka kanssa voisi vaikka harrastaa parinvaihtoa, kimppoja ja kaikkea muuta sodomiasta BDSM-leikkeihin ja tantraseksiin. Mitä ihmettä minä sinulla tekisin?
Havaintojeni - ja kokemustenikin - mukaan hullut l o r t t o naiset nauttivat saadessaan huijata kilttejä miehiä. Ja kaikenlaisiss tapailuviritelnissä ynnä muissahan kilttejä mieshiä on helpoin huijata.
No sitten on kyllä todellakin viisainta olla yksin ja unohtaa koko tapailu.
Tässä vissiin taas kerran jaetaan raa'asti niin miehet kuin naisetkin hyviin, pyhiin neitsyisiin ja syntisiin seksinharrastajiin.
Muuten en oikein pysty selittämään koko keskustelun sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vissiin taas kerran jaetaan raa'asti niin miehet kuin naisetkin hyviin, pyhiin neitsyisiin ja syntisiin seksinharrastajiin.
Muuten en oikein pysty selittämään koko keskustelun sisältöä.
Olen ymmärtänyt tuon jo aikoja sitten. Palstamiesten ajattelussa on vahva kahtiajako, jonka mukaan naiset alle kolmekymppisinä harrastavat villiä, monipuolista, kokeilevaa seksiä alfffffojen kanssa. Sitten he pariutuvat beeeeetan kanssa ja harrastavat tämän kanssa vain satunnaisesti vaniljaa.
Tuo näkemys alkaa vaikuttaa ymmärrettävältä, kun tajuaa, että he itse eivät huolisi puolisokseen ja lapsensa äidiksi naista, joka nielee. Eli he todellakin jakavat naiset niihin, joiden kanssa haluaisivat harrastaa rietastelevaa, villiä, kokeilevaa seksiä (nuorena, tai ainakin naisten pitäisi olla nuoria) ja niihin, jotka kelpaavat puolisoksi ja suutelemaan heidän lapsiaan suulle, koska sitä suuta ei ole käytetty muuhun.
Tämän takia näille miehille on ilmeisen mahdotonta ymmärtää, että naiselle se menee niin päin, että villein ja parhain seksi on sen oman puolison kanssa.
Valitsin aina ihan vääriä miehiä. Kriteerinä oli vain se että mies oli minusta kiinnostunut. Hetken ainakin.
Olisin tietysti voinut valita olla yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tietynlainen ihannemieskuva päässä, mutta pari sellaista deitanneena tajusin, että haluan oikeasti melkein päinvastaista.
Millainen oli ihannemieskuvasi?
Ne joiden kanssa olen seurutellut ovat olleet juuri oikeita. Kriteerinä lähinnä ollut se että molemmat välittävät toisistaan ja haluavat olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sitä testaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sitä testaat?
Olemalla yhdessä, viettämällä aikaa kahdestaan, tutustumalla, harrastamalla seksiä jne.
Ei pelkän naaman ja ensivaikutelman perusteella voi mitenkään sanoa, että tuossa on minun loppuelämäni kumppani.
Muutama heppu on kyllä ollut ihan hirveitä virhearvioita omalta osaltani, tunnustan. Tietty en silloin ajatellut niin, vasta jälkikäteen aina tajunnut että mitähän sitä oikein päässä liikkui :D
Aikansa kutakin, niinhän sitä sanotaan. Eihän ne suhteet ihan läpeensä surkeita onneksi olleet ja ainakin on itsestään löytänyt uusia puolia ja kasvanut henkisesti myös :)
Minulla on itselleni sopiva puoliso, meillä on hyvä olla yhdessä. Me vaan tavattiin liian nuorina, olisi ollut parempi, jos olisimme kohdanneet 10 vuotta myöhemmin. Minä olisin säästynyt monelta mielipahalta ja itkulta noiden vuosien aikana.
Käyttäjä37520 kirjoitti:
Joo. Valitsin kiltin ja kunnollisen miehen. Menimme naimisiin ja teimme lapset. Oli omakotitalo, farmariauto ja koira. Lapset kasvoivat isoksi ja otin eron miehestä. Nyt tapailen upeita nuoria miehiä satunnaisen seksin merkeissä. Matkustelen ja harrastan, tulen hyvin toimeen itse ansaitsemallani palkalla. Arvostan itsenäisyyttäni ja omaa kotiani.
Vakikuvio. Betamies on työnsä tehnyt -> ero.
Vierailija kirjoitti:
"Virheitä sattuu"
Kyllä, mutta ne ovat aina samoja virheitä kaikilla naisilla. Ne väärät miehet ovat aina itsevarmoja röyhkimyksiä, pelimiehiä, jänniä miehiä, tai komistuksia joille nainen on vain hetken huvi.
Ainoastaan palstatarinoissa nuorena pariudutaan ujojen nörtien kanssa ja sitten 35v tienoilla komean urheilija-yrittämiljonäärin kanssa.
Tuohon on sellainenkin syy että nainen vertaa 30+ aviomiestänsä siihen 18v lukioikäiseen poikaystävään.
Se vanhempi mies on tietysti itsevarmempi, menestyneempi ja miehekkäämpi.
Oikeampi vertailu olisi millainen se 18v poikaystävä oli verrattuna oman ikäisiin? Aika usein kyseessä oli kuin olikin porukan itsevarmin ja naisten kanssa röyhkein tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37520 kirjoitti:
Joo. Valitsin kiltin ja kunnollisen miehen. Menimme naimisiin ja teimme lapset. Oli omakotitalo, farmariauto ja koira. Lapset kasvoivat isoksi ja otin eron miehestä. Nyt tapailen upeita nuoria miehiä satunnaisen seksin merkeissä. Matkustelen ja harrastan, tulen hyvin toimeen itse ansaitsemallani palkalla. Arvostan itsenäisyyttäni ja omaa kotiani.
Vakikuvio. Betamies on työnsä tehnyt -> ero.
Höpö höpö. Yleisin syy on siinä, että mies ei ole tehnyt työtään. Ei kannata olla kotona patalaiska passattava, nainen voi ihan oikeasti lähteä kun siitä sanookin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Virheitä sattuu"
Kyllä, mutta ne ovat aina samoja virheitä kaikilla naisilla. Ne väärät miehet ovat aina itsevarmoja röyhkimyksiä, pelimiehiä, jänniä miehiä, tai komistuksia joille nainen on vain hetken huvi.
Ainoastaan palstatarinoissa nuorena pariudutaan ujojen nörtien kanssa ja sitten 35v tienoilla komean urheilija-yrittämiljonäärin kanssa.
Tuohon on sellainenkin syy että nainen vertaa 30+ aviomiestänsä siihen 18v lukioikäiseen poikaystävään.
Se vanhempi mies on tietysti itsevarmempi, menestyneempi ja miehekkäämpi.
Oikeampi vertailu olisi millainen se 18v poikaystävä oli verrattuna oman ikäisiin? Aika usein kyseessä oli kuin olikin porukan itsevarmin ja naisten kanssa röyhkein tyyppi.
18-vuotias poika ei seurustele naisten kanssa, kun eihän hän itsekään ole vielä mikään mies. Hyvin moni ei seurustele tuossa iässä, omalta lukioluokaltakaan ehkä alle puolella oli seurustelukumppani. Ihan tavallisia nuoria tyttöjä ja poikia he olivat. Yläasteiässä pahispojat ja kovistytöt seukkaili keskenään, niin kuin joku jo aiemmin tuolla kertoikin. Näitä ei ollut kuin 1-2 per luokkaryhmä.
...häh?