Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?

Vierailija
24.01.2021 |

Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.

Kommentit (395)

Vierailija
41/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin asuntoon, jossa edellinen asukas talousrikollinen asui. Postilaatikostani tullut hänen postiansa ja niistä näkee ulospäin, että rikollinen on. Ulosotto postia tullut ja hänen laskujakin. Mä saan kärsiä hänen posteistaan nykyään. Arvelen ettei tämä tyyppi asu enää Suomessa.

Vierailija
42/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen bussipysäkillä. Katselimme toisiamme ja jatkoimme matkaa sen enempää miettimättä, ehkä. Seuraavana päivänä törmättiin kaupungilla ja hän pyysi mua ulos. Mentiin illalla sitten parille baariin.

Mies oli englantilainen ja hänen loma loppui seuraavana päivänä ja hän lensi takaisin Englantiin. Siitä alkoi 3 vuoden seurustelu, lenneltiin edestakaisin puolin ja toisin, vietin siellä 2 jouluakin (vanhempiensa luona) - ensimmäinen 2 kk "seurustelun" (=chattailyn) jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuokralla Kampissa. Asunnon omisti joku vanhempi rouva, jota en ollut tavannutkaan. Ihmettelin vähän melko intensiivistä kyselyä asuntoa vuokratessa, mutta en ajatellut asiaa sen kummemmin, koska kämppä oli kiva ja vuokra sopiva ja mikä tärkeintä, lähellä kauppista jossa opiskelin.

Eräänä päivänä pari vuotta myöhemmin soitti ruovan kuolinpesän hoitaja. Olin perinyt asunnon jossa asuin. Rouva oli määrännyt testamentissa, että omistamiensa asuntojen vuokralainen perii kukin oman kämppänsä. Asunnon arvo perintöverotuksessa oli reilu 280k. Asuntoja oli kuulemma kymmenkunta pitkin Helsinkiä, en ollut ainoa onnekas.

Vierailija
44/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kauppaan, kun vierestä olevasta autosta ammuttiin aseella. Näin, miten kaksi romania juoksi kasvot valkoisina pakoon ampujaa.

Kuulin myöhemmin, että kyseessä oli romanien veriokosto.

Vierailija
45/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työt tuli hakemaan kotoa.

Sain vakituisen työn suhteiden kautta ja olohuoneessa juteltiin, jospa aloittaisin työt tässä firmassa. Olin silloin 20 vuotias.

Sama kesätyön suhteen. Mulle soitettiin et voisitko aloittaa huomenna. En tuntenut työnantajaa, mutta hän oli saanut suosituksen. että mä olisin sopiva ja pääsisin heti. Olin 23.

Vierailija
46/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika lievä teidän muiden juttuihin verrattuna. Mutta olin yökerhossa tanssimassa tanssilattialla, kun yhtäkkiä läpi savukoneen savun ja ihmisjoukon katseeni kohtasi ihastukseni kanssa, joka oli kertomatta tullut etsimään minua ja istui siellä huoneen laidalla. Johtui varmaan keskivahvasta humalatilasta, että aika hidastui ja enkelit lauloivat yms kun katseemme lukittuivat. Kävelin hänen luokseen kuin transsissa ja vaihdoimme kiihkeän suudelman.

Vierailija
47/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työt tuli hakemaan kotoa.

Sain vakituisen työn suhteiden kautta ja olohuoneessa juteltiin, jospa aloittaisin työt tässä firmassa. Olin silloin 20 vuotias.

Mullekin muuten kävi näin! Istuin tupakalla asuntolan ulkopuolella, kun koulun kokki tuli kysymään olisinko kiinnostunut keittiö- ja siivoustöistä. Olin yksi muutamista ulkomaalaisista enkä siis lähtenyt viikonlopuksi Suomeen, joten olin aina paikalla. Tein sitten koulun keittiöllä säännöllisen epäsäännöllisesti töitä, siivosin osa-aikaopiskelijoiden nukkumatilat neljän vuoden ajan. Joskus mut tultiin hakemaan ihan huoneestani (asuttiin sellaisissa rivitaloissa), jos oli joku hätä, joku oli sairastunut tms.

Työmatka 30 metriä :D

Vierailija
48/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ulkomailla leikannut lääkäri on sadistipsykopaatti. Tyttöystävä kärsinyt ptsd oireista jo vuosia. Ei saanut Suomessa apua lääkäreiltä tai hoitohenkilökunnalta, koska asiasta ei saanut puhua. Nyt koitan saada suostuteltua poliisin juttusille. Kidutusrikos ei vanhene onneksi nopeasti.

Vierailija
49/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mun kaks koiraa ja vastaantulleen miehen kaks koiraa alkoi pyöriä ympyrää innoissaan ja remmit veti meidät yhteen, siis just niinkuin elokuvassa voisi tapahtua. Oli hieman kiusallista olla siinä ventovieraassa miehessä kiinni ja yrittää saada niitä remmejä löystymään. Toisaalta se oli aika kutkuttava tilanne ja tiesin jo silloin, että tämän tulen aina muistamaan.

Vierailija
50/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihminen, joka vei jalat alta ja on jossain sielun ja sydämen sopukoissa. 💜

Vierailija
51/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kaatoi baarissa törkeyksiä laukovalle miehelle tuopin niskaan. Käveli sitten rauhallisesti luokseni ja sanoi että nyt olisi aika lähteä kotiin.

Vierailija
52/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty biisi suositun suomalaisen muusikon toimesta, aika uskomatonta. Se on levylläkin.

Vierailija
53/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin hienon kattoterassilla varustetun kämpän kaverin tutulta 3 viikoksi yhdestä Euroopan vanhoista miljoonakaupungeista. Talo rakennus oli varmasti satoja vuosia vanha. Koin asunnossa paranormaalia aktiviteettia ja meinasin seota. 3 vkon unelmaloma oli elämäni rankin kokemus. Kotiin palattuani sairastuin kuukaudeksi keuhkokuumeeseen. Onneksi pidin tuolta ajalta päiväkirjaa ja kenties joku päivä uskallan jopa lukea sen. Vihaan muutenkin kauhuelokuvia enkä ole katsonut niitä sitten kun Scream 2 tuli teattereihin (taisi olla 1996?) joten mielikuvitukseen tuotokseksi en voi vedota tapahtumien olevan. Ennen tätä tapahtumaa pidin niitä humpuukkina.

Vierailija
54/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lataamoon, koska sain selville erään salaisuuden liittyen valtakunnan tilaan. Kukaan ei uskonut eikä usko mua, mutta sittenpähän näkevät.

Vierailija
55/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin parikymppinen ja seurustelusuhteessa miehen kanssa. Olin hivenen ihastunut erääseen (hetero)tyttöön, johon olin tutustunut kaverini kautta. Fantasioin hänestä. Suunnilleen seuraavana viikonloppuna tapasin hänet baarissa ja tapahtui täsmälleen niin kuin olin haaveillut. :)

Vierailija
56/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville erään asian valtakunnan tilaa koskien ja päädyin lataamoon. Kukaan ei usko mua, mutta sittenpähän näkevät.

Vierailija
57/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jätetyksi jouluaattona. Koti oli koristeltu, pöytä kauniisti katettu, lahjat kuusen alla ja sitten pudotettiin pommi.

Vierailija
58/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika lievä teidän muiden juttuihin verrattuna. Mutta olin yökerhossa tanssimassa tanssilattialla, kun yhtäkkiä läpi savukoneen savun ja ihmisjoukon katseeni kohtasi ihastukseni kanssa, joka oli kertomatta tullut etsimään minua ja istui siellä huoneen laidalla. Johtui varmaan keskivahvasta humalatilasta, että aika hidastui ja enkelit lauloivat yms kun katseemme lukittuivat. Kävelin hänen luokseen kuin transsissa ja vaihdoimme kiihkeän suudelman.

Tämä oli kuin suoraan jostakin elokuvasta. Moni ketjun juttu on kyllä uskomaton tai sellainen, mitä ei uskoisi omalle kohdalleen tapahtuvan, mutta ei mitenkään "suoraan elokuvasta", kuten tuo lainaus.

Vierailija
59/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska. Mullahan olis tähän hyvä juttu, mutta en voi kertoa sitä tunnistusvaaran vuoksi. Ärsyttävää. Mutta kertokaa lisää! Nää on inspiroivia!

Vierailija
60/395 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies ajoi autolla useamman tunnin matkan vain päästäkseen kertomaan minulle kasvotusten että on rakastunut minuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän