Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon minun on realistista laihtua 5 kuukaudessa?

Vierailija
20.01.2021 |

35-vuotias nainen. En ole yhtään jaksanut pitää huolta itsestäni tai ulkonäöstäni. Ei siis vain ole kiinnostanut, kun olen ollut palavasti rakastunut aloitettuani uuden suhteen kesällä.

Nyt on aika laittaa stoppi tälle. Pituus 170 cm ja paino hirveät 91 kg!! Olen syönyt mielettömästi herkkuja ja juonut viiniä hyvän ruuan kanssa.

Nyt suunnittelin itselleni monipuolisen ateriasuunnitelman, keskimäärin 1500 kcal/vrk. Lisäksi reipas tunnin kävelylenkki joka toinen päivä ja maltillista lihaskuntotreeniä kotona. (Puoleen vuoteen en ole liikkunut lähes lainkaan)

Kauhistelua siitä, miten tähän tilanteeseen on päästy, en kaipaa. Suunta on eteenpäin ja tiedän, ettei minulla ole vaikeuksia suunnitelmaa pitää, kun nyt niin päätin.

Mutta kuinka paljon on realistista odottaa painon putoavan kesään mennessä, eli 5 kuukaudessa? 🤩

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 25kg

Vierailija
82/87 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdun 400-600 grammaa viikossa olemalla 16:8 -pätkäpaastolla ja juoksemalla viidesti viikossa 8km. En vaan laihdu nopeammin ja yhtään enempää en voi nipistää syömisestä ettei ala heikottamaan.

Eli siis 5 kk ajassa olen pudottanut n. 10kg ja vielä on toinen mokoma jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kiloa pois 2 viikossa kaalikeitolla . Aamulla keittoa päivällä illalla vettä ja teetä ilman sokeria . Lähtee tosi nopeasti kun poistuu kaikki rasva .

Vierailija
84/87 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuuko tuo 8/16 mihinkään muuhun kuin siihen, ettei ole aikaa syödä niin paljon?

Toisin sanoen onko mitään merkitystä syökö päivässä esim. 1700 kcal klo 6-22, vai saman määrän klo 9-17?

Tähän haluaisin myös saada vastauksen.

Se perustui vain siihen ettei tuossa ajassa ehdi syödä.

Sen syömisikkunan voi valita. Mulla se on klo 13-21 koska en voi mennä nälissäni nukkumaan. Eli eka ruoka klo 13.

Jotkut pitää sen klo 07-15 eli eka ruoka aamupala ja klo 15 jälkeen paastotaan.

Vierailija
85/87 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin mitoista 167cm/77kg -> 66kg viidessä kuukaudessa vuosi sitten.

Metodina oli ensin tiukka keto (alkuun pari vk hiilarit alle 20g/vrk) ja sitten hiukan enemmän hiilaria, kuitenkin n. 30g/vrk. Otin myös pätkäpaaston mukaan jossain vaiheessa, 18/6 mallilla eikä ihan jokapäivä.

Tähän yhdistin rivakat tunnin kävelylenkit ystävän kanssa tai vesijuoksua tms mutta ei mitään sen rankempaa. Kilot putosi hyvin ja olo reipas ja energinen heti kun ekojen päivien väsähtänyt olo oli selitetty. Parit juhlat oli matkan varrella jolloin tuli syötyä ja juotua liikaa mutta palasin vaan heti ruotuun.

Kilot on pysyneet vuoden poissa, vhh ruokailu edelleen ja myöskin pätkäpaasto kun siltä tuntuu, ehkä n. 3krt viikossa

Vierailija
86/87 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää omia kokemuksia, sekä onnistuneita että epäonnistuneita!

Omalla kohdallani cambridgellä lähti kiloja jopa 3kg viikossa, ja onnistuin pudottamaan 12kg. Ei pysynyt tämä saavutus. Heti kun aloin syömään oikeaa kotiruokaa, lihoin takaisin ja vähän lisää. Olen 53v.

Viinin lipittely ( pullo per ilta) viikonloppuosin on paheeni. Sunnuntaina ei sitten jaksa mitään liikuntaa ja sitten alkaakin arki. Huokaus.

Vierailija
87/87 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,mikä tilanne nyt?   paljonko lähtenyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän