Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (889)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris hybridi 2019.

Miehellä
Lada Niva talvikäyttis
Lada nappisilmä 1600 moottorilla kesäauto
Lada Samara 1988 projektina

Ladaa ei ole nappisilmillä 1600 moottorilla, ainoastaan 1200 L on nappisilmä.

Vierailija

Subaru legacy 2005. Ikinä ei ole tielle jättänyt muuta kai tuon ikäiseltä ei voi toivoakkaan. 👌

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primera 2003. Luotettavimpia autoja, mitä ollu mulla. Kaikki toimii edelleen ilmastoinnista lähtien.

Edellinen oli I-koppanen Fiat Punto. Tuolla ei autoilu Suomessa enää halvemmaksi tule. Maineestaan huolimatta ei ikinä yhtäkään sähkövika.
Toimi 30 asteen pakkasillakin kun taas naapurien saksalaiset hyyty.
Yhden pyörän laakerin vaihdoin ja joku tukivarsi piti taakse vaihtaa mutta, ne oli
todella helppo/halpa homma vaihtaa.

Itse asiassa kun joskus tuo Primera tulee tiensä päähän ajattelin hommata Grande Punton.

😂 Vain suomalainen voi kehua noin vuolaasti romua, joka oli huono jo rullatessaan ulos tuotantolinjalta ja olisi pitänyt paalata jo aikoja sitten.

Ihan hyviä autoja tuollaiset Primerat uutens oli. Mulla oli tuollainen vuosina 2006-2008 jolloin se oli muutaman vuoden vanha. Oli ihan ookoo, mutta osoitti kulumisen merkkejä jo siinä vaiheessa.

Saa kyllä olla urheiluhenkeä jos joku on silläkin vielä yli vuosikymmenen ajellut. Moottori kyllä kestää, mutta muuten riittää varmaan paikattavaa että saa katsastuksesta läpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VW Golf GTE. Plug-in hybridi. Oikeastaan turha välivaihe matkalla kohti sähköautoa.

Olisin mielummin ottanut täysin ympäristöystävällisellä uusiutuvalla biokaasulla toimivan, mutta nyt kun autovalmistajat ovat laajalti lopettaneet kaasuautojen teon niin yksityinen kaasuautoilija on kohta hätää kärsimässä kun jakeluverkosto katoaa.

Kyllä se verkosto vain laajentuu, kun isot autot ei sähköllä liiku, ainakaan kuorman kanssa.

Mutta liikkuuko ne kaasulla vai bensalla? Entä pääseekö gasumin asemille myös henkilöautot tulevaisuudessa?

Vierailija

Mulla ei ole ajokorttia kun olen helssinkin punavuoressa asuva uusoihippi ja ääri vasurikomukka ja tykkään kiljusta ja pössyttelystä ja äänetän mädättäjä vihreitä että saan pössytellä ettei tarvii pelätä huumekyttiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemari koska minulla on pieni p-nis.

Niin on muuten minullakin!

pieni penis, vai bemari?

Sivut