Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko vielä tekemisissä miehen kanssa, joka vei neitsyytenne?

Vierailija
16.01.2021 |

Itse en ole. Näin hänet yli kakskyt vuotta sitten.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen välillä koska mies loppujen lopuksi tunnusti että käytti minua hyväksi koska oma tyttöystävä ei antanut. Eli siis oli valehdellutkin minulle että oli sinkku ja kertoi vikana päivänä sen suoraan naamalleni, sanoi että on pahoillaan mutta ei paljoa pahoittelut kiinnostanut kun oli tietoisen päätöksensä tehnyt. Jäi pieni trauma tuosta. Onneksi olen saanut deittailla hyviäkin miehiä ja opin miten minua kuuluu kohdella.

Miehet tosiaan ovat sen yhden asian perässä oli pelissä sitten naisen tunteet tai ei. Iljettäviä koiria jotka juoksevat halujensa perässä.

Jos katselee useamman niin huomaa että eivät ole. Tosi ikävä lukea tällaisia yleistyksiä todella hienon miehen vaimona ja teini-ikäisen poikalapsen äitinä.

Itse ketjun aiheeseen, neitsyys meni alkoholinhuuruisen illan päätteeksi yhden yön tutulle. Olin 17v ja halusin neitsyydestä eroon. En ole nähnyt ko. hlöä sen jälkeen enkä ole ollut yhteyksissä, ei mitään tarvetta yhteydenpitoon.

Vierailija
82/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seurusteltiin kyllä neljä vuotta alle kaksikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen kanssaan naimisissa. Sen voisin lisätä että hän ei vienyt neitsyyttåni kuten en minäkään hänen, me vain harrastimme seksiä ja se siinä. Kumpaakaan ei sattunut eikä kummastakaan valunut verta. Ne ovat vain tietåmättömien miesten luuloja.

Vierailija
84/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siitä on yli 35 v eikä olla enää yhdessä, mutta yhteyksissä ollaan.

Vierailija
85/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki 5v sitten itsarin

Saanko udella että miten?

Nielaisi kielensä.

Vierailija
86/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta kulunut ja tuossa se katsoo telkkaria vieressä.

Vierailija
87/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sosiaalisen median kautta. Eipä tunnu parisuhteet hänellä kestävän. Parisuhteessa oli toki silloinkin kun neitsyyteni vei - vaan ei toki minun kanssani.

Minä sen sijaan elän hyvinkin porvarillista tavallista ja onnellista perhe-elämää pientaloalueella.

Vierailija
88/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hänen kanssaan naimisissa. Sen voisin lisätä että hän ei vienyt neitsyyttåni kuten en minäkään hänen, me vain harrastimme seksiä ja se siinä. Kumpaakaan ei sattunut eikä kummastakaan valunut verta. Ne ovat vain tietåmättömien miesten luuloja.

Kipu ja veren määrä on ihan yksilöllistä. Mulla on toisenlainen kokemus.

Vierailija
89/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes sukunimeä 20+ vuoden takaa.

Vierailija
90/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta miehenä pitää esittää pari huomiota.

1. Jos se neitsyyden "vieminen" kuulostaa patriarkaaliselta niin aina voi sanoa antaneensa neitsyytensä.

2. Tutkimuksiin verrattuna tässä ketjussa on poikkeuksellisen paljon naisia, jotka ovat yhdessä ensinmäisen seksikumppaninsa kanssa.

Vierailija
91/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tutun kautta tiedän vähän miten hänellä nykyisin menee. Ihan kivasti ilmeisesti, mukava tyyppi olikin, että on kyllä kiva kuulla.

Vierailija
92/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuossa se sohvalla istuu lukemassa :D Oltiin neitsyitä molemmat silloin 30 vuotta sitten. Ja ei, ei me mitään uskovaisia olla, oltiin vaan toisillemme niin sopivat, että yhteen päädyttiin lopullisesti.

Vierailija
93/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa hänen kanssa. Ei olla sen päivän jälkeen kun tavattiin oltu paria päivää pidempää erossa toisistamme ja tapaamisesta on jo 13 vuotta.

Vierailija
94/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn haudalla silloin tällöin.

Vierailija
95/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta miehenä pitää esittää pari huomiota.

1. Jos se neitsyyden "vieminen" kuulostaa patriarkaaliselta niin aina voi sanoa antaneensa neitsyytensä.

2. Tutkimuksiin verrattuna tässä ketjussa on poikkeuksellisen paljon naisia, jotka ovat yhdessä ensinmäisen seksikumppaninsa kanssa.

1. Voidaan puhua myös ekasta seksikerrasta ihan ilman mitään viemisiä ja antamisia.

2. Tähän ovat varmaan hanakammin vastanneet just ne, jotka ovat yhdessä sen ekakertalaisensa kanssa. Siksi suhteellinen vastausmäärä näyttää tältä, absoluuttisena lukunahan ei olla mitään tilastoa vielä lähelläkään.

Vierailija
96/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen. Viimeiset 11 vuotta tiiviisti tekemisissä oltu, nyt meillä 2 lasta ja naimisissa. Ja koira. Ja kissa.

Vierailija
97/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt aviopuolisoni.

Vierailija
98/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en, koska hän oli surkea sängyssä.

Halusin  - ja valitetettavasti - sain kokemattoman miehen.

Vierailija
99/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hänet toisinaan telkkarissa.

Vierailija
100/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En muista tyypin etunimeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän