Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon minun on realistista laihtua 5 kuukaudessa?

Vierailija
20.01.2021 |

35-vuotias nainen. En ole yhtään jaksanut pitää huolta itsestäni tai ulkonäöstäni. Ei siis vain ole kiinnostanut, kun olen ollut palavasti rakastunut aloitettuani uuden suhteen kesällä.

Nyt on aika laittaa stoppi tälle. Pituus 170 cm ja paino hirveät 91 kg!! Olen syönyt mielettömästi herkkuja ja juonut viiniä hyvän ruuan kanssa.

Nyt suunnittelin itselleni monipuolisen ateriasuunnitelman, keskimäärin 1500 kcal/vrk. Lisäksi reipas tunnin kävelylenkki joka toinen päivä ja maltillista lihaskuntotreeniä kotona. (Puoleen vuoteen en ole liikkunut lähes lainkaan)

Kauhistelua siitä, miten tähän tilanteeseen on päästy, en kaipaa. Suunta on eteenpäin ja tiedän, ettei minulla ole vaikeuksia suunnitelmaa pitää, kun nyt niin päätin.

Mutta kuinka paljon on realistista odottaa painon putoavan kesään mennessä, eli 5 kuukaudessa? 🤩

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-18kg ainakin jos maltillisesti. Enempikin koska sulla on tuota herkuttelua ja alkoholia mennyt.

Vierailija
2/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kujn et ole yhtään jaksanut pitää huolta itsestäsi tai ulkonäöstäsi, ei ole oletettavaa että itsekurisi mahdollistaisi mitään kovinkaan kurinalaista laihdutusta.

Järkevällä ruokavaliolla ja maltillisella liikkumisella sanoisin kilo per kuukausi, eli viisi kiloa.

Tuolla tahdilla jaksaa ylläpitää uutta elämäntapaa ja olet sitten kesällä 2022 timmissä kunnossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lienee turhaa kinata sen enempää. Tunnen itseni, että kun jotain haluan, pystyn siihen täysin. Siltä osin miten se on tietysti itsestäni kiinni.

Nyt olen antanut itselleni luvan olla välittämättä, mutta nyt sille on laitettu stoppi.

Tuo 15-18 kg kuulostaa aivan liian hyvältä ollakseen totta! Mutta olisipa niin. 10 kg itse ajattelin, että olisi varmasti mahdollista.

Kokemuksia mielellään kuulisin muilta! ☺️

Vierailija
4/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan on realistista pudottaa kilo viikossa rasvaa. Mutta alussa voi paino pudota paljon enemmän, jos nesteet lähtevät.

Vierailija
5/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pysyviä tuloksia ja välttyä jojottelulta, kannattaa tehdä pikemminkin elämäntapamuutos pikkuhiljaa kuin pyrkiä ihmeisiin puolessa vuodessa. Askel kerrallaan, jätät herkkuja ja viinin pois, lisäät liikuntaa mutta kaikki niin että muutokset on pysyviä. Kuuri ei pitkän päälle kannata.

Vierailija
6/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksimissaan on realistista pudottaa kilo viikossa rasvaa. Mutta alussa voi paino pudota paljon enemmän, jos nesteet lähtevät.

Kilo viikossa on mielestäni paljon ja itse en tuohon pystyisi, vaan pikemminkin 1-2 kg kuukaudessa on realistisempi tavoite.

Vierailija
7/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kiloa on realistinen toive. Se sinun on mahdollista pitää jatkossakin.

Vierailija
8/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon saa pois about samassa ajassa, kun se on tullutkin. Joten jos syksyn aikana tuli, niin kyllä siitä ainakin puolet saat pois ennen kesää.

Useimmille meistä riittäisi kun muistaisi joka toinen viikko tehdä tuota mitä nyt teet. Eli huomata, onko kiloja kertynyt ja sitten jättää herkut pois kunnes paino palautuu normaaliin. Mutta ei ihminen vaan opi. Sitten huomaa olevansa 20kg ylipainossa ja viikon kuntokuurista tulee parin vuoden projekti.

Vierailija
9/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa on varma minkä voi laihtua tuossa ajassa.

Jos enemmän, se on kaikki plussaa.

Vierailija
10/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut 5 kiloo kolmessa kuukaudessa. 82 kilosta 77 kiloon. Vielä neljä jäljellä. Sokeri, jauho pois. Vähentänyt hiilihappoja. Tsemppiä.

Vierailija
11/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen 8 viikkoa-starttia. Tiputin sillä kympin kahdessa kuukaudessa normaalipainon sisällä, enkä edes noudattanut ohjeita kokoajan kirjaimellisesti. 

Eli reilu kilo lähti viikossa eikä tarvinnut nähdä nälkää. Painon tippuminen jatkui vielä jonkin aikaa sen jälkeenkin kun lipsahdin ruokavaliosta takaisin entiseen. Nyt yritän pitää painon kurissa käymällä säännöllisesti vaa'alla, mitä ennen vastustin.

Uskallan siis väittää että viidessä kuukaudessa tuosta painosta tipahtaa kohtalaisella vaivalla 20 kg.

Vierailija
12/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20kg.

Itsellä 10kg läks noin 2 kuukaudessa ja pysynyt on poissa

Vierailija
13/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen laihtunut 5 kiloo kolmessa kuukaudessa. 82 kilosta 77 kiloon. Vielä neljä jäljellä. Sokeri, jauho pois. Vähentänyt hiilihappoja. Tsemppiä.

No se on hyvä että hiilihapot on vähennetty. Nehän tunnetusti lihottaa valtavasti.

Vierailija
14/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minuakin alkoi kiinnostaa teidän metodit, jotka epäilette, että AP voisi tiputtaa jopa 20 kg tuossa ajassa!

Vierailija
15/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minuakin alkoi kiinnostaa teidän metodit, jotka epäilette, että AP voisi tiputtaa jopa 20 kg tuossa ajassa!

Hiilarit minimiin, rasvaa jonkin verran. Ei alkoholia, ei herkkuja. Paitsi välillä. Ollaanhan tässä ihmisiä kuitenkin.

Aterian koon voi helposti puolittaa. Ainakin omalla kohdallani oli näin. Ruokaa 4 x päivässä.

Jälkeenpäin melkein naurattaa ne lounaat joita esim. töissä aiemmin söin. Tolkuton annos lämmintä ruokaa, leipää, maitoa, jälkkärirahka. Nyt olen pudottanut annoskokoa ja jättänyt leivän pois lounaalta, jälkkärin syön kyllä. Painoa tullut kilo lisää kolmessa kuukaudessa, ja tässä aion sen pitää.

12  (177 cm / 71 kg, vielä loppukesästä 79,5 kg)

Vierailija
16/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30kg

Kun on paljon mitä laihduttaa, se on nopeampaa.

Itse olin 160/80, 4kk - 30kg

Vierailija
17/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30kg

Kun on paljon mitä laihduttaa, se on nopeampaa.

Itse olin 160/80, 4kk - 30kg[/

Kuinka tämä oli mahdollista?

Vierailija
18/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein törmännyt, että 500-1000 grammaa viikossa on realistinen tahti. Riippuu mitä syöt ja miten paljon syöt sekä miten liikut.

Vierailija
19/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen ruokavalio 2000kcal/vkr, paljon liikuntaa. Lopeta herkut ja viini kokonaan. Voit laihtua pari kymmentä kiloa puolessa vuodessa terveellisesti.

Vierailija
20/87 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 lisää vielä että tuolla 8 viikon startilla ei tarvitse liikkua minuuttiakaan. Paino tippuu silti, oikeastaan huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme