Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja

Vierailija
25.01.2021 |

...ihan väärillä kriteereillä?

Kommentit (416)

Vierailija
221/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.

Aivan sama mulla naisten suhteen. Kun vasta herkkänä poikana 18-vuotiaana pääsin paneskelemaan ekan kerran niin sen jälkeen naisia on kaatunut, ja olen saanut häntäheikin  maineen. Ei auta kun on mentävä eteenpäin ja taas on uusi nainen kiikarissa. Koska hyvänen aika nämä naiset loppuu. 35M

A) eihän tuo ole ollenkaan sama

B) 18 ei todellakaan ole mitenkään korkea ikä ensimmäisiin 'paneskeluihin'

Vierailija
222/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oikea löytyi vasta 34v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole valinnut mitään, koska en ole koskaan seurustellut yhdenkään miehen kanssa.

Vierailija
224/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valitsin vääriä MIEHIÄ. Kunnes lopulta saavutin sisäisen ymmärryksen siitä, että en pysty ikinä tuntemaan syvää yhteyttä sellaisen henkilön kanssa, joka ei ole itse kokenut henkilökohtaisesti omassa elämässä patriarkaatin puristuksessa olemista ja naisena elämistä läpikotaisin patriarkaalisessa yhteiskunnassamme. Ymmärsin vihdoin, että MIES ei voi ikinä ymmärtää minua sillä tasolla, mitä minä toivon elämänkumppanini minua ymmärtävän. Siihen astiset mieheni olivat olleet feministejä, joiden kanssa koin erittäin syvällistä henkistä yhteyttä, mutta ei miesfeministi silti ole yhtään sama kuin naisfeministi. Kaikki ihmiset eivät tietenkään samanlaista syvällistä ymmärrryksen tasoa elämänkumppanilta toivo ja se on ihan okei. Toivonkin nyt, että kukaan huonolla itsetunnolla varustettu ei koe tämän luettuaan tarvetta alkaa puolustelemaan oman elämänsä erilaisia valintoja. Kukin meistä elää niin kuin parhaaksi katsoo ja kaikki ratkaisut ovat yhtä hyviä. Tärkeintä on, että olet itse sinut oman elämäsi kanssa. Sitä paitsi yleensä toisin elämässään valinneet ihmiset eivät tunnu yleensä tajuavan yhtään mitä syvällä yhteydellä tarkoitan. Paitse he, ketkä ovat kokeneet saman kuin minä. Onneksi heitäkin löytyy paljon ja nykyinen lähin ystäväpiirini koostuu pääosin näistä saman arvomaailman jakavista henkilöistä. Mainittakoon vielä myös, että en kutsu itseäni lesboksi, koska minulla ei ole lesboidentiteettiä. Tärkeintä tässä uudessa ymmärryksessäni miessukupuolesta on siis ollut se, että nykyään en enää turhaan valitse kumppaneiksi MIEHIÄ. Tai no ehkä satunnaiseen seksiin hekin saattavat joskus toisinaan kelvata, mutta eivät mihinkään muuhun. Elän tätä uutta elämääni onnellisempana kuin koskaan! PS. Tulin erään työtoverini kehoituksesta pikaiselle vierailulle vain tähän nimenomaiseen keskusteluun, en siis vietä muutoin aikaani vauva-foorumilla, enkä valitettavasti ehtinyt lukea muita kommentteja, enkä ehdi millään jäädä tänne seuraamaan keskustelun etenemistä tai jatkamaan keskustelua, joten kiitti moi!

Vierailija
225/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)

Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.

Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.

Tottakai sä saat laittaa sen kriteeriksi. Sun vaan pitää kohteliaasti ilmoittaa se toiselle, että nämä on sun kriteerit ja etsit naista, joka on yhtä kokematon kuin sinä itse. Ei se toinen niitä voi etukäteen tietää. Mutta turhaan sä alat muita syyllistämään siitä, että ovat elämänsä eläneet miten ovat halunneet ja korostamaan omaa hyvyyttäsi kun et ole vielä koskaan pannut. Itselleni tuo olisi painajainen, sillä olen harrastanut kaikenlaista ihanaa pervoilua erinäisissä kokoonpanoissa ja omat kumppanit ovat säännöstään olleet samanhenkisiä, hedonistisesti lihan iloista nauttivia ihmisiä. En ikinä alkaisi seurustelemaan siveyttä arvostavan neitsyen kanssa, sillä meistä kummallakaan ei olisi tarjottavana sitä mitä toinen haluaa. Mä halusisin miehen, jonka kanssa voisi vaikka harrastaa parinvaihtoa, kimppoja ja kaikkea muuta sodomiasta BDSM-leikkeihin ja tantraseksiin. Mitä ihmettä minä sinulla tekisin?

