Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletteko nelikymppiset rap-musiikkia?

Vierailija
20.01.2021 |

Onko muille nelikymppisille rap musiikkigenrenä täysin viearasta ja luotaan työntävää. Nykyään rap on suosittua nuorten keskuudessa ja mietin, että missä ikäluokassa menee se raja. Minä olen vuonna -80 syntynyt ja koen rap-musiikin lähinnä vitsinä melodisena runonlausumisena. Joko esim vuonna -88 syntyneet on täysiä "rap-ihmisiä", eli muodostaako alle kymmenen vuotta jo kuilun, että mihin sitä on ikään kuin kasvettu?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko rapautuneet heti aamusta?

Vierailija
122/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni alkoi kuunnella räppiä kaksi vuotta sitten ja noin vuosi sitten löysin hänet sängystämme nussimassa ugandalaista mustaa naista. Otin selvää ja tämä kappale soi stereoista taustalla kun avasin makuuhuoneemme oven ja näin mieheni kivikovan valkoisen kyr vän uppoutumassa pinkkiin ja kermaiseen mustaan pilluun.

Aah, ihanaa. Wet ass pussy täyttyi spermasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen. Harvoja genrejä jossa naiset laulaa kuinka niillä on valtaa ja miehet ei määräile. Muissa genreissä muijat vaan ulisee kun ukko ei tykkää. Yök.

Vierailija
124/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-71 syntynyt, en ole kova räp fani mutta jo 80 luvulla se run dmc:n "tougher than leather" oli kova biisi

Vierailija
125/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja tämä kyllä tämä duuniblues niminen räppi iskee hyvin, youtubesta löytyy

Vierailija
126/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50v ja tämä kyllä tämä duuniblues niminen räppi iskee hyvin, youtubesta löytyy

Tuo on hyvä, koitin laittaa tähän linkin mutta ei onnistunut?

Vierailija
127/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DuuniBlues - YouTube

Vierailija
128/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele, koska se on ihan hirveätä roskaa.

Vierailija
129/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kuuntelisi? Onhan monet räppärit itsekin nelikymppisiä.

Vierailija
130/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen. Kuten myös salsaa, reggaetonia, poppia, rnb:tä jne. Laaja musiikkimaku. Nuorena kuuntelin tosi paljon rappiä, juurikin noita mitä täällä on lueteltu: nas, ice cube, tupac, jay z, dmx.

Todella noloja kommentteja rasseilta tässä ketjussa. Nolaatte itsenne kun kommentoitte noin. Kertoo teistä sen, että ootte jotain kouluttautumatonta ja salokikelvotonta väkeä, kun ei omaa mielipidettä osaa sanoa asiallisesti. Onneksi tuollaisia ihmisten haukkujia ei ole omassa lähipiirissä.

En pidä kaikista musiikkilajeista, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida noin, edes niitä mistä vähiten pidän. Musiikkimaku on kuin makuaisti, jokaisella omansa ja hyvä niin.

Vierailija
131/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen paljon naisräppiä. Paljon hyviä riimejä yo, ja vielä enemmän silmälle iloa ;)

Älkää olko noloja rasseja ja inhotko mustia naisia, vain koska he ovat niin supertaitavia runoilijoita ja seksikkäitä suklaapupuja.

Vierailija
132/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole 40, mutta melkein. 90-luvun gangsta rapiä kuuntelen joskus. Nykyajan suomirap ja soundcloud rap-artistit ovat täyttä kuraa, en kuuntelisi vaikka maksettaisi

Vierailija
133/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V71kirpeä kirjoitti:

Olen -71 syntynyt ja poikamme myötä olen uppoutunut suomiräpin sokkeloihin :)

Eevil Stöö, Cledos, Stepa, DJ Kridlokk, Julma H, Sairas T, Kube, Ex Tuuttiz, OlliPA, Lyömättömät jne. Näitähän riittää ja hyvin uppoaa.

"Tuona päivänä mieli kohtasi pimeen, ja järki valon

Kun suomiräpin kärki kriippasi

heinillä härkien kaukalon"

Eevil Stööhän on itsekin nelikymppinen, ei räppi ihan meidän skidien keksimää ole. :D

Kuuntelen itsekin räppiä, menee mm., Eevil, Tuuttis, Ode, Kridlokk, Cledos, Lika-Aki, Dj Ibusal, Kube, Sairas T, Tippa, Koksu Koo, Ruger Hauer (RIP sille kombolle). 

Tiedän myös lähes kasikymppisen, joka kuuntelee trancea - ei ehkä tyypillisintä mutta miksipä ei. :) 

Vierailija
134/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Rap ei tosin ole musiikkia.

Vierailija
135/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty eikä taivu.

Vierailija
136/144 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä räppärit silloin kuuntelee kun ne haluaa kuunnella musiikkia?

Petri Nygård ainakin heviä. Se että on omaksi musakseen ottanut räpin ei tarkoita etteivätkö räppärit kuuntelisi muutakin.

Vierailija
137/144 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen NF:iä, Eminemiä ja Coolion 'Gangsta's paradise.

Vierailija
138/144 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 56 ja kuuntelen suomirappia ratiosta aina autoillessani!

Vierailija
139/144 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin kuulla, miten joku aineita vetänyt kusipää huutaen selittää baariseikkailujaan ja riitojaan, voisin yhtä hyvin lähteä steissille tmv. Ei sitä varten kannata avata radiota tai Spotifyta.

Vierailija
140/144 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kun mä räppään niin te kaikki pyörrytte!!!!! Mä oon paras räppää maan päällä!!!!! Mä oon paljon parempi räppää kuin mikään paska Cheek tai Pikku G tai Elastinen!!!!!! PS Gangsta räp, kiroilu räp, kauhu räp ja videopeli räp on sitä kunnon musiikkia!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä