Oman miehen kehumisketju
Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.
Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.
Kommentit (388)
Tulen lähes joka arkipäivä suoraan ruokapöytään. Mies tulee kotiin tuntia aiemmin ja laittaa aina ruuan. Joskus on poikkeuksia, ettei hän ehdi niin aikaisin, silloin teen ihan mielelläni. Käymme viikonloppuisin yhdessä pitkiä kävelylenkkejä. Mies halaa, pussaa ja hellittelee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinkut saavat kehua?
Perusta oma ketju sinkuille ja kehukaa vaikkapa rakastajianne, jos et muuta aihetta keksi.
Mies on fiksu, rauhallinen ja rakastettava, pelastanut minut pulasta useasti. En tiedä mitä tekisin ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sitä, että miehet ovat hienosti omaksuneet metoon, eivätkä enää lähesty sinkkuja tai muitakaan naisia, jotka voivat ahdistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma ketju sinkuille ja kehukaa vaikkapa rakastajianne, jos et muuta aihetta keksi.
Ei kiitos, tee itse ketjusi. Sinkuissa on selibaatissa eläjiä ja seksistä kieltäytyjiä, "rakastaja" on vieras käsite. Voi silti kehua jotakuta.
Mun mies sanoo joka päivä, että rakastaa mua, halailee ja hellii. On myös taitava käsistään, osaa rakentaa mitä vaan ja tekee esim. huonekaluista just sellaisia kuin pyydän. Rauhallinen tyyppi, jonka kanssa ei tarvitse ikinä riidellä. Ei pelaa tietokoneella eikä pelikonsoleilla, juo aniharvoin, eikä ramppaa saunailloissa. Hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa mun toteuttaa unelmiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, tee itse ketjusi. Sinkuissa on selibaatissa eläjiä ja seksistä kieltäytyjiä, "rakastaja" on vieras käsite. Voi silti kehua jotakuta.
Mitä tähän ketjuun tulit vikisemään? Keksi itse kehumisen aihe ja perusta oma ketjusi. Tässä ketjussa voi kehua omaa miestä, jos siihen on aihetta.
Se on luonteeltaan niin iloinen ja positiivinen eikä stressaa turhia, saan siitä itsekin paljon voimaa❤️
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitä hunsvottia kehu, piste!
Ei tarvikaan kehua hunsvotteja. Vain jos on oikeasti niin hyvä mies, että suhde on kaikin puolin hyvä ja onnellinen. ap
Mun miesystäväni on hirveän hauska, sen hölmötkin läpät naurattaa. Hänellä on ihana lauluääni ja kauniit ystävälliset silmät. On melkein aina hyvällä tuulella ja kaikille ystävällinen. Tekee hyvää ruokaa ja on ihanan karvainen. Huomioi minua tosi paljon ja on luotettava.
Meillä on taivaallista seksiä. Miinuksena tosin se, että mies tykkää jaella sitä vieraille naisille. Mutta se onkin sitten ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on taivaallista seksiä. Miinuksena tosin se, että mies tykkää jaella sitä vieraille naisille. Mutta se onkin sitten ainoa.
Aika vähissä on hyvät puolet. Minusta tuo menee pahasti miinukselle.
Ihania miehiä teillä❤️ Saisinpa minäkin....
Pitäkää hyvää huolta herroistanne ja olkaa kiitollisia
Lotten kirjoitti:
Pitäkää hyvää huolta herroistanne ja olkaa kiitollisia
Kyllä pidetään hyvää huolta ja osaan olla erityisen kiitollinen omastani, kun olen niin moneen huonoon törmännyt ennen häntä. Itsekin haaveilin aikaisemmin löytäväni kunnollisen miehen. Löysin sellaisen vasta 47 vuotiaana ja aion pitää hänestä kiinni loppuelämäni ajan. ap
Vierailija kirjoitti:
Lotten kirjoitti:
Pitäkää hyvää huolta herroistanne ja olkaa kiitollisiaKyllä pidetään hyvää huolta ja osaan olla erityisen kiitollinen omastani, kun olen niin moneen huonoon törmännyt ennen häntä. Itsekin haaveilin aikaisemmin löytäväni kunnollisen miehen. Löysin sellaisen vasta 47 vuotiaana ja aion pitää hänestä kiinni loppuelämäni ajan. ap
Mullakin oli monta persereikää ennen tätä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoo joka päivä, että rakastaa mua, halailee ja hellii. On myös taitava käsistään, osaa rakentaa mitä vaan ja tekee esim. huonekaluista just sellaisia kuin pyydän. Rauhallinen tyyppi, jonka kanssa ei tarvitse ikinä riidellä. Ei pelaa tietokoneella eikä pelikonsoleilla, juo aniharvoin, eikä ramppaa saunailloissa. Hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa mun toteuttaa unelmiani.
Kuulostaa ihanalta. Minunkaan mieheni ei pelaa lainkaan tietokoneella, eikä pelikonsoleilla. ap
Tekeekö videopelit oikeesti huonon miehen? Mun mies on aivan ihana. Rakastava, välittävä, turvallinen, kohtelias ja komekin ja pelaa videopelejä. En muuttaisi sitä hänessä koska pelaamme paljon yhdessä.
21 vuotta yhdessä. Mieheni on ihana. Hän on rakastava, kärsivällinen ja maailman paras kumppani ja isä.