Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko vielä tekemisissä miehen kanssa, joka vei neitsyytenne?

Vierailija
16.01.2021 |

Itse en ole. Näin hänet yli kakskyt vuotta sitten.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa saman tyypin kanssa. Kohta ollaan oltu yhdessä 25 vuotta.

Vierailija
102/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Jos se neitsyyden "vieminen" kuulostaa patriarkaaliselta niin aina voi sanoa antaneensa neitsyytensä.

Mikähän mahtaa olla se asia, joka naiselta ”viedään” tai jonka nainen ”antaa” miehelle harrastaessaan ensimmäistä kertaa seksiä? Siis ihan konkreettisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Jos se neitsyyden "vieminen" kuulostaa patriarkaaliselta niin aina voi sanoa antaneensa neitsyytensä.

Mikähän mahtaa olla se asia, joka naiselta ”viedään” tai jonka nainen ”antaa” miehelle harrastaessaan ensimmäistä kertaa seksiä? Siis ihan konkreettisesti.

Ihan konkreettisesti sama abstrakti asia kuin mieheltäkin.

Vierailija
104/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se rötköttää sohvalla vieressä, ollaan oltu yhdessä nyt 18 vuotta.

Vierailija
105/118 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itsekäs tyyppi, joka uhkaili itsemurhalla jos en palaa seksisuhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
106/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen sen miehen kanssa naimisissa. Ollaan oltu yhdessä jo 40v.

Mutta sen takia "luultavasti", että kun täytin 17v pidin opiskelukavereille pirskeet. No, joku tytöistä oli tuonut paikalle pari tuntematonta poikaa ja väkeviä viinoja. Minä täysin tottumattomana join niitä myös. Muisten sen verran, että niitä minulle oikein tyrkytettiin. Muistihan siinä meni ja jossain vaiheessa heräsin sen verran, että olin alasti sängyssä, johon minut oli kannettu toisesta huoneesta, jossa olin ollut tämän toisen vieraan miehen kanssa.Ainakin mies on minut riisunut ja ehkä tehnyt muutakin.  Mitään mielikuvaa ei asiasta ole. 

Vieläkin inhottaa ja tulee kamala olo, kun ajattelen asiaa.   Haluaisin unohtaa koko paskan. 

Seuraava kerta, tai toivottavasti se ensimmäinen kerta, oli tämän nykyisen aviomiehen kanssa. En koskaan saa tietää.

Vierailija
107/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onneksi. Kaverina ihan hyvä tyyppi, mutta poikaystävänä ei ollut mikään prinssi eikä edes sammakko, vaan ehta nilviäinen. En silti kadu mitään, mutta olen helpottunut, että meistä ei kuitenkaan pidempiaikaista paria tullut.

Tämä on kuin minun kynästäni kirjotettua. Sama kokemus.

Vierailija
108/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen myöhemmin ymmärtänyt, että kyseessä oli alaikäisen seksuaalinen hyväksikäyttö. Olin 14v. ja kovassa humalassa, toinen osapuoli noin parikymppinen. Liikun huonoissa porukoissa, joissa tuo oli noihin aikoihin "normaalia" eivätkä vanhempani huolehtineet minusta riittävästi. Tapauksesta on kuitenkin jo parikymmentä vuotta aikaa, joten mielellään unohtaisin vaan koko tapauksen.

Vierailija
109/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden vieminen kuulostaa jo terminä niin typerältä, etten halua edes käyttää sitä. Käsilaukun tai polkupyörän voi viedä ja vastaavasti menettää, ei neitsyyttä.

En ole tekemisissä ensimmäisen seksikumppanini kanssa. Tapailimme opiskeluaikana, mutta varsinaista romanssia ei koskaan syntynyt. Kiva ihminen ja voidaan toivottaa hyvät joulut ja uudetvuodet, jos törmätään. Asutaan nykyään eri kaupungeissa, joten törmääminen on epätodennäköistä.

Vierailija
110/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on ihan h:tin vanhoja naisia, jos ovat sitä ikäluokkaa, että neitsyyden vienyt mies on aviomies.

80-luvun jälkeen  neitsyyden menetyksen ja avion välillä nainen on käynyt ensi läpi koko aakkoston miehennimiä N47

Vierailija
111/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on ihan h:tin vanhoja naisia, jos ovat sitä ikäluokkaa, että neitsyyden vienyt mies on aviomies.

80-luvun jälkeen  neitsyyden menetyksen ja avion välillä nainen on käynyt ensi läpi koko aakkoston miehennimiä N47

Ennen asioista ei puhuttu. Isännällä oli aina etuoikeus piikaan, pomolla sihteeriin jne.

Vierailija
112/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki 5v sitten itsarin

Saanko udella että miten?

Nielaisi kielensä.

Auts,. Miten se on mahdollista?

Vierailija
113/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Meh met tiä näkyny.

Vierailija
114/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo niin kauan 30 vuotta, asutaan eri maissa ja ollaan perheellisiä tahoillamme. Ei varsinaisesti pidetä yhteyttä mutta ollaan hyvissä väleissä, olin hänen äitinsä haitajaisissakin pari vuotta sitten.

Vierailija
115/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oletpas sinä kärttyinen heti sunnuntaiaamusta. Kirjoitusvirhekin taisi sinulle tulla M47.

1970-luvulla ei enää odotettu papin aamenta seksin aloittamiseen. Nämä naiset ovat syntyneet 50-luvulla, joten he alkavat olla 7-kymppisiä. Kiinnostaa tietää, minkä ikäisiksi sinä kirjoittajat kuvittelet? Itse olen naimisissa ensimmäisen poikaystäväni kanssa enkä ole kenenkään muun kanssa ollut, mutta se johtuu vain siitä, että heti kerralla kummallekin sattui oikea kumppani, kun ei ole tullut tarvetta lopettaa suhdetta. Uskon, että monella muulla on sama tilanne.

Vierailija
116/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme koska olemme eri horoskooppimerkkiä emmekä siksi sopisi yhteen.

Vierailija
117/118 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan konkreettisesti sama abstrakti asia kuin mieheltäkin.

Eli mikä? Ensikertalaisuus ei ole asia jonka voisi antaa tai viedä, joten mikä se asia on?

Aivan todella typerä ajatus, että siinä menettäisi jotain.

Vierailija
118/118 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mutta olen syntynyt 1974, en ole mikään eläkeläisrouva.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän