Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (889)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citroen C4 vuosimalla 2014. Ajettu noin 80 000 km. En voisi olla tyytyväisempi. Edullinen, sopii kaupunkiajoon mutta on riittävän tilava myös tavaroiden kuljettamiseen. Ollut erittäin varmatoiminen myös, jakopäänhihna ainoa remontti mitä jouduttu tekemään, sekin meni maahantuojan kustannuksella.

Citroen varmasti hyvä auto naiselle.Miehet ei ikinä Sitikkaa osta.

Ja höpsis mitä paskapuhetta! Mä tunnen useita miehiä, joilla on Citroen päivittäisessä ajossa ja ihan näiden miesten autoja Trafin rekisterissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella on Ford Focus. On muuten todella huonolaatuinen auto, ihan iästä riippumatta. Noh, rahansa voi hukata monella tavalla.

Mulla Ford Focus 2005, jolla ajettu liki 400 000 km. Ei ole tarvinnut pahemmin korjailla. Moottori pelittää hienosti, kytkin ei luista pätkääkään, jopa alkuperäinen akku ja silti hyrähtää kovillakin pakkasilla käyntiin tuosta vain ilman lämmitystä. Ulkoapäinkin varsin hyvässä kunnossa, näyttää uudemmalta kuin onkaan, pohjassakaan ei vielä kovin pahaa ruostumaa. Ei voi olla kuin tyytyväinen. On toki hyvin pidetty auto, mutta jos nää kerran on niin paskoja, niin lienee sitten sattunut aimo annos onnea matkaan, kun moisen loistoyksilön saanut käsiinsä.

Vierailija

Hyundai (fuckndie), vitsaillaan. Ollaan oltu tyytyväisiä, ei ole ikinä jättänyt välille, eikä vaadi extrahuoltoja.

Vierailija

Mercedes Benz CLS 500 2010. AMG-paketilla. En voi ajaa sillä koska bensa maksaa 1,9€/litra. 

Vierailija

Audi a6, on ollut nyt kolmisen vuotta ja olen ollut tyytyväinen.
Nyt kuitenkin jo lähes 90000 ajettu, että vaihtoon menee piakkoin.
En ole merkkiuskollinen, mutta sähköaudi kiinnostelis.

Vierailija

Primera 2003. Luotettavimpia autoja, mitä ollu mulla. Kaikki toimii edelleen ilmastoinnista lähtien.

Edellinen oli I-koppanen Fiat Punto. Tuolla ei autoilu Suomessa enää halvemmaksi tule. Maineestaan huolimatta ei ikinä yhtäkään sähkövika.
Toimi 30 asteen pakkasillakin kun taas naapurien saksalaiset hyyty.
Yhden pyörän laakerin vaihdoin ja joku tukivarsi piti taakse vaihtaa mutta, ne oli
todella helppo/halpa homma vaihtaa.

Itse asiassa kun joskus tuo Primera tulee tiensä päähän ajattelin hommata Grande Punton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
toimiiko unelma rasvattuna paremmin vai huonommin kuin rasvaamaton unelma?

Vierailija

Koska olen ihmisenä kusipää ja liikenteessä täysi mulkku, valintani oli selvä: BMW. Se myös kompensoi mukavasti pientä penistäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä auto sinulla on nyt käytössä?
Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Useampi eri. Valitsen aina tarpeen mukaan sopivan.

Vierailija

Lada vanha ja ruosteinen kasa sitä itseään eikä mene katsatuksesta läpi mutta toimii silti kuin unelma ei jätä välille kuin 20 kertaa 3 kiloetrin matkalla. Haluatko ostaa huippupeli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Primera 2003. Luotettavimpia autoja, mitä ollu mulla. Kaikki toimii edelleen ilmastoinnista lähtien.

Edellinen oli I-koppanen Fiat Punto. Tuolla ei autoilu Suomessa enää halvemmaksi tule. Maineestaan huolimatta ei ikinä yhtäkään sähkövika.
Toimi 30 asteen pakkasillakin kun taas naapurien saksalaiset hyyty.
Yhden pyörän laakerin vaihdoin ja joku tukivarsi piti taakse vaihtaa mutta, ne oli
todella helppo/halpa homma vaihtaa.

Itse asiassa kun joskus tuo Primera tulee tiensä päähän ajattelin hommata Grande Punton.

😂 Vain suomalainen voi kehua noin vuolaasti romua, joka oli huono jo rullatessaan ulos tuotantolinjalta ja olisi pitänyt paalata jo aikoja sitten.

Sivut