Vierailija
226/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voi tietää millainen mies itselle sopii ennen kuin niitä testaa. En minä autoakaan ilman koeajoa osta.

Aivan sama mulla naisten suhteen. Kun vasta herkkänä poikana 18-vuotiaana pääsin paneskelemaan ekan kerran niin sen jälkeen naisia on kaatunut, ja olen saanut häntäheikin  maineen. Ei auta kun on mentävä eteenpäin ja taas on uusi nainen kiikarissa. Koska hyvänen aika nämä naiset loppuu. 35M

MItä sinä siis etsit ja testailet? Kuulostaa siltä, että et tuossa nyt etsi oikein mitään. 

Kun en oikein halua sitoutua ja mitäpä minä sitoutumisella oikeastaan saavuttaisin. Hei nyt ei eletä enää vanhempieni 70-luvulla, jolloin ihanteena oli vielä sitoutua ja elää elämä onnellisesti loppuun asti. Nyt on kuten veljeni tapasi sanoa, että kannattaa mennä nuorena naimisiin niin on erottuaankin vielä suht nuori.

Vierailija
227/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin ihan oikean 20-vuotiaana, mies oli tuossa vaiheessa 21 v.

Vierailija
228/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 29 ja olen niin viisas etten ota ulisijamiestä.

Vierailija
229/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä helvetissä. Kaikki niistä. Ja sen yhden kunnollisen päästin menemään

Vierailija
230/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset luulette, miltä miehestä tuntuu, jos mies on vaikka 37 vuotias, ja ollut muutamassa epäonnistuneessa tapailu-/ seurustelusuhteessa, ja sitten mies tapaa ekaa kertaa naisen, joka oikeasti tuntuu haluavan hänet kumppaniksi, mutta myös naisen joka on 34v ja ollut viimeiset 20 vuotta putkeen erilaisissa suhteissa, usein ns. jännien miesten kanssa?

Siis tapaako tämä mies tässä esimerkissä 2 eri naista? Toisen, joka on täydellinen ja haluaa suhteeseen miehen kanssa ja sitten toisen, joka on ollut suhteissa muiden miesten kanssa? Mikä tämän viestin pointti on? Olettaisin, että mies on onnellinen kun on tavannut mielekkään kumppanikandidaatin ja jatkaa toiveikkaana tapailua. Niin kai deittailu käsittääkseni menee.

Vierailija
231/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole vaikeaa myöntää, että tuhlasin muutaman parhaimmista vuosistani (ainakin vuodet kun olin 17-18) yhteen luuseriin, joka viehätti tavallaan mutta oli sitten niin ällöttävä, että isoimman ajan yhdessäolosta vaan mietin miten pääsen siitä eroon. Katselin muita ja haaveilin paremmasta. Ja miksi sitten roikuin tuossa vastenmielisessä tyypissä? No, kotona meni äitin kanssa huonosti ja tuo tyyppi oli keino päästä pois. Toiseksi se sitten kiristi, että tappaa itsensä jos jätän sen - ja nuorena ja tyhmänä en uskaltanut asiasta juurikaan puhua, ja pelkäsin että se oikeasti tekee jotain itselleen. Jälkikäteen on tietenkin kaduttanut. Maailma vois olla parempi paikka, jos se tyyppi oliskin ampunut aivonsa pihalle silloin, se on meinaan piinannut useampiakin naisia sittemmin, käyttäytynyt mielipuolisen mustasukkaisesti. Mutta harmittaa, mitä kaikkea taisi mennä multa sivu suun kun tuhlasin vuosia siihen ihmispaskaan.

Kun lopulta sitten pääsin siitä eroon, piinasi se muakin vielä pitkään kirjoittelemalla itkunsekaisia kirjeitä meidän "rakkaudesta". Ei vaan tyyppi pystynyt jatkamaan elämäänsä. No, ei varmastikaan mikään poikkeuksellinen kaveri siinä suhteessa :(

Vierailija
232/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli pointti? Tykkäätkö elämästäsi noin, oletko onnellinen? Jos vastaat kyllä, niin jatka samaan malliin. Jos et, voit vain itse muuttaa jotain.

Kun pääsin juonesta kiinni niin miksi en tekisi samoin kuin moni nainen tekee. Onko jotenkin vaikea sulattaa sitä, että mieskin voi harrastaa seksiä niin paljon ja niin monen kanssa kuin haluaa. Eihän tästä mitään hyvää seuraa, tiedän sen itsekin.

Vierailija
233/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valitsin väärin. Kuvittelin, että ujo ja kiltti insinöörimies on minun valintani. Hän olisi tasapainoinen kumppani, joka haluaisi naimisiin, lapsia ja omakotitalon. Minä etsin pitkää suhdetta ja halusin perheen nuorena, ja ajattelin, että se hieman hissukka mies on juuri se, jota kaipaan.

No ei ollut, tuli se pariin kertaan todettua. Se kiltti ujo mies voi lähteä ihan yhtä helposti hakemaan itsetuntobuustia parhaan kaverinsa naisen sängystä tai vuosien yhdessäolon jälkeen ilmoittaa, ettei muuten haluakaan lapsia, vaan bailata Thaimaassa vielä nelikymppisenä ilolintujen keskellä.

Nyt minulla on "paha poika", pitkään työttömänä ollut ja nuoruudessaan huumeista tuomion saanut, joka ryhdistäytyi yli 25-vuotiaana. Ihanampaa isää lapsillemme ja parempaa puolisoa en voisi pyytää. Paperilla se insinöörimies siis vetäisi paremman korren, mutta maailma ei toimi niin, että raju tyypittely "kiltteihin" tai "pahoihin" poikiin toimisi satavarmasti.

Vierailija
234/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli pointti? Tykkäätkö elämästäsi noin, oletko onnellinen? Jos vastaat kyllä, niin jatka samaan malliin. Jos et, voit vain itse muuttaa jotain.

Kun pääsin juonesta kiinni niin miksi en tekisi samoin kuin moni nainen tekee. Onko jotenkin vaikea sulattaa sitä, että mieskin voi harrastaa seksiä niin paljon ja niin monen kanssa kuin haluaa. Eihän tästä mitään hyvää seuraa, tiedän sen itsekin.

Miksei siitä mitään hyvää seuraa?

eri

Vierailija
235/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mua. Olen ollut parissakin parisuhteessa sekä muutamissa FWB-suhteissa, jossa mies on ollut ns. menevämpää tyyppiä, mikä on ollut ihan jees kun eivät myöskään ole olleet kovin tuomitsevia mun panemisten suhteen. Seurustelin joskus parikymppisenä miehen kanssa, joka alkoi itkemään kun sai tietää, että mulla oli ollut häntä ennen ollut 3 aiempaa seksikumppania (hänellä itsellään vain 1 ennen mua, mutta siis ei neitsyt hänkään). Never again.

-Eri

Vierailija
236/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt vääriä miesvalintoja. Jokainen suhde päättyi niin, että kavereiksi on jääty. Rakkautta oli suhteissa aina ja miehet kunnollisia, omanlaisia persooniaan.

N32

Vierailija
237/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ylipäänsä se, että yritin tapailla mitään miehiä. Jossain vaiheessa onneksi tajusin, että naisista löytyy ne seurusteluun hakemani ominaisuudet paljon helpommin kuin miehistä. En tosin ollut vielä ihan kolmeakymmentä.

Seksin suhteen tykkäisin kyllä ehkä miehestä enemmän, mutta en vaan tahdo kestää sitä henkilöä sen kivan elimen ympärillä. Elämä on kompromisseja.

Vierailija
238/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Tarkoittaa sitä, että en varmaan enää kykene kunnon parisuhteetseen enää ja päädyn peuhaamaan kaikenmailman ilolintujen kanssa loppuelämäkseni.

Vierailija
239/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Vähän kuulostaisi, että hän kuuluu niihin, jotka pilaa seksin maineen. Eli henkilö, joka ei   n u s s i     n  u  s  s  i m i s e n   ilosta, vaan käyttää valloituksiaan egonsa pönkittämiseen ja se mielihyvä tulee lähinnä hyväksytyksitulemisen kokemuksesta. Mutta koska kyseessä on kuitenkin vain irtoseksi ja hän oikeasti kaipaa rakkautta ja syvää yhteyttä kumppaniin, aktin jälkeen seuraa tyhjä olo jonka seurauksena hän halveksii sekä itseään että kumppaneitaan, joiden kanssa hän harrastaa pakonomaista ja ilotonta seksiä. Toisaalta hän ei kykene avautumaan toiselle ihmiselle ja on koukussa siihen valloituksen huumaan, joten hän päätyy toistamaan tuota kuviota kunnes muuttuu kitkeräksi ihmisraunioksi joka ei itsehalveksuntansa takia usko, että voisi ikinä rakastaa tai tulla rakastetuksi. Eli ihan normi heikkoitsetuntoinen kaveri, joka käyttää alapäätään väärin, eli hyväksynnän hakemiseen ja  päätyy lopulta vain satuttamaan itseään ja muita.

Vierailija
240/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Tarkoittaa sitä, että en varmaan enää kykene kunnon parisuhteetseen enää ja päädyn peuhaamaan kaikenmailman ilolintujen kanssa loppuelämäkseni.

No, tuon tuomion olet ihan itse itsellesi asettanut, joten se on oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä