Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?

Vierailija
24.01.2021 |

Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.

Kommentit (395)

Vierailija
381/395 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IhmeSaurus kirjoitti:

Ystävä antoi mun numeron miespuoliselle ystävälleen, koska aatteli et sovittaisiin hyvin yhteen. Alettiin viestitellä ja parissa päivässä lenteli yli 2000 viestiä. Mies oli juuri lähtenyt vuorotteluvapaille Lappiin, mutta ajoi sieltä takaisin vain päästäkseen mun luo. Vietettiin ihana melkein viikko, jonka jälkeen mies totesi, että hänen pitäisi hakea kotoa puhtaita vaatteita. Mies lähti illalla kotiinsa ja hänen piti aamulla tulla takaisin luokseni puhtaiden vaatteiden kanssa. En koskaan kuullut hänestä enää mitään. Ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Ystäväni, joka oli meidät yhyttänyt kertoi paria kuukautta myöhemmin, että mies oli kertonut, että oli kuulemma säikähtänyt omien tunteidensa voimakkuutta ja nopeutta millä homma eteni. Sen kummempaa selitystä en saanut.

Jaajo?

Vierailija
382/395 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin keittiön ikkunasta ja näin kun pihassa pienehkön mäen päällä oli nainen moottoripyörän selässä. Nainen lähti tulemaan kohti. Ulko-ovissamme tuossa rivarissa, oli pystysuora noin 20 cm leveät lasi-ikkunat, muuten ovet oli puuta. Nainen tuli tuhatta ja sataa alas mäkeä ja etupyörä osui suoraan kuin tähdäten naapurini oveen , juuri tuohon lasi-ikkuna osuuteen. Se, se oli kuin elokuvasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/395 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa katseet kohtasivat muutamasti yhden miehen kanssa, ja kaupasta ulos tullessani hän odotti siellä ja pyysi minua treffeille. Sade yllätti treffeillä, ja juoksimme kahvit käsissämme sateessa hänen autolleen, ihailimme sadetta ja toisiamme.

Tämän erotti elokuvasta se, että siitä ei syntynytkään vuosisadan rakkaustarinaa, mutta kiva muisto jäi.

Vierailija
384/395 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoamaan ryhtynyt ex, joka ilmaantui yöllä ovelle, soitteli, uhkaili ja lähetti jonkun mp-kerholaisen seuraamaan minua.

Elokuvatyylinen katseet kohtaavat yökerhossa ihmismassan läpi ja rakastuminen ensisilmäyksellä.

Varmasti olisi matskua myös johonkin Kaamea kankkunen jatko-osaan ja vähintäänkin keskinkertaiseen pokeleffaan 😊

Vierailija
385/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikomisarion ex-vaimo varasti minulta yli 10 000e edestä rahaa ja koruja pikkupaikkakunnalla tekemänsä perhetyöntyön ohessa. Poliisi pelotteli sitten hiljaiseksi ihan leffatyyliin. En aluksi uskonut kun rupesi luettelemaan poliisinimiä jotka AINA suojelevan häntä näissä varkaushommissa.

Vierailija
386/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen fatalistinen agnostikko, en luule yleensäkään mitään.

387/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani ulkomailla, ratikassa minua osoitti siviilipukuinen mies rynnäkkökiväärillä reisiin koko matkan ajan. Tarkoituksella.

Piti vain uskoa, että on sen maan virkaa tekevä, aseetta laillisesti kantava...

Vierailija
388/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää, että maassa toimii piilossa oleva järjestö, siis ihan Suomessa. Jouduin siksi tahdonvastaiseen hoitoon, mutta pääsen sanomaan, että "Mitä minä sanoin". Sitä ennen en asiasta puhu kenellekään, koska en halua enää sairaalaan.

Vierailija
389/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuoden suhde (myös lapsia siihen) miehen kanssa, jolla kaksoiselämä: toinen perhe ja vieläpä samassa kaupungissa - ja totuus pysyi molemmissa kodeissa salassa. Eihän tällaista voi tapahtua oikeasti kuvittelin, mutta ehkä juuri siksi voikin.

Vierailija
390/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pyörällä kotiin,kaupunki oli lähes autio koska oli juhannus. Näin täydessä sotisovassa olevan, kypäräpäisen poliisin juoksevan erään kerrostalon seinustalla ja sitten minulle huudettiin "mene sisään! pois kadulta! " noin 10 min myöhemmin kun keitin kahvia asunnossani,alkoi ulkona paukkua ja mietin kuka ihme ampuu raketteja. No ei ollut ilotulitus se.

(Googlettakaa "Mikkeli,juhannus,ammuskelu")

Vierailija
391/395 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton pakoputki putosi tielle! Varmaan monelle sattunut, mutta tämmöstä kuuskymppistä tätiä ei naurattanut

Vierailija
392/395 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies josta olin kiinnostunut, tuli yhtä matkaa hissillä kanssani. Kumpikaan ei sanonut mitään, katsoi toisiaan väreilevässä fiiliksessä ja mies vaan otti kiinni ja suuteli. Tilanne oli ohi kun hissin ovet aukesi. Romanssi seurasi kyllä, ei sen suurempaa. Ihan mahtava muisto!

Vierailija
393/395 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarjosi rimjobin, vielä omasta aloitteestaan.

Vierailija
394/395 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin korona-aikaan kun ihmiset kulki maskeissa, se näytti siltä kuin käynnissä olisi elokuvan kuvaukset. Mutta ei, ihmiset oli oikeasti niin joukkohypnoosissa.

Vierailija
395/395 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 18 vuotta täytettyäni olimme kaverin kanssa ihastuneita yhteen suositun baarin baarimikkoon. Kaveri oli se kaunotar ja minä perässä kulkeva harmaavarpunen. Kerran osallistuimme yhteen tapahtumaan, jossa tuo "mikkokin" oli töissä, moikkailtiin kun törmäiltiin. Tapahtuman päätyttyä henkilökunnalle oli päätösjuhlat. Juhlissa oli myös opiskelukaverini, joka ilmeisesti oli ihastunut minuun, mutta minua ei kiinnostanut yhtään. En voinut sanoa tälle pahasti, kun maanantaina olisimme taas samalla luennolla, joten ilmeisen kärsivänä koitin kestää hänen iskuyrityksiään. Yhtäkkiä joku kulkee takaani ja "kaappasi" minut mukaani ja talutti tanssilattialle. Kyseessä oli tuo baarimikko ja hän sanoi, että näytin siltä että minut piti pelastaa pois tukalasta tilanteesta. Siinä minä, harmaavarpunen, olin kaupungin komistuksen syleilyssä, ihan 7.taivaassa. Kun hän vielä myöhemmin pyysi lupaa suudella (ja sai tietysti) oli kyllä niin tämä ei voi olla totta fiilis! Ja kaverini oli aivan hämillään, että miten tässä nyt noin kävi. Ei siitä mitään sen enempää tullut, moikkailtiin kun nähtiin vuosia eteenpäin. Tuosta on nyt jo yli 25 vuotta aikaa. Itseasiassa olen kahdesti käynyt tuon miehen kotona tässä muutaman vuoden aikana, mutta sitä en osaa yhtään sanoa, että tunnistiko hän minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi