Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
VW Golf farmari vm. 2000. Vaikka kilometrejä ei ole kertynyt paljon, alkaa olla jo ikää. Toistaiseksi korjaukset ja osat ovat olleet halpoja. En ole viitsinyt vaihtaakaan, koska auto sopii hyvin tarpeisiini ja tarvitsisin kuitenkin jonkun hyvin samanlaisen auton tilalle.
Kia cee'd vm. 2010 ja vieläkin kuin uusi !
Ostin toissa päivänä opel tigran 1.8 bensalla olevan avoauton,maksoi vain vajaa paritonnia, aurinkoisia lämpimiä päiviä odotellessa.
Myin viime syksynä vm -19 A-mersun pois, kun siinä tuli pienehkö ahtaanpaikankammo eikä oikein ikinä istunut itselle. Olen pikkuvolkkareilla ajellut aiemmin, mutta niidenkin laatu alkaa olla heikkoa, joten päädyin autottomuuteen, kun PK-seudulla asun. Tarvittaessa miehen Toyota Corollalla pääsee ja se on mainio auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mazda 3, 2019, porrasperä, automaatti. Myynnissä, hinta 24 000e
Tarjoan 500€ tosta romusta.
550 eggeä viimeinen tarjous, jos on tankki täynnnä, juuri pesty ja vahattu ja imuroitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mazda 3, 2019, porrasperä, automaatti. Myynnissä, hinta 24 000e
Tarjoan 500€ tosta romusta.
550 eggeä viimeinen tarjous, jos on tankki täynnnä, juuri pesty ja vahattu ja imuroitu.
Ei taida hänellä olla puhtaita jauhoja pussissa kun haluaa ostaa "romun" :D
Minulla on tallissa Hispano Suiza vm. 1956, mutta ajokortin menetin jo seuraavana vuonna.
Stubb sai uuden virka-auton.Se on Audi A8 L Quattro Security.
Presidentin virka-auto vaihtui Mersusta Audiin.
jotain rajaa ota 10 000 e hinnasta pois
fancy car, goes broom broom
ai niin, piti kirjoittaa suomeksi:
hieno auto, menee luuta luuta
Ostan kaksikymmentä niitä sitten jos annat kaupan päälle sen veksin josta sovittiin viime viikolla.
Minulla on 2022 Mercedes Benz E 220
Kiva sähköauto. Tykkään ja halpaa ajoa yö pörssisähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Volvo XC60 2018 plugari
Kiina on Venäjän strateginen liittolainen ja Suomen suosituin auto on kiinalainen Volvo ja Polestar vaikka pitäisi suosia eurooppalaisia.
Dacia Sandero, olen just lähdössä hakemaan tinderdeittiäni. tuli heti 50 matchia kun yhdessä kuvassa näkyi vähän auton etukulmaa. Tytöt ymmärtävät hyvänpäälle, naapurilla on Fiat Multipla ja joka yö eri nainen kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin toissa päivänä opel tigran 1.8 bensalla olevan avoauton,maksoi vain vajaa paritonnia, aurinkoisia lämpimiä päiviä odotellessa.
Aivan surkean tehoton moottori ja urheiluauto ei voi olla etuvetoinen eikä etuvetoinen urheiluauto.
Siellä taas joku kateellinen jonka ainoat teslakokemukset on korvat luimussa sentryvideolla esiintyminen 🤡