Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
2016 S-sarjan Mercedes lang mallina, vanhempi avo CLK 2005 vuodelta ja harrasteautona E-mercedes 1982.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Bimmeri?Harvinainen automerkki?
Se hetki kun koitat mukamas näpäyttää, mutta nolaatkin vaan itsesi tietämättömyydelläsi.
En mä ainakaan mitään voivottele kun bensaa tankkaan, kun kerta varaa siihen on. Ei tarvi mitään diisselirutkuja käyttää.
3 sarjan BMW ja todella tyytyväinen.
Vanha volvo, ihan kiva auto ja tehokaskin tuolla turbo koneella.
Hyundai vm. 2007.
Ei mitään järin suuria yllätyksiä ole tullut. Huomenna katsastus ja toivon ettei edelleenkään tule mitään suuria ikäviä ylläreitä vastaan. Hyvin on toiminut ja palvellut. Käytettynä ostettu jolloin pohjalla oli 70000km.
Volvo 740 GLE -farmari, vm. 1990. Siitä ei auto parane. :)
Skoda Superb Outdoor diesel neliveto automaatti vm 2015. On meidän käyttöön hyvä. On pienet lapset, koira, erä- ja retkeilyharrastuksia ja pitkä työmatka, eli millään ekologisella pikkuautolla ei vaan pärjää. Tuohon mahtuu lasten turvaistuimet ja silti edessä istumaan mukavasti ja takakonttiin reilusti kampetta, on hyvä ajaa huonommallakin säällä ja tiellä, kiihtyy kunnolla jos tarvii päästä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Punainen Mini Cooper.
Kätevä käännellä ja olen ollut tyytyväinen.
Mätsää myös käsilaukkuuni 👜 ⬅ kuvasta poiketen kassi on punainen.
Ajokortin ajoin vasta 50-vuotiaana (vaikka tätä ei kysyttykään).
~ mummo ~
Kätsyy. Baaritiskilla voitkin sitten tilata auton väriin mätsäävää juomaa. Itse jos tekisin niin, joutuisin tilaamaan Sinisen enkelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Bimmeri?Harvinainen automerkki?
taitaa olla tätä bi-miesten huumoria vaan
Cadillac Eldorado 1967,
Crystal Firemist.
Tosi kiva auto ajella. Ainoa mikä tuntui aluksi jännätä niin oli katsella sisältä etuosaa, kun tuntui että se ei lopu ollenkaan. Jos kuvailisi.
Moskvitsh pick up.(lava Mosse).
Lamborghini huracan 2015
Hyvä menopeli
Ebonybabe kirjoitti:
Löytisikö täältä valkoista härkää tyydyttämään mua ;)
Missä voi ottaa yhteyttä
Tietäjä kirjoitti:
Volvo 740 GLE -farmari, vm. 1990. Siitä ei auto parane. :)
Olen ihmetellyt kun noilla ennen vetivät isoja as.vaunuja. itsellä oli -87 2,0 bensa ja kevyt vaunu 750kg. Niin Nissan Sunny 1,6 veti sitä mäet paremmin. Muuten luhnakka peli körötellä.
2000-luvun farmari ja kesäisin Dodge😎
Nissan Primera farmari vm. 2007. Eilen saatiin se ilmaiseksi. Mies tekee siihen kunnon huollon, vaihtaa kytkimen ja käyttää katsastuksessa. Sit päästään lomareissulle isolla autolla.
Taidanpa nyt ostaa uuden auton.Se on Ferrari 812 Superfast 6,5.