Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.
klonkswagen,eihän etupää kolise ?eipä niin:)
Ei autoketjua ilman nokittelua.
Typerää...
Käyttöautona - 96 Lada 1700i combi ja edustuskäytössä GAZ-69
Sellainen monipuolinen, hybridi, kulkee maalla, ilmassa ja vedessä, polttoaineena ketjut polkemista varten, koiranliha, ja käytetty öljy. Savuttaa ja on teiden tukkeena.
VW Passat vm.2014, manuaalivaihteistolla ja moottorina 1.4tsi.
En voi suositella kellekään. Auton korjaileminen on maksanut paljon enemmän paljon lyhyemmässä ajassa kuin minkään edellisen autoni. Nytkin iso ja kallis remontti tulossa.
En enää koskaan osta VAG-konsernin autoja.
Vierailija kirjoitti:
En voi suositella kellekään. Auton korjaileminen on maksanut paljon enemmän paljon lyhyemmässä ajassa kuin minkään edellisen autoni. Nytkin iso ja kallis remontti tulossa.
Mä oon jo 10v naureskellu suomalaisille pöllöille jotka vuodesta toiseen näitä vwn tuotteita ostaa ku Tekniikan Maailma niitä suosittelee. Kyllä sen täytyy hyvä olla kun kerran laatulehti niin sanoo uskottelee itselleen tuulipuku ja rientää ottamaan 6v rahoituksen. Sitten on itku kurkussa kun lyhyt takuu on ummessa ja kone ja dsg porsii + kaikki muu kiva mitä sakemanni ei vaan osaa tehdä.
Ostinpa kaikkien haukkuman mk1 koppasen 97 Fiat Punton. 2v nyt ajellu 2vuottaja kyllä on huippu auto. Ei vie bensaa eikä mitään vikoja. Etupuörän laakerit laitoin ja uuden vesipumpun. Siinä se. 30 000 ajellu ja kyllä on halpaa ajo. Ostakaa vaan niitä uusia romuja mihin saa tuhansia pistä kun takuu ummessa! Teitä on kusetettu.
Vierailija kirjoitti:
Nissan Primera farmari vm. 2007. Eilen saatiin se ilmaiseksi. Mies tekee siihen kunnon huollon, vaihtaa kytkimen ja käyttää katsastuksessa. Sit päästään lomareissulle isolla autolla.
Varoituksen sna: jos on 1,8L niin seuraappa öljyn kulutusta. Niissä on valmistusvirhe. Jos taas on 1,6 niin vaihda heti vaihteistoöljyt ja ÄLÄ koskaan vedätä tai aja liiän pienillä kirroksilla: vaihteisto ei kestä sillä sen voitelu EI toimi liian pienillä kierroksilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.
Mulla on sama yli 20 vuotta vanhempana ja toimii kun "junan vessa" eli toimii hyvin.
Vanha junan vessahan toimi niin et polkimen kun paino lattiaan pytty tyhjeni eli kun painat polkimen pohjaan paskat leviää tielle?
MB C AMG styling 2013. Vaikka ei ookaan "oikea" AMG, niin kyllä tällä ehtii ja kivan näköinen auto, mukava ajella. Tyytyväinen olen ollut, auto on ollut itsellä kohta 4 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo 10v naureskellu suomalaisille pöllöille jotka vuodesta toiseen näitä vwn tuotteita ostaa ku Tekniikan Maailma niitä suosittelee. Kyllä sen täytyy hyvä olla kun kerran laatulehti niin sanoo uskottelee itselleen tuulipuku ja rientää ottamaan 6v rahoituksen. Sitten on itku kurkussa kun lyhyt takuu on ummessa ja kone ja dsg porsii + kaikki muu kiva mitä sakemanni ei vaan osaa tehdä.
Samaan jujuun minäkin menin silloin joitakin vuosia sitten, kun tuon romun ostin - onneksi sentään käteisellä, ettei tartte kuukausittain maksella. Sehän vasta ketuttaisi. On kyllä ensimmäinen ja viimeinen tämän merkin edustaja.
Lada Niva vm. 2003 ja juuri löysin siihen pitkän etsimisen jälkeen Skif-peräkärryn. Kesä pelastettu!
Peugeot 307 sw 1.6 vm.2004 ja no ihan tyytyväinen olen. Ilmastointi ja kaikki toimii. Riittää mulle enkä ole teiden tukkeena tälläkään. Huomaa kun monia tehokkaampien autojen omistajia alkaa nyppii kun peruspösö tulee mukana samaa vauhtia. Kuskista se on muutenkin enemmän kiinni onko tukkeena kuin tehoista. On niitä tehokkaiden autojenkin kuskeja nähty ketkä köröttelee ja painelen ohi :)
yaris-99 ajettu 410000km matka jatkuu toistaiseksi pitää muistaa vaihtaa ne öljyt ja suodatin ym. huollot.
Vw e up vm 2021. Kelpaa tankata aurinkopaneleista tulevalla sähköllä. Ajomatka n 260 km yhdellä tankillisella. Olen tyytyväinen ja suosittelen muillekkin jos ei tarvitse kulkea pitkiä matkoja.