Naiset, oletteko vielä tekemisissä miehen kanssa, joka vei neitsyytenne?
Itse en ole. Näin hänet yli kakskyt vuotta sitten.
Kommentit (118)
Teki sen painostamalla, olin 14 vuotta. Vihasin häntä kauan.
Muistelen välillä koska mies loppujen lopuksi tunnusti että käytti minua hyväksi koska oma tyttöystävä ei antanut. Eli siis oli valehdellutkin minulle että oli sinkku ja kertoi vikana päivänä sen suoraan naamalleni, sanoi että on pahoillaan mutta ei paljoa pahoittelut kiinnostanut kun oli tietoisen päätöksensä tehnyt. Jäi pieni trauma tuosta. Onneksi olen saanut deittailla hyviäkin miehiä ja opin miten minua kuuluu kohdella.
Miehet tosiaan ovat sen yhden asian perässä oli pelissä sitten naisen tunteet tai ei. Iljettäviä koiria jotka juoksevat halujensa perässä.
En ole, ja siitä on yli 25 v. Kerran tässä googlailin nimen ihan uteliaisuuttani ja tulikin kuva vastaan. Silmistä olisin tunnistanut vielä, mutta tummat kiharat olivat vaihtuneet pälvikaljuun ja vatsan kohdalle oli kasvanut mahtava pallo. En ole tietenkään minäkään säilynyt 17-vuotiaan näköisenä. Parempi pitää ihana muisto romanttisesta kesästä ihan vaan omassa mielessä tapailematta.
Vankilassa nykyään, vaikea siks nähdä.
Neitsyys taisi mennä kyllä ihan tamponille, enkä ekan seksikertanikaan vastapuolta ole tapahtuman jälkeen nähnyt. Antoi se numeronsa, en vaan koskaan soittanut. Ei kiinnostanut.
En missään tekemisissä, enkä ole nähnyt yli kahteen vuoteen. Jäi lievästi sanottuna huono maku koko jutusta ja siitä ihmisestä.
Ei multa ole kukaan mitään vienyt. Mutta siis en ole tekemisissä ensimmäisen seksipartnerini kanssa. En muista tyypistä kuin etunimen vaikka olikin ihan ok tyyppinä, seurusteltiin vissiin kuukauden ajan kun olin 18-vuotias.
En ole missään tekemisissä, vaikka on lasteni isä.
Vierailija kirjoitti:
Vankilassa nykyään, vaikea siks nähdä.
Onkohan vienyt siellä kenenkään neitsyyttä.
Ihmeen paljon tähän keskusteluun on osallistunut naisia, jotka ovat edelleen yhdessä ekan s eksikumppanin kanssa.
Ja minulla kun on sellainen käsitys, että naiset harrastavat usein yhden yön juttuja.
Nummirock -90 luvulla, ikää 14-15v, en muista tarkalleen. Ei kiinnostanut sen jälkeen. Oli kylmää ja teltan lattia kova.
Vierailija kirjoitti:
Teki 5v sitten itsarin
Saanko udella että miten?
En tykkää tuosta ”vei”. Mutta siis en ole tekemisissä, asuu Jenkeissä. Kerran nähnyt sen jälkeen.
En, siitä on aikaa kohta 30 vuotta.
Silloin kun facebook tuli, niin vasiten etsin profiilin 😃 en pyytänyt kaveriksi, mutta ihan kiva oli nähdä miltä nykyään näyttää ja mitä hommaillut. Ja todella tyytyväinen, ettei siitä eka rakkaudesta tullut mitään pitempää, elämänhallinta näyttää olevan edelleen yhtä hukassa vaikka tulee jo 50v mittariin.
Mutta ihan hyvät muistot, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon tähän keskusteluun on osallistunut naisia, jotka ovat edelleen yhdessä ekan s eksikumppanin kanssa.
Ja minulla kun on sellainen käsitys, että naiset harrastavat usein yhden yön juttuja.
Minä en ole yhdessä ensimmäisen miehen kanssa, kenen kanssa seksiä harrastin, mutta toisen kanssa olen ollut yhdessä kohta 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki 5v sitten itsarin
Saanko udella että miten?
Et. Sinulla on aivan tarpeeksi huolehtimista omissa asioissasi.
En käytä ilmaisua "vei neitsyyteni", se kuulostaa siltä kuin mies olisi vienyt jotain minulle kuuluvaa. Patriarkaalinen ilmaisu.
Mutta olen viimeksi nähnyt ensimmäistä seksikumppaniani muistaakseni 1979.
Olen naimisissa hänen kanssaan.
Oli kyllä jotain "säätöjä" ennen tätä miestä joka "vei neitsyyteni" mutta kukaan ei oikein tuntunut sellaiselta että olis halunnut harrastaa seksiä. Mutta siis nykyisen mieheni tavattua oli ihan eri tunne. Edelleen meillä seksiä 2-3 kertaa viikossa ja se on tosi kivaa. Yhdessä noin 20v.
Miksi? Pääsit panemaan, miksi sitä pitäisi katua?