Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris hybridi 2019.
Miehellä
Lada Niva talvikäyttis
Lada nappisilmä 1600 moottorilla kesäauto
Lada Samara 1988 projektinaLadaa ei ole nappisilmillä 1600 moottorilla, ainoastaan 1200 L on nappisilmä.
Jospa tuossa olisi tehty ihan niin kuin sanottiin, eli nappisilmä 1600 moottorilla? Ei ole harrastajalle ihan Amerikan temppu.
Vanha farkku diesel automaatti mersu.. tai pakettiauto se kai virallisesti on kun takapenkit on varastossa. Hyvin se on mua kyydittänyt viimeset 8 vuotta 130km työmatkat.
Vm 2020 Madza 3, automaatti. Oikein näppärä peli, ja nättikin vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla 1,6 bensa-06. Ei ole ollut koskaan mitään vikaa, pian 300tkm mittarissa, joista olen ajanut yli 150tkm.
Sama täällä, paitsi vuosia muutama enemmän. Lainaan välillä bemari - ja mersukavereille, joiden paljon uudemmat jättää tielle.
Taidampa tässä nyt ostaa uuden Suomessa valmistettavan LigthYear sähköauton.
Legendaarinen Moskvitsh pick up eli lava-Mosse paras auto ikinä.
Sähköauto
Olen erittäin tyytyväinen. Ja hymyillen kurvailen huoltoasemien ohi.
VW Golf, vm. 95 nyt menossa. Jos voisin päättää, ajaisin pelkästään näillä vanhoilla Golfeilla. Käsittämättömän edullisia ajaa ja ylläpitää ja ennen kaikkea korjata itse. Varaosia löytyy melkein joka talon nurkalta, ei tarvitse edes liikkeeseen mennä ja tekniikka yksinkertainen. Lisäksi kestäviä. 500tkm menossa, helposti pystyy ajamaan 600-700tkm, kunhan ei anna aihetta hajota, eli tsekkaa öljyt, vaihtaa jakopäähihnan jne. ajoissa.
Ei ole koskaan ollut omaa autoa, mutta olen ajanut ainakin Hondalla, Toyotalla, Subarulla, Kialla, Opelilla, Audilla, Volvolla, Mazdalla... Jos auto toimii, on syytä olla tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Taidampa tässä nyt ostaa uuden Suomessa valmistettavan LigthYear sähköauton.
Tarkoittaako taidam samaa kuin taidan?
Vierailija kirjoitti:
Vm 2020 Madza 3, automaatti. Oikein näppärä peli, ja nättikin vielä :)
Minulla on autosi esiäiti, vm. 2011, ostin pikkuajoon ja tykkää. Sahaan n. 2 km matkaa, joskus lähikaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöauto, kyllä olen.
👍🏻👍🏻
Toyota Prius 2012, erittäin luotettava ja näppärä.
Ford. Jotkt sanoo ettei se ole edes auto tai että taivaspaikka on varma kun maanpäällinen helvetti on jo koettu. En tiedä, auto on mennyt yleensä läpi katsastuksesta ja käyttökulut on pienet. Tielle ei ole jättänyt kertaakaan. Ohjaus ja ajettavuus on hyvä ja auto on suht tilava eikä tarvi istua lattialla kun penkit on järkevän korkuiset. Kaikki toimii, ilmastointi, ikkunat, tuulilasin lämmitys, radio. Parin tonnin autoksi mielestäni hyvä ei ole tarvetta paremmalle
Bmw E82