Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto sinulla on?

Vierailija
21.01.2021 |

Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Kommentit (2446)

Vierailija
341/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subaru Forester, on vuodelta 2008 mutta vähän ajettu, menee huoltoon heinäkuun alussa ja odotamme sen kulkevan vielä monta vuotta.

Ollaan oltu tyytyväisiä, ei ole paljon muuta tehty sille kuin vaihdettu renkaat ja pyyhkimet vaikka siis ikää jo yli 12 vuotta.

Vierailija
342/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai radalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten käytän Citroen jumpy 2.0hdi vm.2000

Täys paska "auto", mutta perheessä enää 3henkeä, pitkät matkat ja suht paljon aina tavaraa mukana, sivu ovi liinalla kiristetty ettei tuuli suhise, sähkövikaa koko kottero täynnä, mutta tarkoituksiinsa sopiva.

Toinen auto Audi A6 2,7biturbo quattro vm2000, meillä pää asiassa huonoille keleille ja asuntovaunun/veneen vetoon.

Ollaan tykätty.

Kesäauto Chevrolet Impala 327cid V8 vm1968. Alunperin oli hääauto, mutta nyt kesäautona. Ollaan tykätty.

Volkswagen Passat 2.8 vr6 vm 1996.

Iso tankki, kaikki toimii.

Loput autoistamme odottaa kuntoon laittoa, mikä milläkin tavalla.

N

Ylipainoa, tatuointeja ja päihdeongelmia varmaan löytyy myös?

Ylipainoa hieman,

tatuointeja ei ole,

en ole absolutisti.

Vierailija
344/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Volvo XC60 OceanRace vm. - 16. Soiva peli!"

Kiinalaisen Volvon ostaminen on melkeinpä maanpetoksellinen teko. Kaiken tämän koronan jälkeen haluaa antaa rahaa Kiinan valtiolle joka on EU:n pahin kilpalija. Kiinalainen auto ei myöskän voi olla "premium"(kuten luulet) ja ennen kuin vastaat XC60 mallia  on tehty Kiinassa jo vuodesta 2013.

Vierailija
345/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiat Puntti 97, on ollut uudesta.

Vierailija
346/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 120d coupe

Vierailija
347/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.

Mulla on sama yli 20 vuotta vanhempana ja toimii kun "junan vessa" eli toimii hyvin.

Vanha junan vessahan toimi niin et polkimen kun paino lattiaan pytty tyhjeni eli kun painat polkimen pohjaan paskat leviää tielle?

tai radalle.

Vierailija
348/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel Astra vm. 2002, alle 250 000 ajettu. Ollut mulla melkein uudesta, ostin kun se oli alle vuoden ikäinen (käytettynä hintaa oli vain 10 000 euroa). Vanha, helmapelleissä pikkuisen jo ruostetta ja kolisee vähän, mutta kulkee kun pitää kunnossa. Erinomainen rahtijuhta töihin.

Katselen, jos tänä syksynä tai ensi keväänä saisin vaihdettua 2010-lukulaiseen.

Vierailija
349/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Volvo XC60 T8 Hybridi. vm2019.

Aikaisemmin oli diesel-Skodia automaattivaihteilla useampi (Octavia ja Suberb). Hyviä autoja olivat nekin. 

Seuraava auto ehkä kuitenkin on Volvon maasturi hybridinä tai täyssähkönä. "

Se joka Volvon vielä hankkii täytyy olla kyllä jonkin sortin Kiina-harrastaja.

Vierailija
350/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten käytän Citroen jumpy 2.0hdi vm.2000

Täys paska "auto", mutta perheessä enää 3henkeä, pitkät matkat ja suht paljon aina tavaraa mukana, sivu ovi liinalla kiristetty ettei tuuli suhise, sähkövikaa koko kottero täynnä, mutta tarkoituksiinsa sopiva.

Toinen auto Audi A6 2,7biturbo quattro vm2000, meillä pää asiassa huonoille keleille ja asuntovaunun/veneen vetoon.

Ollaan tykätty.

Kesäauto Chevrolet Impala 327cid V8 vm1968. Alunperin oli hääauto, mutta nyt kesäautona. Ollaan tykätty.

Volkswagen Passat 2.8 vr6 vm 1996.

Iso tankki, kaikki toimii.

Loput autoistamme odottaa kuntoon laittoa, mikä milläkin tavalla.

N

Ylipainoa, tatuointeja ja päihdeongelmia varmaan löytyy myös?

Aika hyvin taas joltain keittiöpsykologilta. Vai etkö tunnista tunnetta, joka sinut sai tämän kirjoittamaan. Se on kateus. Et taida tietää missä hinnoissa tuollaiset chevyt pyörii? Ajattelin vaan, että harvalla juopolla on tuollaiseen varaa. Voihan jollain tietysti olla.

Eri

Vierailija
351/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VW Passat vm.2014, manuaalivaihteistolla ja moottorina 1.4tsi.

En voi suositella kellekään. Auton korjaileminen on maksanut paljon enemmän paljon lyhyemmässä ajassa kuin minkään edellisen autoni. Nytkin iso ja kallis remontti tulossa.

En enää koskaan osta VAG-konsernin autoja.

Mä oon jo 10v naureskellu suomalaisille pöllöille jotka vuodesta toiseen näitä vwn tuotteita ostaa ku Tekniikan Maailma niitä suosittelee. Kyllä sen täytyy hyvä olla kun kerran laatulehti niin sanoo uskottelee itselleen tuulipuku ja rientää ottamaan 6v rahoituksen. Sitten on itku kurkussa kun lyhyt takuu on ummessa ja kone ja dsg porsii + kaikki muu kiva mitä sakemanni ei vaan osaa tehdä.

Joo, olen ollut vähän ihmeissäni kun oletusarvoisesti kaikki saksalaisautot kuvitellaan hyviksi ja helpoiksi. Naapurilla jäi uuden Volkkarin sähköinen käsijarru pari talvea sitten jumiin (oli pakastanut ja sulanut ja pakastunut uudestaan, eli jarru jäätyi kiinni), ja sitä sitten sulatteli koko päivän. Ja yhden kaveripariskunnan kohtalaisen uutena ostamaan Mersuun tehtiin useampi starttimoottoriremppa, joista takuu taisi korvata vain ensimmäisen - rahaa meni enemmän kuin itse autoon.

Seuraava auto on mulla joko taas farkku-Ooppeli tai perustylsä Skoda Octavia - tai ehkä Toyota Yaris/Auris. Niihin ei ainakaan tarvitse tilata Saksasta superkalliita merkkiosia...

Vierailija
352/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen Mini Cooper.

Kätevä käännellä ja olen ollut tyytyväinen.

Mätsää myös käsilaukkuuni 👜 ⬅ kuvasta poiketen kassi on punainen.

Ajokortin ajoin vasta 50-vuotiaana (vaikka tätä ei kysyttykään).

~ mummo ~

Myy äkkiä pois, siinä merkissä on ollut kalliita vikoja.

Vierailija
353/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota Corolla 1,6 bensa-06. Ei ole ollut koskaan mitään vikaa, pian 300tkm mittarissa, joista olen ajanut yli 150tkm.

Sama alla ja toimii ja toimii ja toimii ja ... Huono peniksenjatke mutta erinomainen käyttöauto

Vierailija
354/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkoautona -98 Toyota Starlet, ajettu 60tkm. 

Ei ilmastointia mutta C-kasettisoitin!

Vierailija
355/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttöautona - 96 Lada 1700i combi ja edustuskäytössä GAZ-69

Gaz 69 kelpaisi minullekin maatila- ja harrasteajoihin.

Vierailija
356/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyundai 2009

Semmoinen näppärä pikku auto yhdelle.

Kyllä mä sen kanssa kävin Utsjoella viime syksynä.. Nukuin jopa 2 viikkoa siinä sisällä kun kävin vaeltamassa.

kaasukeitin mukaan. Täydellistä.

Vierailija
357/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2001 vuosimallin Citroen C5 farmari. Ollut 10 vuotta, tarjoaa luokassaan oikein hyvää kyytiä, tehokas ilmastointi ja paljon tilaa. Ja todella paljon mainettaan parempi teknisesti, jarruja olen korjannut pari kertaa kun tehty helposti ruostuvista osista etukäsijarrun systeemit sekä takasatulat ja muutama nivel mennyt, pakoputki myös uusittu. Paskan auton maine niin saa halvalla ja on mainio peli. Uudempi C5 jo hiukan etsinnässä mutta ne uudemmat bensakoneet ei enää tällaisia ikiliikkujia ole.

Vierailija
358/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo v70 2.0D 2008

Vierailija
359/2446 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin punainen, piinattu Rellu.

Vierailija
360/2446 |