Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräteille pitäisi määritellä miniminopeus

Vierailija
30.06.2026 |

On todella vaarallista olla pyöräteillä tien tukkona haahuilemassa miten sattuu. Eilen olin taas tulossa töistä kotiin ja olin rikkomassa aiempaa ennätystä, niin eikö siellä taas ollut tiet täynnä mummoja ja lapsia ajamassa miten sattuu. Jos vauhti on sama kuin kävellessä, niin silloin pitäisi ajaa jalkakäytävällä eikä tukkia pyöräteitä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se riski ja vaaranaiheuttaja olet sinä, spandexohjus.

Vierailija
2/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori provo, paistaa läpi liikaa.

Vierailija
4/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeampi väistää. Olette siis surkeita väistäjiä.

Vierailija
5/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi ÄO olisi hyvä. Loppuisi AP:n ajelut pyöräteillä. 

Vierailija
6/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta vaikuttaa, mutta tunnistan ongelman. Minä pääsen sähköttömällä ratapyörälläni yli 40km nopeuksiin helposti, siinä jää normimopot toiseksi. Kyllä, pyörätiellä on vaarallista ajaa näin kovaa. Vika ei ole muissa vaan minussa. Minä yritän tehdä pyörätiestä kilparataa.

Olen jo reilu vuosi sitten siirtynyt ajamaan ajoradalle, nopeuteni takia, siellä voin nauttia vauhdista ihan laillisesti ja huomasin, että varsinkin lähiöissä ajoradat ovat paremmassa kunnossa kuin pyöräteillä. Nykyään ylisuuret lumikoneet rikkovat helposti pyörätien perusteita, alkavat 5 v rakentamisen jälkeen halkeilemaan. Ajoradoista pidetään parempaa huolta. Tule tänne ajoradalle, näytetään mopojonneille ruismoottorin VOIMAA !

Vierailija
7/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provolta vaikuttaa, mutta tunnistan ongelman. Minä pääsen sähköttömällä ratapyörälläni yli 40km nopeuksiin helposti, siinä jää normimopot toiseksi. Kyllä, pyörätiellä on vaarallista ajaa näin kovaa. Vika ei ole muissa vaan minussa. Minä yritän tehdä pyörätiestä kilparataa.

Olen jo reilu vuosi sitten siirtynyt ajamaan ajoradalle, nopeuteni takia, siellä voin nauttia vauhdista ihan laillisesti ja huomasin, että varsinkin lähiöissä ajoradat ovat paremmassa kunnossa kuin pyöräteillä. Nykyään ylisuuret lumikoneet rikkovat helposti pyörätien perusteita, alkavat 5 v rakentamisen jälkeen halkeilemaan. Ajoradoista pidetään parempaa huolta. Tule tänne ajoradalle, näytetään mopojonneille ruismoottorin VOIMAA !

Kätevä ratkaisu. :) Joillakin näemmä riittää äly tämän keksimiseen, ap:llä ei.

Vierailija
8/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mahdoton väistää, kun lapset menevät useampi rinnakkain ja kellon soitto ei aiheuta mitään reaktiota. Moni väittää provoksi, mutta missä sitten pitäisi pyörällä ajaa nopeaa jos haluaa auton korvata sillä?

Vierailija
9/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mahdoton väistää, kun lapset menevät useampi rinnakkain ja kellon soitto ei aiheuta mitään reaktiota. Moni väittää provoksi, mutta missä sitten pitäisi pyörällä ajaa nopeaa jos haluaa auton korvata sillä?

Ajotiellä, kuten joku aiemmin kommentoinut esitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi