Naiset, oletteko vielä tekemisissä miehen kanssa, joka vei neitsyytenne?
Itse en ole. Näin hänet yli kakskyt vuotta sitten.
Kommentit (118)
En. Ghostasi heti kun sai mitä halusi :( Harmittaa vieläkin vaikka tuosta jo kuusi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen välillä koska mies loppujen lopuksi tunnusti että käytti minua hyväksi koska oma tyttöystävä ei antanut. Eli siis oli valehdellutkin minulle että oli sinkku ja kertoi vikana päivänä sen suoraan naamalleni, sanoi että on pahoillaan mutta ei paljoa pahoittelut kiinnostanut kun oli tietoisen päätöksensä tehnyt. Jäi pieni trauma tuosta. Onneksi olen saanut deittailla hyviäkin miehiä ja opin miten minua kuuluu kohdella.
Miehet tosiaan ovat sen yhden asian perässä oli pelissä sitten naisen tunteet tai ei. Iljettäviä koiria jotka juoksevat halujensa perässä.
Sait kuitenkin kullia. Aivan mahtavaa! Miksi pilaat sen miettimällä tuollaisia turhanpäiväisiä asioita.
Joillain ihmisillä on myös kriteerejä sen suhteen, millaisen ihmisen kanssa haluavat harrastaa seksiä - periaatteena ei ole että kunhan nyt joltain saa seksiä niin mahtavaa. Ihan ymmärrettävää että tulee huono fiilis, jos se ihminen ei olekaan yhtään sitä mitä on antanut ymmärtää.
Vuonna 1987 olen viimeksi nähnyt ekan seksikumppanini.
En ole, enkä halua. Se oli huono seurustelusuhde ja minut painostettiin, lopulta suorastaan väkivoimalla. Kyllä sitä voi sanoa raiskaukseksi. Tästä on jo yli kolmekymmentä vuotta, ja paljon tärkeämpiäkin asioita on jo ehtinyt tapahtua, mutta kyllä tuo minua veetutti vielä monta vuotta jälkeenpäin. Eniten pänni se, että paljon mukavampi kaveri oli siinä tyrkyllä jo kauan, mutta torjun hänet kun luulin, että pitää pysyä yhdessä sen ekan kanssa, jonkin typerän kunniakäsityksen takia. Lopulta tajusin kuitenkin oman parhaani ja vaihdoin parempaan. Sekin suhde päättyi aikanaan, mutta palautti uskoni miessukupuoleen ja omaan arvooni ja vaikutti siihen, etten enää koskaan antanut kenenkään kohdella itseäni huonosti.
Vierailija kirjoitti:
En. Ghostasi heti kun sai mitä halusi :( Harmittaa vieläkin vaikka tuosta jo kuusi vuotta.
Mulla tuosta on viikko. Ei kaduta, mutta harmittaa. Minusta kun meistä olisi muuhunkin. Mutta valhettahan se kaikki oli. Täytyy vain ajatella että yhdenlainen kokemus tämäkin ja ainakin oli kivaa siihen asti.
Ei mitään "vienyt" :D naimisissa ollaan ja lapsikin nykyään. Hyvä tuuri kävi, kun ekalla tärppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon tähän keskusteluun on osallistunut naisia, jotka ovat edelleen yhdessä ekan s eksikumppanin kanssa.
Ja minulla kun on sellainen käsitys, että naiset harrastavat usein yhden yön juttuja.
Sinulla on väärä käsitys. Vain typerysmiehet kuvittelevat, että ihan jokainen nainen harrastaa seksiä kenen tahansa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En enkä tietäisi jos tulisi kadulla vastaan, ei mitään hajua minkä näköinen oli. Nimikin on unohtunut.
Mmm...joku alkoholisti kaiketi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei haluta muistaa koko tapausta. KADUN SYVÄSTI.
Miksi? Pääsit panemaan, miksi sitä pitäisi katua?
Mitä hyvää pskassa panossa on? Ihan sama kuin söisi homeista ruokaa vaikkei ole nälkä.
Itse teininä vaan päätin et nyt pois ja kun tilaisuus tuli en tuntenut koko tyyppiä ollenkaan, oli kaverin bileet yhdellä mökillä..nimen muistan hämärästi vielä. Täysin turha kokemus 16-vuotiaana ja jos nyt sais päättää en tosiaan toimisi noin..silloin se piti vaan saada neitsyys pois ja äkkiä🤦♀️Poika oli samanikäine ja yhdessä sovittiin ettei asiasta puhuta eikä mitään tapahtunut..niin typerää..
Jep, on Facebook-kaveri ja vinkuu takaisin 24v jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei haluta muistaa koko tapausta. KADUN SYVÄSTI.
Miksi? Pääsit panemaan, miksi sitä pitäisi katua?
Minäkin pääsin panemaan. Nimittäin kahvinkeittimen päälle.
Yhdessä oltu teineistä asti. Nyt ollaan 45 vuotiaita.
Raiskaajat tosiaan vie jotain kuten varkaat . Sehän on väärin väkivaltaa tehdä toiselle . Yleensä ollaan yhdessä kun tykätään ja molemmin puolin eikä pakottamalla . Ei mitään pakkoavioliittojakaan . Pitää olla luonnollista . Hyi iljettävä ilkeyttä pakottaa joku naimisiin jonkun hirviön kanssa yök. Kyllä kaikki väkivalta naisia kohtaan pitää lopettaa maapallolla. Oikeaa tykkäämistä ja oikeaa rakkautta se ei satuta ketään .
Aitoa rakkautta esiin kirjoitti:
Raiskaajat tosiaan vie jotain kuten varkaat . Sehän on väärin väkivaltaa tehdä toiselle . Yleensä ollaan yhdessä kun tykätään ja molemmin puolin eikä pakottamalla . Ei mitään pakkoavioliittojakaan . Pitää olla luonnollista . Hyi iljettävä ilkeyttä pakottaa joku naimisiin jonkun hirviön kanssa yök. Kyllä kaikki väkivalta naisia kohtaan pitää lopettaa maapallolla. Oikeaa tykkäämistä ja oikeaa rakkautta se ei satuta ketään .
Eikö miehiä kohtaan väkivallalla ole niin väliä?
Olemme edelleen naimisissa. Tosin itse olin se aktiivinen osapuoli neitsyyden menossa.
En ole tekemisissä, kyseessä oli ensimmäinen poikaystävä ja suhde kesti useamman vuoden, mutta pohjimmiltaan emme tulleet oikein millään tasolla toimeen keskenämme. Eron jälkeen olin niin kyllästynyt koko touhuun, että en todellakaan halunnut pysyä kavereina. Vuosia myöhemmin löysimme toisemme Facebookin kautta ja vaihdoimme kuulumisia ihan hyvässä hengessä, mutta siitäkin on jo kymmenkunta vuotta.
Saisi pikkuhiljaa jo jäädä historian havinaan koko neitsyyskäsite. Kukaan ei ole ”vienyt” minulta ”puhtoisuutta”, ”viattomuutta” ja mitä näitä asioita nyt on joita neitsyyteen liitetään. Hyh miten kuvottavan sovinistinen koko käsite onkaan.
Ensimmäinen seksipartnerini on edelleen hyvän päivän tuttava, jonka kanssa moikataan ja vaihdetaan kuulumisia, jos jossain törmäämme. Asutaan tosin eri paikkakunnilla, joten ei olla törmätty pitkään aikaan. Viimeksi taisi olla yhteisen ystävän muistotilaisuudessa kymmenen vuotta sitten.