Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?
Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki tavanneet rakkauden tai jotain muuta ihanaa? Mun elämä on ollut lähinnä komediaa. Suihkusta alasti ja lumenpudottajat katolla tuijottamassa. Psykoterapiassa terapeutti nukahti kesken mun pälätyksen ja kampaajalla istuessani väri päässä tultiin 1,5h jälkeen sanomaan, että kampaajani sai hermoromahduksen ja olisko ok jos joku muu pesisi värin pois. Teatterin Vipissä löysin ”unohtuneen” käsilaukun ja pienessä huppelissa ajattelin itse selvittää kenen se on ja avasin laukun, lompakon ja räpläsin puhelinta kun joku Maisa Torppa tyylinen blondi pelmahti bodaripoikaystävänsä kanssa kiljumaan, että olen varas ja viskoi siiderit mun päälle. Ne meni kyllä sen omaan laukkuun suurimmaksi osaksi.
😂🤣😂😂
Olin opiskeluaikanani Helsingissä eräänä kesäpäivänä menossa kaverini kanssa uimaan. Ohjasin meidät bussiin, joka olikin sitten väärä linja ja jouduttiin nousemaan pois ihan vieraalla seudulla. Mentiin kadun toiselle puolen odottamaan bussia takaisinpäin. Pysäkin lähellä kasvoi lehmuksia sekä kaksi isoa poppelia.
Siinä odottaessa mulle tuli todella outo olo, sellainen deja-vu, että paikka oli jotenkin tuttu (vaikka tiesin etten ole koskaan siellä käynyt aikaisemmin). Sanoin kaverillenikin että nyt on outo fiilis, ihan kuin tuttu paikka jostain unesta...
Muutama vuosi myöhemmin oltiin saman kaverin kanssa kotibileissä jossain opiskelijakämpässä. Saimme neuvot kotimatkaa varten, mutta jostain syystä lähdimme väärään suuntaan (taisi olla alkoholilla osaa asiaan). Yhtäkkiä olimme taas siinä kohdassa, jossa oli ne lehmukset ja kaksi korkeaa poppelia. Kaverinikin tunnisti heti että "tämähän oli se sun deja-vu -paikka!" ja kyllä nauratti.
Joitakin vuosia myöhemmin valmistuin ja muutin pois opiskelija-asunnostani. Vaikean asuntotilanteen takia ainoa yksiö, jota mua pyydettiin katsomaan oli oudolla seudulla. Ikävässä tammikuun lopun räntäsateessa en kiinnittänyt asiaan paljon huomiota. Kun pääsin asuntoon sisälle, menin heti ensimmäiseksi katsomaan ulos ikkunasta: sieltä näkyi tietenkin juuri sinne kadulle, jonne olin jo kaksi kertaa eksynyt! 😲
Ensi viikolla tuleekin sitten jo 22 vuotta kun olen asunut täällä lehmusten ja poppelien varjossa 😊
Vierailija kirjoitti:
Asuin ulkomailla ja kyseisen maan turvallisuuspalvelun miehet tarkkalivat minua. Tai näin epäilin. Kerran olin tulossa yöllä baarista kotiin kävellen ja sain perääni ahdistelevan häirikön. Nopeutin vauhtiani ja huomasin, että jostain sivusta ilmestyi kaksi mustiin pukuihin (!) pukeutunutta miestä jotka veivät häirikön sivuun. Häirikkö ei laittanut yhtään hanttiin, vaan näytti hyvin pelästyneeltä. Mä jatkoin matkaani. Ko. maan turvallisuuspalvelun miehet eivät ole niitä kilteimpiä maineeltaan.
Israel?
Venäjä?
Olimme puolisoni kanssa tehneet opiskelujen aikana monta kesää samalle työnantajalle töitä. Kun hän kuuli, että olimme menossa naimisiin heinäkuussa, hän kysyi, että mihin olette menossa häämatkalle? Tähän vastasimme, että emme varmaan mihinkään, koska häät maksaa jo aika paljon.
Muutaman päivän päästä hän tuli kysymään, että haluatteko lähteä Mombasaan kahdeksi viikoksi? Heillä on loma-osake siellä, jossa ei ollut vierailtu vuosiin ja saisimme reissun ilmaiseksi. Oli kuulemma soittanut ja hoitanut asian kuntoon, "nyt pitäisi valita vain viikot, jolloin mennään ja sopia haku lentokentältä." Koko tilanne tuli niin puskista, että "eihän näin käy kuin elokuvissa."
Muutama kuukausi tästä olimme häämatkalla Keniaan. Yksi elämäni hienoimmista kokemuksista. Sen verran unenomainen ja epätodellinen koko reissu oli. "Kuuman kostean minä tunsin Mombasan
Ja meren taivaan Afrikan."
Vierailija kirjoitti:
Minä, tavallinen toimistorotta, rakastuin tulisesti narkomaaniin, niin että kipinää iski ja tunne oli molemminpuolinen. Syntyi pitkäkestoinen vaikea ajanjakso, jolloin taistelin tunteitani vastaan ja hän samoin.
Sama. Mies valehteli päihteidenkäytöstään, olimme naapureita, oli tausta mutta oli lopettanut, oikeasti hän veti silloin kun kävin kotona. Rakastuin tän hurmuripuhujaan niin kovasti että uskoin kaiken ja altistin itseni vielä c hepatiitille suhteen edetessä vaikka ei seksissä pitäisi tarttua. Ei onneksi tarttunut mutta sillti .olin nuori ja tyhmä ja luulin että tämä 18 vuotta minua vanhempi hurmuri on ikuisesti elämässäni ja se Oikea.. huoh. Rakkaus on todellakin sokea . 7 kuukauden parisuhde päättyi tapon yritykseen ja silmäni avautui . Onneksi .
Rakennuksen, johon olin matkalla, edessä oli vapaa parkkiruutu. En lukinnut auton ovia rakennuksessa käyntini ajaksi, mutta kaikki tavarat (ja auto) olivat tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin aina kaupungilla yhden rakennuksen ohi ja pidin sitä jotenkin kiehtovana ja erityisenä. Sitten, n. 15 vuotta myöhemmin, huomasin olevani siellä töissä. Ja kiva työpaikka onkin.
Minulle kävi hieman samoin. Jouduin ottamaan kerran bussin paikkaan, jossa en ollut ennen käynyt. Olin omissa ajatuksissani, kunnes havahduin sattumalta erässä kaupunginosassa. Se tuntui heti tutulle ja todella mukavalle. Mietin, että mikähän kaupunginosa tämä on, koska olin muuttanut kaupunkiin hiljattain enkä tuntenut alueita. Ajattelin, että onpa kiva pikku alue, täällä voisin asua! Erityisesti tietty kohta alueesta miellytti minua eniten.
3 vuotta myöhemmin asuin tuolla alueella, vieläpä sen saman tien varrella, jota pitkin bussi meni ja minä katselin maisemia, että onpa tämä ihana paikka. Juuri se tietty kohta, josta tuli kotifiilis, on nyt minun kotialueeni. Kaikki tarvitsemani on lähellä, max. 6 minuutin matkan päässä. Kerrassaan täydellinen sijainti.
Tähänkin liittyy vielä monia jännittäviä mutkia, joiden perusteella sain asunnon, vaikka sen piti olla hyvin epätodennäköistä ja minä kun vielä kieltäydyinkin alkuperäisestä asuntotarjouksesta.
Olen asunut nyt pitkään tässä kivassa paikassa ja aion asuakin siinä pitkään.
Tv lupatarkastaja on oikeesti olemassa, ja jäin jumiin hissiin !
Mieheni firma oli eräänä aamuna kaapattu. Kyllä, eikä mitään itämafiaa vaan suomalainen tavismies. Sillä oli nossut kusi päähän. Ihan käsittämätön stoori, tottakai hävisi oikeudessa myöhemmin.
Kyseessä ei Edes mikään miljoonabisnes, NO kokeintaan 1 mio mk lv.
Näin yhden tyypin tv.ssä ja Olin ihan varma että se on Hän, the one.
Ei Siis mikään julkkis. Googlasin henkilön selvis että on töissä aika lähellä missä Asun, ja sellainen työpaik että voi asioida?! Ja minähän asioin.
Ei nyt sit ollukaan se oikea, mut se fiilis kun näkee jonkun telkkaërissa ja sit selviääkin että henkilö on ihan kulmilla sai mut ihan hulluksi.
Pääsin kerran paneskelemaan todella kaunista naista. Ei ole sen jälkeen vastaavaa tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty biisi suositun suomalaisen muusikon toimesta, aika uskomatonta. Se on levylläkin.
Kyllikki? Marja-Leena? Jenny? Penelope?
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt kliseisen tosirakkauden. 15 vuotta takanapäin.
Hienoa! Aloitin suhteen mieheni kanssa kun olin 24 v. Sama mies ja nyt olen 58 v. Rakkautta ja riitoja, elämää...
Minä myös rakastuin lentokoneessa.
Istuimme vierekkäin koneessa, minä menin ystäväni luo, hän työmatkalle. Hän tuli takaisin parin pv päästä, minä sunnuntaina.
Oli heti muuttanut lippunsa niin, että tulee samalla koneella takaisin.
Paluukone oli aivan täynnä. Hän pyysi emoa voidaanko mennä istumaan vikalle riville, joka oli tyhjä. Siellä me istuttiin ja pussailtiin.
Lähetimme kiitos kortin Finnairille, kun menimme naimisiin.
Kävelin päin katulamppua! Mulla oli jalassa silloin muodikkaat polven yli sukat, kävelin lujaa ja samalla vedin sukkaa ylös ja katsoin alaspäin. Sitten kkonngg! Pää edellä pylvääseen ja kaaduin selälleni maahan. Ensin en tajunnut, mitä tapahtui, sitten näin edessä olevan lampun ja syyllinen selvisi.
Salasuhde yli 50-vuotiaan, eli itseäni puolet vanhemman naapurissa asuvan miehen kanssa.
Molemmat naimisissa ja saman ikäisiä lapsia.
Se kuinka kohdatessani nykyisen mieheni rakastuin häneen heti. Ja hän myös minuun. Vuoden ajan kestimme silti elää erillämme ennen kuin suhde käynnistyi yhdellä rytinällä.
Ihmissuhteet on ollu kuin suoraan jostain Salkkareista. En olis uskonu mihin suhmurointiin voikaan päätyä.
Miehet on mustasukkaisia ja kateellisia minusta.
Aviopuolisoni olikin samaan aikaan kihloissa toisen kanssa.