Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koulussa ei kerrota että suurimman osan elämästä tulee aika mitätöntä ja merkityksetöntä?

Vierailija
16.01.2021 |

Siellä on opettajat valjastettu joksikin coucheiksi, huutavat että unelmoikaa isosti ja teistä kaikista tulee menestyjiä. Sehän on mahdotonta. Ei koko yhteiskunta voi olla menestyjiä, vaan on oltava se alempi taso jota menestyjät hyödyntävät. Sitten karvas totuus paljastuu suurimmalle osalle toisen asteen tai korkea-asteen opintojen jälkeen. Ei silloin haaveilla mistään Kanarian loma-asunnoista tai veneistä, hyvä kun on mahdollisuus edes vuokrayksiöön. Miksei voi sanoa etukäteen, että osa teistä vaan joutuu tyytymään vähään? Aiheuttaa kauheaa masennusta kun luulee itsestään liikoja.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä olisi hyvää jos olisi työtä ja parisuhde enkä ymmärrä näitä työssäkäyviä keskiluokkaisia jotka valittavat elämänsä merkityksettömyyttä, onko se työ sitten niin onttoa ettei anna mitään tyydytystä, ilmeisesti on ja suhteet myös. Työ ja suhde molemmat on mulle mahdottomia haaveita, ikävä kyllä. En aio avata asiaa miksi, mutta ihmiset ei tosiaan osaa arvostaa elämän perusasioita vaan niitä pidetään itsestäänselvyyksinä.

Moni nainen pitää parisuhdetta itsestäänselvyytenä. Sen olen itsekin huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi