Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto sinulla on?

Vierailija
21.01.2021 |

Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Kommentit (2446)

Vierailija
921/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Succegri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hybridien äiti, eli Toyota Prius.

Tätähän sanotaan vaginaksi.Ekokuvassa jossain oli.Sen jälkeen tuo ruma auto ollu vagina.Autosta kyse.

Elokuvassa ...Elokuvassa ...ei oo mikään eko..hybridipas..aa .Ei kiitos menee hermot..

Vierailija
922/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus RX 450. Hyvä auto, sopii meidän perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoksi voi kutsua vain Bemareita.

Muut on ajokkeja.

Vierailija
924/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanvaunu ID.3

Vierailija
925/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche vapaa-ajan ja huvimatka-autona ja Audi työmatkoihin.

Vierailija
926/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoksi voi kutsua vain Bemareita.

Muut on ajokkeja.

Kaikki munkit ei aja bemarilla, mutta kaikki bemaristit on mulkku ja.

Naisille tiedoksi: bemaristi viisi kertaa todennäköisemmin psykopaatti kuin autoilijat keskimäärin.

Vierailija
927/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.

Golf on todella mukava ja todella tilava ollakseen tuollainen kombisäästöpossu. Erinomainen ajettava, hyvä vääntävä kone.

Miinuksena TSi:n ja DSG:n kestävyysongelmat joihin tosin voi itsekin vaikuttaa.

Vierailija
928/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemari on hyvä ,kun sitä ajaessa ei tarvitse noudattaa nopeusrajoituksia.

Vierailija
929/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus NX vm. 2020 Keväällä tulee uusi NX 450h+

Vierailija
930/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luottanut intialaisen Tata-konsernin sivuliikkeen tuotteeseen.

Samalla tulee tuettua kehittyvää kehitysmaata.

Mitat 12v ja 170tkm, kolmelitrainen tuplaturbodiesel.

Joidenkin virallisten tahojen mielestä 12 vuotiaat autot ovat paalauskunnossa.

Olen eri mieltä. Jos ostaa alunperin kunnollista tavaraa, suorittaa ylläpito- ja huoltotoimet sekä ruostesuojauksen säntillisesti auto pysyy hyvässä kunnossa.

Ulkonäkö, väri ja musta nahkasisustus ovat  edelleen ajattoman kauniita.

Ei ole mitään halua tai tarvetta vaihtaa.

Vierailija
931/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeästi autoton. Ajokortti on. En tavitse autoa sen vertaa että se kannttaisi omistaa. Pelkkä statusauto ei ole minun juttu. Ystäväni avittavat jos en selviä julkisilla tai taksikyydillä. Kiitos heille. Muuten aika paljon saan ajella taksilla autoilun kustannuksiin verrattuna. Lunto ei toimistani kuormitu, ikuiset parkki- ja huolto-ongelmat ovat poissa. Kävellen ja pyöräillen  saan kuntoni pysymäänn hyvänä. 

Luulevat minua köyhäksi kun autoa ei ole ajokortista huolimatta. Vähän ajatyus naurattaa. Olen ihan hyvin toimeentuleva,  tiedostava akkaihinen.

Ikävää että julkinen liikenne supistuu jatkuvasti.

Vierailija
932/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla Model 3.

Hyvin tyytyväinen ollut. Latautuu ihan kotipistokkeesta, ihan nollasta tappiin kestää tosin 20 tuntia ladata sen kanssa, mutta ei ole haitannut, pitkillä matkoilla voi pysähtyä superchargerille ja päivässä harvoin tulee niin paljoa ajettua että pääsisi arkiajoissa edes tulemaan ongelmaksi, sitten voisi harkita tehokkaampaa kotilaturia... suurimman osan ajasta seisoo täydessä latingissa pihassa, etätyöläinen ajelee lähinnä kauppaan ja huvikseen :)

Vierailija
933/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.

Golf on todella mukava ja todella tilava ollakseen tuollainen kombisäästöpossu. Erinomainen ajettava, hyvä vääntävä kone.

Miinuksena TSi:n ja DSG:n kestävyysongelmat joihin tosin voi itsekin vaikuttaa.

On huvittavaa, että Golfia hehkutetaan maasta taivaisiin (taatusti hyvä auto, ei siinä mitään), mutta sen periaatteessa sähköversiota uudella alustalla taas mollataan. Kateuskaan ei selitä, koska DSG:llä se Golf on melkein saman hintainen.

Vierailija
934/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mercedes Benz CLS 500 2010. AMG-paketilla. En voi ajaa sillä koska bensa maksaa 1,9€/litra. 

Myy mulle se mulla on varaa ajalla vaikka maksais 3€ litra.

Vierailija
935/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Thunderbird Landau 6.6 V8 vm.1966 toimii hyvin, nyt vähän pakkasilla joutunu startata pari sekuntia pidempään.

Vierailija
936/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corolla 1,6 autom.2016

Miehellä talvimese ja avomese

Vierailija
937/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMX X5 e45 - vm.2021 kaikilla herkuilla. On hemmetin kiva auto. Siinä mielessä ihmettelen kysymystä, että ihmisten autot selviää helpommin ulkona katselemalla kuin täältä foorumilta :)

Vierailija
938/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa liian kallista.Kuka ostaa auton?Toyota Corolla 1.6 sol 4d.My 2005.174000 km.Katsastus 10/2021.

Mitä tarjotaan?

Vierailija
939/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeästi autoton. Ajokortti on. En tavitse autoa sen vertaa että se kannttaisi omistaa. Pelkkä statusauto ei ole minun juttu. Ystäväni avittavat jos en selviä julkisilla tai taksikyydillä. Kiitos heille. Muuten aika paljon saan ajella taksilla autoilun kustannuksiin verrattuna. Lunto ei toimistani kuormitu, ikuiset parkki- ja huolto-ongelmat ovat poissa. Kävellen ja pyöräillen  saan kuntoni pysymäänn hyvänä. 

Luulevat minua köyhäksi kun autoa ei ole ajokortista huolimatta. Vähän ajatyus naurattaa. Olen ihan hyvin toimeentuleva,  tiedostava akkaihinen.

Ikävää että julkinen liikenne supistuu jatkuvasti.

Hienoa jos noin saa elämänsä järjestymään. Pitkään pärjäsin minäkin ilman autoa. Viimeistään lapsi ja lähiöön muutto teki siitä pakollisen.

Vierailija
940/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Micra 1986 ajettu 65420km ja täysin ruosteeton, toimiva peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän