Mikä saa ihmisen antamaan niin suuren merkityksen kumppanin ulkonäölle?
Tiedättekö kun on niitä ihmisiä, jotka puhuvat aina jonkun potentiaalisen kumppaniehdokkaansa kauniista/komeasta ulkonäöstä. Nämä ihmiset ovat usein myös hyvin tarkkoja omasta ulkonäöstään ja stressaavat siitä, etteivät mielestään ole tarpeeksi kauniita/komeita.
Mikä saa ihmisen antamaan niin suuren painoarvon ulkonäköseikoille?
Kommentit (115)
Ihmiset on harvemmin viehättäviä, varsinkaan miehet. Miehessä on tärkeintä että on tavallinen. Ulkonäköön sitten sopeutuu. Ei niitä ikinä fyysisesti halua, eikä tarvitsekaan koska minä olen nainen ja minun kuuluu olla suhteessa se joka on seksikäs ja haluttava. Miehen ulkonäkö on yhdentekevää.
Toisessa pitää olla sitä jotain. Minulle on tärkeää hyvä keskustelu yhteys, samanlaiset arvot ja elämän tavat. Seksin ja läheisyyden tarve pitää myös kohdata. Olen tarkka mitä syön ja liikun. Mieheni ei. Olen tarkka myös vaatteistani. Mies ei. Rakastan häntä valtavasti 😍
En ikinä puhu ihmisten ulkonäöstä, mutta omaa miestäni sanon komeaksi. Se tuntuu hänestä hyvältä. Muut saavat ajatella mitä vain, mutta mun maailman komein mies hän on.
Matrix ..
Sincc
Kun muutakaan ei ole ..
Se on kai´k fuulaa ..
Vastaus otsikon kysymykseen: kus*päisyys tietenkin. Siitä se johtuu jos ei voi antaa mahdollisuutta kaikille ulkonäköön katsomatta. Eikö tämä ole ihan päivänselvää.
Moni mies ja nainen kiinnittää nykyään eniten huomiota potentiaalisen kumppaniehdokkaan lompakon kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen. Mikäli lapsia halutaan, niin on tärkeää mitkä geenit lapselle haluaa.
Saman sukupuolenkin välisissä suhteissa? Ihan yhtä lailla niissäkin viehättävyyttä haetaan kuin heterosuhteissakin.
Eikä kaikki heterotkaan lapsia todellakaan halua.
Raha ratkaisee lokkeilijoille kirjoitti:
Moni mies ja nainen kiinnittää nykyään eniten huomiota potentiaalisen kumppaniehdokkaan lompakon kokoon.
Nykyään? Nykyään nimenomaan vähemmän kuin koskaan. On omat tulot.
Mun mies on ulkonäöltään ihan täysin mun makuun, vielä näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen mielestäni tosi kuuma. Mutten usko että 90% naisista pitäisi miestäni edes komeana.
Onneksi makuja on monia.
Kaunis vaimo on parempi kuin uusi auto.
Mutta onneksi auto huomataan ensin.😂
Pullanmussuttajat sopii yhteen. Etureppu kasvaa mutta pitäähän jonkun leipomoitakin kannattaa.
M25 kirjoitti:
Ja minkähä takii ei sais vaatii, et nainen pitäisi huolta ulkonäöstään ja terveydestään, jos itekki tekee samoin? :D Harva pitkä nainen jaksaa kattoo lyhyttä miestä, nii ei luulis haittaavan ketään, jos mies tykkää lyhyistä naisista. Ylipaino vaikuttaa muuhunki kui vaa ulkonäköön, vaikka joku muuta väittäisiki. Ite en ainakaa haluu tulla pakotetuks suhteesee esimerkiks ylipainoisen naisen takii, koska, you know, "pinnallisuus" on paha juttu ja on mukamas väärin haluta oman tasose kumppanin.
Sekoitat nyt elämäntavat ja tasoteorian. Oletko miettiny mitä tapahtuu jos rakastut hoikkaan naiseen, hän joutuu onnettomuuteen ja lihoo? Hylkäät? Entä jos raskauskilot jättävät jälkensä? Hylkäät? Onko rakkautesi silloin aitoa? Entä jos sinulle ja kumppanillesi käy niin kuin Mikkosille? Mies vaatii hoikkuutta ja kauneutta, mutta sairastuu itse. Nainen hoitaa miestään ja lihoo siinä samalla. Sinua hoitaisi pullukka. Ajattelisitko, että voi v mikä läski ja harmittelisit halvaustasi, ettet saa mokomasta läskistä eroa vai arvostaisitko, että vaimosi jäisi hoitamaan raatoasi? Kumppanuus on ensisijaisesti muuta kuin kiloja.
Kaunis nainen ja komea mies= kauniit lapset
On se aika kummallista tosiaan että luonteenpiirteillä yms ei ole mitään merkitystä, tuijotetaan vaan pintaa. Ei anna kovin fiksua kuvaa sellaset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
On se aika kummallista tosiaan että luonteenpiirteillä yms ei ole mitään merkitystä, tuijotetaan vaan pintaa. Ei anna kovin fiksua kuvaa sellaset ihmiset.
Eli ei ole mahdollista valita kuin toinen, joko ulkonäkö tai luonne? Jännää. Minulle ei kukaan koskaan tuota kertonut. Onneksi. Niinpä ehdin rakastua ihmiseen, joka ensin hurmasi ulkonäöllään ja tutustumisen myötä osoittautui myös luonteeltaan maailman kultaisimmaksi.
Kumppanin pitää miellyttää ja houkutella, joten ulkonäöllä on tietenkin merkitystä.
Onneksi ihmiset arvostavat hyvin erilaisia asioita toisissa ihmisissä. Minulle on esitelty ihmisiä, joita heidän puolisonsa pitävät viehättävinä ja haluttavina, mutta kyseiset ihmiset eivät kiinnosta minua ollenkaan.
Ihastuin vuosia sitten tutun miehen tapaan ajatella, mutta tuoksuilla on merkitystä, joten en olisi koskaan voinut seurustella hänen kanssaan. Hän haisi pahalle, vaikka oli puhdas ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä.
Lahjakkailla vanhemmilla voi olla typeriä lapsia. Pääjohtajan poika otettiin pankkiin töihin, vaikka osaaminen oli vähäistä.
En tiedä ketään jolle ulkonäkö olisi tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä alapeukuttajaa. Miksi pitää kadehtia jos on kauniit lapset?
Kauneuskin on Lahjaa siinä missä kaikki muukin mitä ihminen saa Luojalta.
Niinhän sitä luulisi. Mun hattaralasit putosi päästä miehen ottaessa astetta rivakammin kiinni ranteestani. Se riitti.