Naiset, oletteko vielä tekemisissä miehen kanssa, joka vei neitsyytenne?
Itse en ole. Näin hänet yli kakskyt vuotta sitten.
Kommentit (118)
Valitettavasti en, koska hänet puukotettiin kuoliaaksi vähän sen jälkeen ☹️
En aktiivisesti, mutta olihan se jo yli 30 vuotta sitten.
En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä 17 vuoteen. Hän on edelleen ainoa mies joka on mua pannut. Oltiin yhdessä muutama vuosi.
En. Se oli alkoholiin menevä uusnatsipoika joka haukkui, vähän kuin hitler.
Joka päivä. 14 vuotiaan tavattu ja yhdessä edelleen. 36 vuotiaita ollaan.
Hän on kuollut jo 20v sitten, joten en ole.
Juu, hän on avomieheni ja lapsemme isä 😁
Enpä ole vuosiin nähnyt. Sitkeästi yritti pitää yhteyttä mutta ghostasin hänet aina.
En ole missään tekemisissä. Jonkun aikaa roikkui Facebook-kaverina juttumme jälkeen, mutta jossain vaiheessa huomasin hänen poistaneen mut kavereistaan. Mutta eipä siinä mitään, en kaipaa.
Sikahan se on, koska mies Neitsyyden vei ja kaikki. Olisin neitsyt vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Sikahan se on, koska mies Neitsyyden vei ja kaikki. Olisin neitsyt vieläkin.
Kylläpä kovasti monet tarttuvat tuohon ilmaisutapaan. Kaikkea ei aina tarvitse ottaa kirjaimellisesti.
Oli kännipano laivalla. Ruotsalainen jantteri, jonka nimeä tai ulkonäköä en edes muista. Joten ei, en todellakaan ole ollut sen yön jälkeen tekemisissä.
Joka päivä ollaan tekemisissä jo 26 vuotta.
Reilu 10 vuotta sitten tavattu viimeksi, se oli se kerta kun neitsyys meni. Aavistin pohjimmiltani ettei hän ollut minusta kiinnostunut (muuta kuin seksimielessä) ja kyllähän se sattui kun ilmoitti tekstarilla ettei halua enää tapailla. Olin kuitenkin itse ihastunut. En kuitenkaan kadu koska pääsin neitsyydestä eroon, minua hävetti aiemmin olla 20-vuotias neitsyt.
Asuu Portugalissa ja tapauksesta on yli 40 v.
Lähetin yhden kerran muutama vuosi sitten ulkomailla ollessani anonyymin synttärikortin työpaikalleen, osoitteen olin löytänyt netistä. Siinä kaikki.
En ole, nähnytkään yli 30 vuoteen. Ei tullut edes luokkakokoukseen, olisi ollut kiva törmätä.
Naimisissa ollaan. 15v olin silloin ja kohta 30v.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en, koska hänet puukotettiin kuoliaaksi vähän sen jälkeen ☹️
Miksi menit pettämään miestäsi?
Maantieteellistä ja ajallista etäisyyttä on kertynyt. Oli ihan kiva tyyppi ja enemmän ihastunut minuun kuin minä häneen. Tiesin, ettei meillä olisi yhteistä tulevaisuutta, koska halusin kouluttaa itseäni paljon pidemmälle kuin hän. On näköjään yhä kotiseudullaan.