Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?

Vierailija
24.01.2021 |

Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.

Kommentit (395)

Vierailija
1/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä yksin kahvilassa lentoa odotellessa katselin erästä naista ja hänkin katseli minua muutamat kerrat, satuttiin sitte vierekkäisille paikoille , 8h lento ja niin , seurustelut alkoi vaikka silloin asuttiin ihan eri puolilla suomea.

Vierailija
2/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä erikoisissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Exän paranoidinen psykoosi ja uhkailut, joiden ansiosta istuin kaksiomme vessassa lukkojen takana samalla kun hän tuli nyrkein läpi ovesta.

- Työpaikkaromanssi ja kiihkeät suudelmat hississä.

- Työpaikkakiusaaminen, ilkeät pomot ja kamalat selkään puukottavat kollegat. Olen nähnyt liikaa.

- Huipputulot pörssistä.

- Äidin itsemurhayritys edessäni sekä se kun hänet hakattiin edessäni, kun olin 9-vuotias ja yritin suojella häntä hakkaajalta.

- Kuolinviestiä tuoneet poliisit ja heidän ensimmäiset sanansa isäni kuolemasta.

- Matka Etelä-Afrikkaan olin kuin elokuvista ja kaikki erilaiset kohtaamiset siellä.

Vierailija
4/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ensimmäinen miesystävä pahoinpiteli rappukäytävässä ja huusin apua. (Oli siis minulle jotenkin odottamaton tilanne, sen vuoksi niin epätodellinen.)

Se, kun läheiseni sairastui psykoosiin ja kuuntelin hänen juttujaan siitä, kuinka häntä kuunnellaan ja vakoillaan.

Vierailija
5/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkamurhaaja on kintereilläni. En olisi koskaan uskonut.

Vierailija
6/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kliseisen tosirakkauden. 15 vuotta takanapäin.

Vierailija
7/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin nuorempana diggaavani transtyttösistä ja se jäi haaveeksi. Muutama vuosi sitten törmäsin ihan Suomen kamaralla transtypykkään ja lempi leimahti heti ja olen onnellinen mies.

Vierailija
8/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisioperaatio tässä meidän pihalla oli kyllä kuin elokuvasta. Aika epätodellisen tuntuista se oli, kun oli komentokeskukset, koirat, helikopterit, jne.

Ei liittynyt meihin muuten kuin sijainnin osalta.

Vierailija
9/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku seuraa minua, elämääni ja uhkailee minua.

Luulisi löytyvän paljon viihdyttävämpiä ihmisiä kuin minä.

Vierailija
10/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä erikoisissa paikoissa.

Olet luullut että tosielämässä kaikki muut harrastaa vain sängyssä?

Vierailija
11/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran palkannut yksityisetsivän. Kyllähän sitä tapahtuu muutenkin kuin leffoissa, mutta en ole kyllä tosielämässä törmännyt koskaan.

Vierailija
12/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkamurhaaja on kintereilläni. En olisi koskaan uskonut.

Oikeasti?

Vierailija
13/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä työpäivänä firman johto vain käveli ulos toimistolta eikä enää palannut. Yritys oli kuulemma (ja olikin) myyty uudelle omistajalle, mutta hän ei koskaan ottanut mitään yhteyttä eikä häntä tavoitettu. Työvälineiden lisenssit katkesivat melkein heti ja toimiston ovella alkoi rampata aina haastemiehestä kaikenlaisiin enemmän ja vähemmän hämäriin tyyppeihin, jotka kävivät kovistelemassa ja yksi jopa uhkaili meitä työntekijöitä. Aivan pimeää touhua. Pienestä IT-yrityksestä oli siis kyse.

Vierailija
14/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kolmenkympin kriisi, erosin pitkäaikaisesta suhteesta, lopetin opinnot kesken ja lähdin reppureissaamaan aasiaan, jossa opin etten voi paeta ongelmiani, ja sitouduin aivan liian nuorena.

Äh, olisi pitänyt pitää päiväkirjaa silloin! En edes omistanut kameraa. No, muistot säilyy.

Vierailija
15/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärvistellyt syyttömänä rikospoliisin ladan takapenkillä jostain murhaan verratavissa olevasta epäiltynä.

Vierailija
16/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen koomiseen tilanteeseen auton kanssa joutuminen ulkomailla niin, että kadulla iso joukko ihmisiä (kaikki ohikulkijat, ulkoterassilla olijat, ravintolan henkilökunta) pysähtyivät, nauroivat, nousivat seisomaan, taputtivat ja hurrasivat kannustavasti minulle ja ystävälleni seuraten tilannetta.

Onneksi tapahtui tosiaan ulkomailla, jossa kukaan ei tuntenut meitä.

Vierailija
17/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Ajoin vaaleanpunaista Chevya kyydissäni 2 ihanaa rokkipoikaa.

Pakenin yli-innokasta ihailijaa ravintolan vessan pienestä ikkunasta. Upea hame sai kunnon takahalkion.

Kävin kastelemassa virkamies - miesystäväni kannabiksen taimia kun hän oli matkoilla. Emme ole enää yhdessä ja nykyään ajattelen että olisin voinut jättää kastelemattakin :)

Kirjoitin yli viisikymppisenä mieleiseni kevyen romanttisen tarinan. Se julkaistaan kirjana syksyllä.

Vierailija
18/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani kuolema. Jotenkin kai luulin, että noin ei voi käydä vielä niin nuorena.

Vierailija
19/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jouduin häirikön uhkailujen kohteeksi. Ensimmäisten puhelujen jälkeen täristessä olo oli kuin suoraan kauhuelokuvasta.

Vierailija
20/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagiset käänteet tyyliin ajautuminen väärään suhteeseen ja yhteisen lapsen syntymä, rakkauden menetys ja elämän uudelleen järjestyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan