Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?
Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.
Kommentit (395)
Että rakastuttiin ensisilmäyksellä! Miten voikin olla niin, että kun loimme katseemme toisiimme, niin todellakin kuului: ”KLIK!” Ja sen vaan tiesi, että tässä hän on.
Oksensin kreivillisessä linnassa Saksassa. Mulla tuli paha olo opaskierroksella ja sitten pitikin jo käydä ykällä siellä.
Perinnönjaossa löytyikin ihan uusi ja tuntematon, kaukaisempi sukulainen. Hän oli siis ensin ollut mies, mutta muuttanut itsensä naiseksi. Nimikin oli tyyliin Erkki - Erika. Silloin kyllä naurettiin, että täähän on kuin elokuvista! Olen lähetellyt Erikalle joulukortteja, on ihan mukava ihminen ja elänyt todella vaiherikkaan elämän.
Tämä koko maailmanlaajuinen koronapandemia on kuin jostain katastrofielokuvasta.
Ja lukuisat siihen liittyvät tapahtumat, kuten isojen urheiluliigojen pysäyttäminen, ihmiset tappelemassa kaupoissa vessapaperista, villieläinten saapuminen hiljentyneisiin kaupunkeihin, ulkonaliikkumiskiellot jne. jne
Pidätys autoa ajaessani Tampereella. Minä ja matkustaja (pastori!) kuraiseen maahan aseilla uhaten ja käskyttäen.
Äkkiä hyppäsivät autoihinsa ja häipyivät. Kuulemma väärä auto.
Vaimo erosi. Lapsi tehtiin pari vuotta sen jälkeen.
Löysin sokkotreffeiltä elämäni miehen ja kohta ollaan oltu 20 vuotta yhdessä.
Hesarissa oli juttu innovatiivisesta uudesta työympäristöstä. Leikkasin jutun talteen ja nyt olen itse siellä töissä.
Kävelin aina kaupungilla yhden rakennuksen ohi ja pidin sitä jotenkin kiehtovana ja erityisenä. Sitten, n. 15 vuotta myöhemmin, huomasin olevani siellä töissä. Ja kiva työpaikka onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tuntematon mies keskellä päivää pysäytti ja sanoi että olen maailman kaunein nainen
Minua tuntematon vastaantullut mies polvistui kosi keskellä päivää. 'Tosin epäilen kyllä jonkun porukan läpäksi, sillä siinä ryhmässä oli yhteensä neljä miestä.
No eiköhän noihin molempien esimerkkien tilanteisiin miltei jokainen nainen ole joutunut. Ei mitään hauskaa tai ihmeellistä, enemmänkin tympeää ja ällöä.
Kohtasin sen elämää suuremman rakkauden, ja (valitettavasti) myös menetin hänet. Koko juttu kaikkine käänteineen ja myös se, miten se päättyi, oli kuin jostain elokuvasta, enkä olisi voinut uskoa, että sellaista omalla kohdalle sattuu. Ennen tätä en edes uskonut rakkauteen, mutta kun se sitten osui kohdalle, se oli kyllä aivan ainutlaatuinen, kaunis ja sydäntäsärkevä kokemus.
Ennen tätä rakkautta elin vuosikausia onnettomana, lähes valmiina tekemään itsemurhan (vakava masennus ja traumaperäinen stressihäiriö) ja kun en itsestäni välittänyt, päädyin myös erään miljonäärin "seksiorjaksi". Koomista tästä teki sen, että samoihin aikoihin julkaistiin ensimmäinen 50 Shades of Grey -kirja, ja se ei edes parhaimmillaan/pahimmillaan yltänyt siihen, mitä itse silloin koin ja näin. Näin jälkeenpäin en välillä voi uskoa, mitä kaikkea tuli koettua (ei tapahtunut Suomessa), ennen kuin elämäni rakkaus oikeasti tuli pelastamaan minut.
Asuin ulkomailla ja kyseisen maan turvallisuuspalvelun miehet tarkkalivat minua. Tai näin epäilin. Kerran olin tulossa yöllä baarista kotiin kävellen ja sain perääni ahdistelevan häirikön. Nopeutin vauhtiani ja huomasin, että jostain sivusta ilmestyi kaksi mustiin pukuihin (!) pukeutunutta miestä jotka veivät häirikön sivuun. Häirikkö ei laittanut yhtään hanttiin, vaan näytti hyvin pelästyneeltä. Mä jatkoin matkaani. Ko. maan turvallisuuspalvelun miehet eivät ole niitä kilteimpiä maineeltaan.
Ensisuudelma poikaystävän kanssa oli ihan vahingossa kaikkinensa niin lälly tilanne merenrantoineen kaikkineen että joku vois käsikirjottaa sellasen halpaan romanttiseen elokuvaan. :D Mut koettuna tosi söpö muisto.
S,ukul.aismi.es sek.o,si. Uh.ka si ta, pp..aa mut ja äitini. Pelas tui.mme mun neuvok.kuuden ja
hyvän onne.n avulla.
En ole kertonut asiaa monelle. Ja näen tapahtumasta painaj,ais,ia. Siitä on 40 vuotta.
Mies on kuo l..lut. Joi itsensä he.ng il,tä.
Lukuisia kertoja kaaso, muttei koskaan morsian.
Baarissa baarimikko kantoi eteeni juoman ja sanoi, että herra tiskin toiselta puolelta halusi tarjota tämän. Olin silloin treffeillä toisen miehen kanssa. Tilanne nosti hymyn huulille ja treffikumppani meni hieman hämilleen 😄
Vierailija kirjoitti:
Banaaninkuoreen kompastuminen!
Mulla vastaava huumori/sketsi juttu kun kävelin navetan käytävää pitkin ja astuin vahingossa kengänkärjellä seinään nojaavan paskakolan päälle jonka seurauksena se kopsahti suoraa otsaani!😆😆😆😆 En tiennyt että noin voi oikeesti käydä!!
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki tavanneet rakkauden tai jotain muuta ihanaa? Mun elämä on ollut lähinnä komediaa. Suihkusta alasti ja lumenpudottajat katolla tuijottamassa. Psykoterapiassa terapeutti nukahti kesken mun pälätyksen ja kampaajalla istuessani väri päässä tultiin 1,5h jälkeen sanomaan, että kampaajani sai hermoromahduksen ja olisko ok jos joku muu pesisi värin pois. Teatterin Vipissä löysin ”unohtuneen” käsilaukun ja pienessä huppelissa ajattelin itse selvittää kenen se on ja avasin laukun, lompakon ja räpläsin puhelinta kun joku Maisa Torppa tyylinen blondi pelmahti bodaripoikaystävänsä kanssa kiljumaan, että olen varas ja viskoi siiderit mun päälle. Ne meni kyllä sen omaan laukkuun suurimmaksi osaksi.
😅 Bridget Jones
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Ajoin vaaleanpunaista Chevya kyydissäni 2 ihanaa rokkipoikaa.
Pakenin yli-innokasta ihailijaa ravintolan vessan pienestä ikkunasta. Upea hame sai kunnon takahalkion.
Kävin kastelemassa virkamies - miesystäväni kannabiksen taimia kun hän oli matkoilla. Emme ole enää yhdessä ja nykyään ajattelen että olisin voinut jättää kastelemattakin :)
Kirjoitin yli viisikymppisenä mieleiseni kevyen romanttisen tarinan. Se julkaistaan kirjana syksyllä.
Sisältyykö jokin näistä sattumuksista kirjaasi?
Ei. Jos sitten seuraavaan jos sellainen tulee.
Hullu rakkaus kaksi kertaa.