Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
3kk vanha sähköVolvo. Näin työttömänä pakko ajaa sähköautolla, ei ole varaa ostaa bensaa.
Vanha hiace johon houkuttelen lapsia.
Kantti-Land Rover. Diisseliä kuluu tarpeeksi mutta on tosi kiva ajettava
Mikä niistä, kun tallissa 6 autoa. Hauskin on toki Lotus Exige 380 Roadsteri, 520 hepoiseksi dopattu, tonnin painoisena jää niin punaiset kuin keltaiset autot kauas taakse, niin halutessa. Mutta hauskinta toki vain kruisailu. Useimmiten alla kuitenkin joku pakuista, kun hommiakin iva aina välillä tehdä.
https://tinyurl.com/bdhwebew
Siitä automiehelle, tai miksei naisellekin hieman blingiä.
Oranssi VW Polo
Ei ole mitään valittamista. Mitään vikoja ei ole ollut ja kulkee pienellä bensan kulutuksella.
Taidanpa ostaa uuden kiinalaisen SkyWell sähköauton?
Venäläiset autot parhaita.Ensin oli Pobeda.Sitten tuli upea Volga.Sen jälkeen Moskvitsh.Seuraavaksi legendaarinen Lada.
Toyota Coralla, -95. 450tkm takana ja pelaa vielä. Halpoja kilometrejä.
Skoda Oktavia Scout, neliveto, automaatti, on erittäin hyvä mökkiauto, vetokoukku ja tilaa on. Huippunopeus 228, auto kaikin mukavuuksin.
Vierailija kirjoitti:
Skoda Oktavia Scout, neliveto, automaatti, on erittäin hyvä mökkiauto, vetokoukku ja tilaa on. Huippunopeus 228, auto kaikin mukavuuksin.
Siinä on yksi paha vika.Se on Skoda.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset autot parhaita.Ensin oli Pobeda.Sitten tuli upea Volga.Sen jälkeen Moskvitsh.Seuraavaksi legendaarinen Lada.
Puhe olikin AUTOISTA eikä nistään RYtSSÄN romuista !
Miksi kaikki sähköautoilla ajavat miehet ovat niin neitimäisiä? Myydäänkö sähköautoja vain sateenkaariväelle????
Pikkuinen Morris Mini muovipussissa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuinen Morris Mini muovipussissa.
Äidillä oli Morris Mini 70 luvulla.
mä oon pannu naista mercedesbenz w123 etupenkillä
Skoda Fabia Combi vm. 2016, isoimmalla koneella. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mökkiauto?
Audi tt rs vm2018 stage 3, 950hp.