Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Auto tupakin mukaan eli smartilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole autoa eikä tule. Auton omistaminen ei kuulu alle 3000€ (netto) kuukaudessa tienaaville. Jossain pitää asuakin.
Itelle ei tee yhtään tiukkaa omistaa suht uutta, velatonta autoa ja tienata hieman alta 3000€. Asuminenkaan ei ole ongelma. Ilmeisesti kulutat rahaa johonkin muuhun ja olet siksi PA.
Ford Mustang Mach E GT 3,5sek/100km/h 72000€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole autoa eikä tule. Auton omistaminen ei kuulu alle 3000€ (netto) kuukaudessa tienaaville. Jossain pitää asuakin.
Itelle ei tee yhtään tiukkaa omistaa suht uutta, velatonta autoa ja tienata hieman alta 3000€. Asuminenkaan ei ole ongelma. Ilmeisesti kulutat rahaa johonkin muuhun ja olet siksi PA.
Täällä samat, asuntolaina on (korkokatolla tietenkin) ja minulla uusi pakasta vedetty auto, puolisolla alle 10 vuotta vanha. Lyhennän samalla myös opintolainaa, eikä tee erityisen tiukkaa. Molemmille jää kuussa se pari tonnia käteen.
Äidiltä peritty Nissan Micra 2006
A8 käyttis ja dodge Challenger kesäautona. Ihan hyviä pelejä molemmat. Voin suositella.
Pari Chevyä harrastuksena ja muutama Opel käyttiksinä.
Ford Focus. Bensa. Olisikohan vuosimalli 2011.
Toyota Corolla 2006, tosi tyytyväinen olen 🚘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkasit väärin. En viitsi hommata autoa vaivoikseni, koska haluan välttää liiallista rahan menoa. Mulla oli auto viimeksi syksyllä 05 ja oli jo silloin ihan tarpeeksi kallista. En siihen tahdo enää lähteä. Autottomana mulla on säästöjä plus monta tonnia tilillä, joten en ole PA. Ei vaan kiinnosta maksaa liikkumisesta enempää kuin mitä tarvitsee. Periaatteesta en ala maksamaan rosvohintaisesta polttoaineesta euron latiakaan, enkä niitä veroja ja turhia maksuja, mitä autosta koituu. Autokorjaamoihin en luota, joten en hanki mitään jota joutuu niissä käyttämään. Autottomana nyt vaan pääsee paljon halvemmalla, ja kun meikäläinen pärjää hyvin autottomana. Paremmin kuin miten menisi, jos tässä joku auto olisi rahaa viemässä. Töihin pääsen bussilla, turha töiden takia olisi autoa hommata. Auton pidosta on niin paljon huonoja kokemuksia, että ei kiitos mitään autoa mulle enää.
Ostakoon ja makselkoon ne joiden on pakko. Mun ei tarvi.
Täyssähkö-BMW. Tykkään. Edullinen ja hyvä ajaa. Kantama riittää mun ajoon kevyesti.
Mieheltä lahjaksi saatu Volvo D4 awd vm 2020.
Talbot Horizon, aito suomalainen auto.
Nissan Qashqai 2018. Hiivatin hyvä peli ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.
Mulla on sama yli 20 vuotta vanhempana ja toimii kun "junan vessa" eli toimii hyvin.
junan vessat toimi ennen hyvin, kun kuset ja paskat meni suoraan maahan.
Perheessä kaksi n. 15 vuotiasta ns. laatuautoa, joista toinen ostettu uuden karheana. Uudemmat eivät kiinnosta ja nykyiset toimivat hyvin.
Käyttöautona Volvo S40 ja kesäautoina Mersu w124 V8 ja Dodge avolava.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla 2006, tosi tyytyväinen olen.
Toyota paras auto ikinä.