Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?
Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.
Kommentit (395)
Katselin keittiön ikkunasta ja näin kun pihassa pienehkön mäen päällä oli nainen moottoripyörän selässä. Nainen lähti tulemaan kohti. Ulko-ovissamme tuossa rivarissa, oli pystysuora noin 20 cm leveät lasi-ikkunat, muuten ovet oli puuta. Nainen tuli tuhatta ja sataa alas mäkeä ja etupyörä osui suoraan kuin tähdäten naapurini oveen , juuri tuohon lasi-ikkuna osuuteen. Se, se oli kuin elokuvasta!!
Lähikaupassa katseet kohtasivat muutamasti yhden miehen kanssa, ja kaupasta ulos tullessani hän odotti siellä ja pyysi minua treffeille. Sade yllätti treffeillä, ja juoksimme kahvit käsissämme sateessa hänen autolleen, ihailimme sadetta ja toisiamme.
Tämän erotti elokuvasta se, että siitä ei syntynytkään vuosisadan rakkaustarinaa, mutta kiva muisto jäi.
Vainoamaan ryhtynyt ex, joka ilmaantui yöllä ovelle, soitteli, uhkaili ja lähetti jonkun mp-kerholaisen seuraamaan minua.
Elokuvatyylinen katseet kohtaavat yökerhossa ihmismassan läpi ja rakastuminen ensisilmäyksellä.
Varmasti olisi matskua myös johonkin Kaamea kankkunen jatko-osaan ja vähintäänkin keskinkertaiseen pokeleffaan 😊
Poliisikomisarion ex-vaimo varasti minulta yli 10 000e edestä rahaa ja koruja pikkupaikkakunnalla tekemänsä perhetyöntyön ohessa. Poliisi pelotteli sitten hiljaiseksi ihan leffatyyliin. En aluksi uskonut kun rupesi luettelemaan poliisinimiä jotka AINA suojelevan häntä näissä varkaushommissa.
Koska olen fatalistinen agnostikko, en luule yleensäkään mitään.
Ollessani ulkomailla, ratikassa minua osoitti siviilipukuinen mies rynnäkkökiväärillä reisiin koko matkan ajan. Tarkoituksella.
Piti vain uskoa, että on sen maan virkaa tekevä, aseetta laillisesti kantava...
Sain tietää, että maassa toimii piilossa oleva järjestö, siis ihan Suomessa. Jouduin siksi tahdonvastaiseen hoitoon, mutta pääsen sanomaan, että "Mitä minä sanoin". Sitä ennen en asiasta puhu kenellekään, koska en halua enää sairaalaan.
Yli 10 vuoden suhde (myös lapsia siihen) miehen kanssa, jolla kaksoiselämä: toinen perhe ja vieläpä samassa kaupungissa - ja totuus pysyi molemmissa kodeissa salassa. Eihän tällaista voi tapahtua oikeasti kuvittelin, mutta ehkä juuri siksi voikin.
Tulin pyörällä kotiin,kaupunki oli lähes autio koska oli juhannus. Näin täydessä sotisovassa olevan, kypäräpäisen poliisin juoksevan erään kerrostalon seinustalla ja sitten minulle huudettiin "mene sisään! pois kadulta! " noin 10 min myöhemmin kun keitin kahvia asunnossani,alkoi ulkona paukkua ja mietin kuka ihme ampuu raketteja. No ei ollut ilotulitus se.
(Googlettakaa "Mikkeli,juhannus,ammuskelu")
Auton pakoputki putosi tielle! Varmaan monelle sattunut, mutta tämmöstä kuuskymppistä tätiä ei naurattanut
Mies josta olin kiinnostunut, tuli yhtä matkaa hissillä kanssani. Kumpikaan ei sanonut mitään, katsoi toisiaan väreilevässä fiiliksessä ja mies vaan otti kiinni ja suuteli. Tilanne oli ohi kun hissin ovet aukesi. Romanssi seurasi kyllä, ei sen suurempaa. Ihan mahtava muisto!
Nainen tarjosi rimjobin, vielä omasta aloitteestaan.
Silloin korona-aikaan kun ihmiset kulki maskeissa, se näytti siltä kuin käynnissä olisi elokuvan kuvaukset. Mutta ei, ihmiset oli oikeasti niin joukkohypnoosissa.
Juuri 18 vuotta täytettyäni olimme kaverin kanssa ihastuneita yhteen suositun baarin baarimikkoon. Kaveri oli se kaunotar ja minä perässä kulkeva harmaavarpunen. Kerran osallistuimme yhteen tapahtumaan, jossa tuo "mikkokin" oli töissä, moikkailtiin kun törmäiltiin. Tapahtuman päätyttyä henkilökunnalle oli päätösjuhlat. Juhlissa oli myös opiskelukaverini, joka ilmeisesti oli ihastunut minuun, mutta minua ei kiinnostanut yhtään. En voinut sanoa tälle pahasti, kun maanantaina olisimme taas samalla luennolla, joten ilmeisen kärsivänä koitin kestää hänen iskuyrityksiään. Yhtäkkiä joku kulkee takaani ja "kaappasi" minut mukaani ja talutti tanssilattialle. Kyseessä oli tuo baarimikko ja hän sanoi, että näytin siltä että minut piti pelastaa pois tukalasta tilanteesta. Siinä minä, harmaavarpunen, olin kaupungin komistuksen syleilyssä, ihan 7.taivaassa. Kun hän vielä myöhemmin pyysi lupaa suudella (ja sai tietysti) oli kyllä niin tämä ei voi olla totta fiilis! Ja kaverini oli aivan hämillään, että miten tässä nyt noin kävi. Ei siitä mitään sen enempää tullut, moikkailtiin kun nähtiin vuosia eteenpäin. Tuosta on nyt jo yli 25 vuotta aikaa. Itseasiassa olen kahdesti käynyt tuon miehen kotona tässä muutaman vuoden aikana, mutta sitä en osaa yhtään sanoa, että tunnistiko hän minua.
Jaajo?